Alarm i centralny zamek

Wszystkie informacje o instalacji elektrycznej

Moderator: Moderator

Postprzez skolar » 23 paź 2012, o 18:42

tak kolego tak jak wyzej pisali jeden kabel z dioda prostownicza do jednego kierunku a drugi do drugiego.
skolar
Badacz tematu
 
Posty: 164
Dołączył(a): 7 lip 2012, o 17:02
Lokalizacja: Wodzisław Śl

 

Postprzez pawlo1123 » 23 paź 2012, o 18:49

jakies konkretne parametry ma miec taka dioda?
1Z+0.216
Avatar użytkownika
pawlo1123
Berbeć
 
Posty: 10
Dołączył(a): 15 lut 2011, o 21:51
Lokalizacja: Dąbrowa Górnicza

Postprzez Zico63 » 23 paź 2012, o 20:51

Kolego! Kurcze pieczone, czyż na necie nie ma, że mają być minimum 5A? naturalnie, mogą być i 89A - lecz i 5A wystarczy.
Avatar użytkownika
Zico63
Members
 
Posty: 1569
Dołączył(a): 13 gru 2007, o 02:32
Lokalizacja: B.-B.

Postprzez pablomed » 23 paź 2012, o 23:37

pawlo1123, z reguły jeśli z danego sterownika na kierunki wychodzą dwa kable to diody są już wbudowane w samym sterowniku i nie musisz ich dokładać, natomiast jeśli wychodzi jeden kabelek to trzeba go podzielić na dwa, na każdym odgałęzieniu dać diodę i dopiero podłączyć: jeden do kierunków lewej drugi do prawej strony.

Czyli wstępnie jeśli masz wychodzące dwa kable to podłączasz bez diod (nic się nie zepsuje), a gdyby się zdarzyło że po takim podłączeniu nie jesteś w stanie uruchomić kierunków jednej strony manetką, tylko włączają się zawsze wszystkie - czyli jak awaryjne - to wówczas diody musisz dodać.
pablomed
Members
 
Posty: 5992
Dołączył(a): 3 sie 2008, o 18:01
Lokalizacja: małopolskie

Postprzez pablomed » 24 paź 2012, o 00:01

pawlo1123, nie rozumiem: dedykowane do mk3 mają gotowe wtyczki do wpięcia w wiązkę centrala, jeśli masz w nim te wtyczki to nic nie tniesz tylko wpinasz je do instalacji wszystko powinno pasować. Ale 150-ti nie były tylko do golfa III również do innych marek, po prostu zobacz co masz. Dodatkowe symbole powinny być na pudełku , jeśli są to google pokażą czy pasuje do mk3.
bro82, jasne że może być, ale po pierwsze trochę drogi, po drugie scyzoryki niefirmowych alarmów uchodzą za nietrwałe, trwalszy jest zwykły pilot, a po trzecie musisz dopłacić za dorabianie grotu no i przekładać pastylkę immo jeśli masz
pablomed
Members
 
Posty: 5992
Dołączył(a): 3 sie 2008, o 18:01
Lokalizacja: małopolskie

alar made in italy

Postprzez Arcus89 » 27 paź 2012, o 13:53

witam

czy mozna przeprogramowac ori alarm Vw ?

ostanio mam poroblemy z pilotem.

alar ori vw itlay (wloski)
Arcus89
Czytacz
 
Posty: 70
Dołączył(a): 17 sie 2010, o 21:10
Lokalizacja: rybnik/Wodzislaw sl.

Postprzez pablomed » 27 paź 2012, o 17:56

Kolego albo pilot albo orginalny alarm, orginalne w rozumieniu montowane fabrycznie alarmy pilotów nie mają. Alarm może być dokładany u dielera albo montowany potem przez właściciela. Dieler zwykle montował alarmy dedykowane do vw z gotowymi wtyczkami - nie trzeba było lutowac i ciąc kabli. Opisz problem co się dzieje, czy masz drugiego pilota i więcej szczegółów
pablomed
Members
 
Posty: 5992
Dołączył(a): 3 sie 2008, o 18:01
Lokalizacja: małopolskie

Rurka od centralnego zamka

Postprzez Tutin » 28 paź 2012, o 12:59

Witam,
Jakiś czas temu zaczęły mi się problemy z centralnym...
W tylnych drzwiach od kierowcy odłączał mi się wężyk (rurka) od centralnego.
Odłączało mi się to między drzwiami, tam gdzie idą przewody od elektrycznych szyb.
Miałem to przykleić, ale zwlekałem i teraz mam spory problem... Rurka się odczepiła i... wpadła w słupek.
Jak się tam dostać? potrzebuję ją wyciągnąć, a najlepiej wymienić w cholerę na nową.
Jest to spory problem, bo jak otwieram drzwi, to tylko otwierają się od kierowcy, a reszta nie i do tego pompa pracuje ok minuty i dopiero się wyłącza...
Robił to ktoś wcześniej? Jakieś zdjęcia albo co? Albo podpowiedź jak to naprawić...
Pozdrawiam

UP

Zapomniałem dodać...
Golf 3 combi 95r. Rolling Stones, jeśli to w czymś pomoże...
Tutin
Berbeć
 
Posty: 4
Dołączył(a): 28 paź 2012, o 12:49
Lokalizacja: Warszawa

Postprzez pablomed » 28 paź 2012, o 17:34

zdjąć plastyk ze słupka i masz dostęp. nic nie połamiesz a samochód sam ci pokaze jak zdemontować.Zacznij od podwazania palcami z boku
pablomed
Members
 
Posty: 5992
Dołączył(a): 3 sie 2008, o 18:01
Lokalizacja: małopolskie

Postprzez carrion » 28 paź 2012, o 17:49

Przepraszam za odgrzanie tematu, ale możecie napisać, gdzie w aucie znajduje się ten sterownik? I jak najprościej się do niego dostać celem wymontowania?
Avatar użytkownika
carrion
Berbeć
 
Posty: 11
Dołączył(a): 26 paź 2012, o 17:32
Lokalizacja: Poznań

Postprzez Zico63 » 28 paź 2012, o 18:13

Za włącznikiem głównym świateł - było na forum. Najwygodniej - po demontażu plastyków przed kierowcą.
Avatar użytkownika
Zico63
Members
 
Posty: 1569
Dołączył(a): 13 gru 2007, o 02:32
Lokalizacja: B.-B.

Postprzez carrion » 28 paź 2012, o 18:20

Dzięki!
Plastyki mam wszystkie zdjęte, bo początkowo myślałem, że winę za brak kontrolek i nieodpalanie auta mimo kręcenia rozrusznikiem ponosi kostka stacyjki. Jednak po wymianie kostki nic się nie poprawiło, poczytałem więc na tym forum i na forumvwgolf.pl i możliwe, że powodem takiego stanu rzeczy są zimne luty w sterowniku alarmu...
Czy włącznik świateł też muszę demontować, czy dostanę się do tego sterownika hmm od spodu? (wybacz pytania typu wiadro:))
Avatar użytkownika
carrion
Berbeć
 
Posty: 11
Dołączył(a): 26 paź 2012, o 17:32
Lokalizacja: Poznań

Poprzednia stronaNastępna strona

- - -



Powrót do Elektryka

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Bing [Bot] i 19 gości