Alarm i centralny zamek

Wszystkie informacje o instalacji elektrycznej

Moderator: Moderator

zamki w drzwiach

Postprzez marcinkuz » 30 wrz 2012, o 09:02

Witam wszystkich na forum.
W związku nadchodząca zimą żeby to się z rana nie stresować chciałbym uruchomić pozostałe zamki. Aktualnie mam otwieranie wszystkich zamków z kluczyka od strony kierowcy

Zamek w klapie- kluczyk wchodzi do połowy ogólnie wygląda na zapieczony, czyszczenie czy lepiej
kupić nowy wkład? jakby działał ten zamek to otwierała by się klapa z drzwiami czy bez?

zamek od pasażera- nie reaguje na kluczyk ogólnie ten zamek powinien się otwierać mechanicznie czy po przez siłownik centralnego ? I ostatnie pytanie gdyby te wszystkie zamki zawiodły by czy jest możliwe otwarcie samochodu w sposób mało inwazyjny?
Posiadam samochód od miesiąca także proszę o wyrozumiałość rok 1992 5d 1.8 abs gt

pozdrawiam
marcinkuz
Berbeć
 
Posty: 5
Dołączył(a): 21 wrz 2012, o 16:32
Lokalizacja: koszalin

zamki w drzwiach

 

Postprzez gello1 » 30 wrz 2012, o 09:13

A więc tak nie mam nic podłączonego do odcięcia na kablu żółtym. Po prostu mam ori immo i to pominąłem.
Przy odłączonym plusie po stacyjce oczywiście alarm się uzbraja bo widzi jako wyłączony zapłon.
Stachu_76 napisał(a):sprawdź tak jak pisałem wcześniej zielony potraktuj jak minus do przekaźnika i plus stały


czyli tak zielony na styk 85 stały plus na styk 30 zasilanie siłownika styk 87
Tak mam podłączyć?? Jeśli tak to sprawdzałem i nie działa :zdegustowany:

[ Dodano: 2012-10-01, 10:49 ]
Kolego Stachu_76,

po raz kolejny dziś podłączyłem według schematu przekaźnik (bez pomarańczowego przewodu(styk hamulca).

WAŻNE: odkryłem na styku 85 napięcie dodatnie (+12), którego tam nie powinno być....powód dioda prostownicza w podstawce między stykami 85 a 86 była odwrotnie zalotowana.

Po wyrzuceniu diody napięcia nie ma. Po zmasowaniu styku 85 z (minusem klapy) działa jak powinno.
Z centralki zielonym dalej nie.

Więc teraz prawdopodobne jest, że to napięcie coś uwaliło w kanale centralki... ?
[b]
Napięcia na przewdodach :[/b]

stały plus z akum + przewód od centralki zielony = 0,4V
stały plus z akum + przewód od centralki pomarańczowy(styk hamulca) = 10,99V po przyciśnieciu guzika pilota napięcie spada do 10,77V

Szykuję się do montażu samego włącznika w Kabinie :-( .

Dzięki za pomoc i zainteresowanie tematem, który chyba już został wyjaśniony...
Avatar użytkownika
gello1
Gaduła
 
Posty: 723
Dołączył(a): 31 sie 2009, o 15:51
Lokalizacja: LKS

Postprzez pietrasiak2 » 30 wrz 2012, o 11:52

Zamek w klapie- kluczyk wchodzi do połowy ogólnie wygląda na zapieczony, czyszczenie czy lepiej
kupić nowy wkład? jakby działał ten zamek to otwierała by się klapa z drzwiami czy bez?

Tu niestety rozebrać musisz i wymyć wkładkę najlepiej benzyną ekstrakcyjną.
marcinkuz napisał(a):zamek od pasażera- nie reaguje na kluczyk ogólnie ten zamek powinien się otwierać mechanicznie czy po przez siłownik centralnego ?

Tutaj najprawdopodobniej pękło wiosełko częsta usterka do wykręcenia klamka i wymiana wiosełka.
Generalnie na zimę proponuję zdjąć boczki wyczyściś wszystkie dzwigienki i bębenki zamków przemyć benzyną i ewentualnie przesmarować jakimś preparatem odpornym na mróz tzn nie gęstniejącym na zimnie i wypierającym wilgoć. Wtedy nie będzie potrzebna Ci odpowiedź na ostatnie pytanie . :-) :-) :-)
Avatar użytkownika
pietrasiak2
Members
 
Posty: 2043
Dołączył(a): 29 gru 2011, o 09:52
Lokalizacja: stryków

Problem z zamkiem.

Postprzez Peter056 » 4 paź 2012, o 23:20

Problem przedstawia się następująco. Rygielek (dzyndzelek) w drzwiach kierowcy tak jakby się zaklinował, nie da się go opuścić w dół by zamknąć drzwi. Gdy próbuję zamknąć te drzwi z zewnątrz kluczykiem, to obrót kluczyka jest dziwnie ograniczony, silniczki centralnego uruchamiają się, lecz drzwi kierowcy nadal pozostają otwarte, a rygielek się nie opuści ani o milimetr. Czego to może być wina? Szerokości. :mrgreen:
Avatar użytkownika
Peter056
Czytacz
 
Posty: 75
Dołączył(a): 22 wrz 2012, o 14:45
Lokalizacja: Grójec

Postprzez djmaxior90 » 5 paź 2012, o 00:09

Jak nie rozbierzesz boczka nie bedziesz wiedział. Tak to ciężko coś zdiagnozować. np. mógł się wygiąć pręt od rygla i sie klinuje, teraz to wróżenie z fusów:) zobacz luknij obejrzyj zamek od środka , nasmaruj go, spróbuj ręcznie rozruszać.
djmaxior90
Czytacz
 
Posty: 28
Dołączył(a): 9 lip 2012, o 17:27
Lokalizacja: Łobez

Postprzez michaal » 5 paź 2012, o 10:32

Przy otwartych drzwiach niemożna wcisnąć rygielka by zablokować drzwi od kierowcy. Takie coś można zrobić z innymi ale z tymi nie. Rygielek można wcisnąć tylko przy zamkniętych drzwiach. Tak jest fabrycznie wykombinowane aby nikt nie zatrzasnął kluczyków w aucie.
Rozumiem że masz dokładany centralny elektryczny. Weź go rozłącz i zobaczysz czy to wina zamka czy czegoś z centralnym.
michaal
Badacz tematu
 
Posty: 349
Dołączył(a): 21 kwi 2009, o 17:37
Lokalizacja: Mierzyce/Wieluń

sterownik centrali

Postprzez czarus21 » 10 paź 2012, o 22:37

witam wiem ze temat oklepany ale nie mogę znaleźć konkretnej odpowiedzi
a wiec pomarańczowy biały zółty kabel i trzy takie same z czarnymi paskami i mam problem gdzie to wpiąć w jakie kable w pompce w bagażniku bardzo prąd i kierunki już mam bardzo proszę o pomoc
czarus21
Badacz tematu
 
Posty: 386
Dołączył(a): 8 wrz 2011, o 18:40
Lokalizacja: ostróda

Postprzez Piaggio » 11 paź 2012, o 10:47

Musisz kolego użyć schematu "Sterowanie plusem"- (najlepiej abyś podrzucił tutaj schemat badz model tego sterownika powiedzieli bysmy ci dokąłdnie które kabelki pod co) jeżeli juz zasiliłeś sterownik i zrobiłeś "sterowanie plusem" sprawdz miernikiem, próbówką w których kablach pojawia sie prąd po przycisnieciu otwórz/zamknij na pilocie, kabel odpowiedzialny za otwarcie (najczęściej biały z czarnym paskiem) wpinasz w zielony kabelek przy pompce, nastepnie (najczesciej biały) kabelek przy sterowniku wpinasz w szarny przy pompce i juz powinno działać
oporniczek myk myk myk
WETO- skuterkowcom!!!!
Avatar użytkownika
Piaggio
Members
 
Posty: 1893
Dołączył(a): 15 mar 2008, o 21:41
Lokalizacja: Lidzbark Warmiński

Golf3 alarm, migające kierunki

Postprzez kviat » 11 paź 2012, o 12:34

Witam, orientuje się ktoś w czym tkwi problem? Po zamknięciu samochodu z pilota po chwili zaczynają mi mrygać kierunki. Nie mam pojęcia od czego to może być... Nie mam podłączonej syreny, ale kable mam na syrenę z własnym zasilaniem. Czy brak zamontowanej syreny może być tego problemem? Bo chciałem kupić nową, ale jesli to nic nie da to szkoda pieniędzy. Prosiłbym o jakieś rady.
Avatar użytkownika
kviat
Czytacz
 
Posty: 24
Dołączył(a): 3 sie 2012, o 23:08
Lokalizacja: Gdańsk

Postprzez Piaggio » 11 paź 2012, o 12:47

kierunkami zazwyczaj steruje sterownik zamka centralnego- i to on wysyła sygnał do kierunkow po otwarciu/zamknieciu auta i być moze wina tkwi w szwankujacym sterowniku
oporniczek myk myk myk
WETO- skuterkowcom!!!!
Avatar użytkownika
Piaggio
Members
 
Posty: 1893
Dołączył(a): 15 mar 2008, o 21:41
Lokalizacja: Lidzbark Warmiński

Postprzez pietrasiak2 » 11 paź 2012, o 14:25

Moim zdaniem to jest coś z czujnikiem zamknięcia drzwi lub klap . Lampa oświetlenia kabiny wyłącza się ? Cyba że sygnał masz z czujnika położenia zamka . Pytanie czy centralny się nie otwiera? Miałem taki niuans z tylną klapą.
Jeżeli masz tam światło to sprawdź jak zaryglujesz zamek klapy czy światełko się wyłączy , Ja bym zaczoł od tego :-)
Avatar użytkownika
pietrasiak2
Members
 
Posty: 2043
Dołączył(a): 29 gru 2011, o 09:52
Lokalizacja: stryków

Sterownik Zamka Centralnego

Postprzez Rencik » 11 paź 2012, o 18:27

Witam chce zamontować sterownik zamka centralnego do mojego golfa i kieruje do was pytanie który z allegro będzie najlepszy ponieważ jest tego bardzzzzzzzzzzoooo dużo prosze o szczera rade interesuje mnie tylko sterownik plus piloty z góry dziękuje :oops: :oops: 8-) 8-) 8-) :hyhy:
Rencik
Berbeć
 
Posty: 14
Dołączył(a): 17 sie 2012, o 16:51
Lokalizacja: Draliny

Poprzednia stronaNastępna strona

- - -



Powrót do Elektryka

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 9 gości

cron