Moderator: Moderator
palin napisał(a):Udalo sie! Wkoncu doszedlem metoda prob i bledow... ale wielkie dzieki za pomoc bez tego pewnie zeszloby mi sie duzo dluzej, moze opisze jak to podlaczyc dla duuuuuuzogo laika:
Miejsce montazu: tylne prawe nadkole (przy pompce)
1. wyjmujemy pompke i odpinamy od niej kostke
2. i teraz laczymy kabelki:
- czarny (ze strownika) do masy (ja podlaczylem tam gdzie masa pompki)
- czerwony (ze sterownika) do czerwono-bialy (w pompce)
- bialy (ze sterownika) do czerwono-bialy (w pompce)
- bialo-czarny (ze sterownika) do czerwono-bialy (w pompce)
- zolty (ze sterownika) do szary (w pompce)
- zolto-czarny (ze sterownika) do zielony (w pompce)
- fioletowy (ze sterownika) do czarno-zielony ( w kostce swiatla prawego)
- fioletowy (ze sterownika) do czarno-bialy ( w kostce swiatla lewego)3. ustawiamy impuls na 0.8 sek poniewaz jak sie ma opcje "komfort" czyli domykanie szyb i ustawi sie na 3 sek. to co sie kliknie zamykanie/otwieranie to szyby sie otwieraja/zamykaja
Mam nadzieje ze to wsio.
1arturek1 napisał(a):Miałem to samo - wymieniłem baterie pilota.
K@mil napisał(a):mph, rozbierz osłone pod kierownica + plastik nad nogami pod oslonką kierownicy:) tak abys mogl poprowadzic kabel
Jak rozbierzesz osłonke pod kierowica to zobaczysz tam wtyczki od manetek (kierunkow, wycieraczek)
Tobie potrzebna bedzie wtykczka od kierunkow (7pinów)...
[url=http://images39.fotosik.pl/1658/2c3763181aa88927med.jpg]Obrazek[/URL]
W tej wtyczce interesuje nas Pin 3 oraz Pin 7 do ktorych podlaczamy kabelki od sterownika centralnego
No i gotowe, mamy podlaczone kierunki
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 18 gości