Alarm i centralny zamek

Wszystkie informacje o instalacji elektrycznej

Moderator: Moderator

Postprzez Zico63 » 28 paź 2012, o 18:45

Lepiej jest wymontować włącznik: można wsadzić drugą rękę, lub ew. oko ;-) Jest troszkę gimnastyki i każda poprawa dostępu jest bardzo cenna.
Uprzedzając kolejne pytanie: wyjmujemy wpierw boczną zaślepkę na lewo od włącznika, czymś wygiętym - np. imbusem od montażu mebli - odbezpieczamy blokadę
Obrazek
i wyciągamy włącznik do siebie.
Avatar użytkownika
Zico63
Members
 
Posty: 1569
Dołączył(a): 13 gru 2007, o 02:32
Lokalizacja: B.-B.

 

Postprzez carrion » 28 paź 2012, o 18:58

Bardzo Ci dziękuję za pomoc!
Avatar użytkownika
carrion
Berbeć
 
Posty: 11
Dołączył(a): 26 paź 2012, o 17:32
Lokalizacja: Poznań

Postprzez pablomed » 28 paź 2012, o 21:26

carrion, weź pod uwagę że ten rocznik prawdopodobnie jeszcze niema niczego takiego więc szykuj się na dalsze poszukiwania. Zobacz czy masz diodę w plastyczku osłaniającym cypelek drzwi kierowcy. masz jakiś niefabryczny alarm np z pilotem?
pablomed
Members
 
Posty: 5992
Dołączył(a): 3 sie 2008, o 18:01
Lokalizacja: małopolskie

Postprzez carrion » 28 paź 2012, o 21:35

Dioda przy rygielku jest. Poza nią jest też jakaś dioda obok radia. Pilot także jest. A to mnie zaskoczyłeś... Myślałem, że moja wersja ten fabryczny alarm posiada. Cóż, sprawdzę ten sterownik i zobaczę, co dalej.
Pozdrawiam!
Avatar użytkownika
carrion
Berbeć
 
Posty: 11
Dołączył(a): 26 paź 2012, o 17:32
Lokalizacja: Poznań

Postprzez Zico63 » 28 paź 2012, o 22:07

pablomed napisał(a):carrion, weź pod uwagę że ten rocznik prawdopodobnie jeszcze niema niczego takiego

W serii oczywiście nie; ale na życzenie "Helmuta" już dokładali NA TAŚMIE a nie udealera, od pierwszych egzemplarzy.
W ETKA jest ten alarm, są wiązki i krancówka pod maską już dla 92 rocznika, choć wówczas numer nie kończy się literą a tylko cyfrą.
Za to pilot może być od sterownika C. Z.
Avatar użytkownika
Zico63
Members
 
Posty: 1569
Dołączył(a): 13 gru 2007, o 02:32
Lokalizacja: B.-B.

Postprzez carrion » 29 paź 2012, o 16:17

OK. Wydobyłem ten sterownik na zewnątrz (dostęp do niego to masakra jakaś hehe), ale szczerze mówiąc, to niczego podejrzanego tu nie widzę. Rzuciwszy okiem na fotki jesteście w stanie powiedzieć, czy coś jest z tą płytką nie tak?

Obrazek
Obrazek

Chyba jednak czeka mnie wynajęcie jakiegoś mobilnego elektryka albo zatarganie auta lawetą do warsztatu...
Avatar użytkownika
carrion
Berbeć
 
Posty: 11
Dołączył(a): 26 paź 2012, o 17:32
Lokalizacja: Poznań

Postprzez Zico63 » 29 paź 2012, o 19:46

Zacząłbym we wskazanych miejscach; może to tzw. światłocień fotografii ale warto poprawić:

Obrazek

Nawiasem pisząc, najczęściej puszczają luty przekaźników. Przekaźniki są ciężkimi elementami i po latach drgań, szczególnie w Dieslach, lubią się poluzować.
No a gdy nie pomoże - lawetę zawsze Kolega zdąży zawołać ;-)
Avatar użytkownika
Zico63
Members
 
Posty: 1569
Dołączył(a): 13 gru 2007, o 02:32
Lokalizacja: B.-B.

Postprzez pablomed » 29 paź 2012, o 23:46

To jeszcze masz temat diody koło radio, być może od drugiego alarmu dokładanego albo sterownika centralnego zamka
pablomed
Members
 
Posty: 5992
Dołączył(a): 3 sie 2008, o 18:01
Lokalizacja: małopolskie

Postprzez Arcus89 » 30 paź 2012, o 10:34

zawiesza sie mozna powiedziec ... raz caly czas swieci dioda, a raz wogole nie otwiera ... drugi pilot wogole nie dziala tak jak by sie spalil ...

chce poprostu do ori vw alarmu przeprogramowac nowy pilot. No ale jak mowisz ze jest dokladany to pewne jakis "magic" z tym se poradzi :-) :-)
Arcus89
Czytacz
 
Posty: 70
Dołączył(a): 17 sie 2010, o 21:10
Lokalizacja: rybnik/Wodzislaw sl.

Postprzez Czarny0920 » 30 paź 2012, o 16:38

Odpowiedz napawde wyczerpująca, którą każdy bez zadnej wiedzy mógłby udzielić :D
mf
Czarny0920
Berbeć
 
Posty: 7
Dołączył(a): 2 paź 2012, o 13:26
Lokalizacja: Dzierzgoń

Postprzez adams » 30 paź 2012, o 16:52

na gg lincora Ci wyslalem luknij moze Cie naprowadzi na jakis trop
Avatar użytkownika
adams
Gaduła
 
Posty: 562
Dołączył(a): 2 cze 2007, o 03:10
Lokalizacja: włocek
Rocznik: 1994
Silnik: ABU
Paliwo: PB+LPG
Nadwozie: 5-drzwiowe

Postprzez carrion » 30 paź 2012, o 18:38

Posłużywszy się lupą zacząłem dziś oglądać wszystkie luty i okazało się, że przerwany był ten zaznaczony kółkiem.

Obrazek

Poza nim trzy inne podejrzanie jakoś wyglądały, więc je również potraktowałem lutownicą. Po podpięciu wtyczek w sterownik i przekręceniu kluczyka kontrolki zaświeciły i auto zostało uruchomione :-)


Dzięki za pomoc, szczególnie dziękuję koledze Zico63. Dzięki Twoim wskazówkom z pewnością zaoszczędziłem trochę kasy na elektryku. Jeśli będę kiedyś miał okazję się odwdzięczyć, to nie omieszkam :zdrowko:
Avatar użytkownika
carrion
Berbeć
 
Posty: 11
Dołączył(a): 26 paź 2012, o 17:32
Lokalizacja: Poznań

Poprzednia stronaNastępna strona

- - -



Powrót do Elektryka

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 31 gości

cron