Witam,otoz mam taki maly problem z alarmem made in china,do dzisiaj wszystko fajne chulalo,podczas przestawiania auta po wylaczeniu silnika alarm sam sie uzbroil i po paru sekundach zaczal wyc,zeby go wylaczyc trzeba raz jeszcze uzbroic i rozbroic,dodam ze alarm polaczony z centralnym,jednak podczas tego samozazbrajania z centralnym nic sie nie dzieje,jedynie tak jal juz pisalem uzbraja sie alarm,dodam ze nie mam czujnikow ruchu,czy ktos moze mial podobna sytuacje??
a bezpieczniki ci się nie palą przypadkiem ? nr. 21,22 ? ja mam seryjny alarm i też mi się włączał więc wyeliminowałem wszystko co odp. za centralnym na tym samym bezp. nr 22 i w sumie nie wiem co było. Podejrzewam że osad w zapalniczce , żaróweczki w zapalniczce (te malutkie) lampka w bagażniku i górna. Zdemontowałem to wszystko i ok. Teraz montuje ponownie i jak narazie też jest ok.... Nie wiem czy jasno ci to napisałem ale chodzi o to że alarm uzbraja się jak przekręcisz kluczykiem drzwi kierowcy (od środka jak zamkniesz to się nie uzbraja). Na tej samej lini co centralny jest jeszcze innych kilka rzeczu, wszystkie podłączone przez bezp. nr 22 albo 21. Jak jedna rzecz zrobi ci zwarcie to alarm się uzbraja. U mnie to prawdopodonie lampka w bahgażniku była a u znajomego osad w popielniczce powodował zwarcie... jeszcze pozostaje pompa centralnego zamka... mi się tam woda gromadziła więc ją wysuszyłem i wsadziłem w gumowy worek i jest ok.
maximus_spi, masz nazwę tego alarmu , instrukcję? Można czasem po rodzaju błyskania kontrolki alarmu się dowiedzieć co go wyzwala. Może któraś krańcówka drzwi lub klapy albo spadek napięcia z powodu niekontaktu kabla zasilającego alarm.
Nie wiem czy rozróżniasz pojęcia uzbrajanie i alarmowanie. Pierwsze znaczy że alarm przechodzi w tryb ochrony, drugie że zaczyna wyć.
Opcja samouzbrajania może być "programowalna" może niechcący ją uruchomiłeś to jest poprzez ustaloną sekwencję włączania i wyłączania zapłonu i naciskania przycisków na pilocie albo przycisku serwisowego.
I czy w chwili gdy zaczął wyć nie miałeś drzwi albo klapy niedomkniętych?
pablomed napisał(a):I czy w chwili gdy zaczął wyć nie miałeś drzwi albo klapy niedomkniętych?
Może tak być jak centralny nie domknie któregoś zamka .Dodam że u mnie jest tak jak akarm wyłączę (odrygluje się centralny zamek) , anie otworzę drzwi samoczynnie się uzbraja. Też miałem problem z alarmem jak fiksował mi kompresor centralnego zamka
a wiec tak nazwa tego alarmu to nie jaki steeli men,bezpieczniki w porzadku,chodzi oto ze jadac zatrzymuje sie w miejscu gasze silnik i w chwili przekrecenia stacyjki uzbraja sie wlasnie poprzez miganie diody co w nastepstwie otwarcia drzwi zaczyna wyc,dodam ze wszystkie okna,drzwi klapa domkniete
[ Dodano: 2012-09-23, 13:16 ] a wiec tak nazwa tego alarmu to nie jaki steeli men,bezpieczniki w porzadku,chodzi oto ze jadac zatrzymuje sie w miejscu gasze silnik i w chwili przekrecenia stacyjki uzbraja sie wlasnie poprzez miganie diody co w nastepstwie otwarcia drzwi zaczyna wyc,dodam ze wszystkie okna,drzwi klapa domkniete,co do opcjo samouzbrajania to w instrukcji nic nie ma na ten temat to raczej w ogole chyba jej nie ma
powiem szczerze że nie mam pomysłu co to może być, w każdej sytuacji alarm po uzbrojeniu powinien dać z 10 sekund czasu zanim zareaguje wyciem na otwarcie drzwi. Nie mogę być pewien bo nieraz człowieka coś zaskoczy ale chyba masz go do wymiany, co nie jest drogie
Witam dołożyłem siłownik do klapy do tyłu. Podłączyłem tak jak na schemacie niżej i nie chce działać.
Aktywowanie klapy dłuższe przytrzymanie przycisku otwierania na pilocie.
Alarm to RTX VULCAN V1
Robię tak:
86 i 85 kable z centralki tak jak na schemacie.
87 plus z siłownika
30 stały plus
nie bardzo widzi mi się podłączenie styku 30 z 86
Sterowanie z centralki ma zasilanie 0,4V to nie za mało????
Proszę o jakieś wskazówki. Sam siłownik na krótko otwiera i zamyka.
i mi sie nie widzi z tym hamulcem bo pomarańczowy jest od automatycznego zamykania w czasie jazdy.......... i otwierania a my vw mamy stop bez kluczyka może to dawać fałszywy sygnał bo myślę że pomarańczowy powinien być sygnałem po stacyjce a nie w vw sygnałem z hamulca i wtedy będzie się ryglował po włączeniu zapłonu bo funkcja otwierania klapy działa przy wyłączonym zapłonie a według schematu powinieneś mieć na 30 i 86 pełne 12 cały czas 85 zielony powinien dawać minus odłącz pomarańczowy i zobacz wtedy
dopiszę, że mam centralny zamek i alarm nie oryginalny tzn elektryczny. Tak jak na schemacie.
Spróbuję odłączyć ten pomarańczowy ale nie wiem czy coś się zmieni
a masz sygnał minusowy na 85 na przekaźniku z tym ori i elektrycznym to tylko czas wyzwalania i sterowanie ori jest po plusie i 3.5 sekundy i nie spotkałem się z centrala która by nie obsługiwała elektryki i ori