Alarm i centralny zamek

Wszystkie informacje o instalacji elektrycznej

Moderator: Moderator

Postprzez Piaggio » 26 lis 2012, o 12:38

nieszczelność w przewodach?- może plastikowy węzyk sie gdzieś zagioł bądz wypioł?
oporniczek myk myk myk
WETO- skuterkowcom!!!!
Avatar użytkownika
Piaggio
Members
 
Posty: 1893
Dołączył(a): 15 mar 2008, o 21:41
Lokalizacja: Lidzbark Warmiński

 

Postprzez pepi » 26 lis 2012, o 13:08

Te wężyki to w drzwiach sa ?. Czy pompka pracuje krótko czy długo to powiem wieczorem. Bo wcześniej to był taki fajny charakterystyczny dźwięk przy zamykaniu kluczykiem a teraz wcale.go nie ma.

[ Dodano: 2012-11-26, 18:46 ]
Temat na wstrzymanie bo centralny zaczął działać. Musze tam coś przesmarować... ech spale ten samochód kiedyś. Dzięki Panowie.
pepi
Czytacz
 
Posty: 76
Dołączył(a): 6 lip 2012, o 07:18
Lokalizacja: Minsk Mazowiecki

Postprzez netka22 » 26 lis 2012, o 23:51

Może przekaźnik walnięty?
Avatar użytkownika
netka22
Czytacz
 
Posty: 59
Dołączył(a): 23 lis 2012, o 23:17
Lokalizacja: kraków

Postprzez pepi » 27 lis 2012, o 11:38

Gdzie ten przekaźnik się znajduje i jak go sprawdzić ?
pepi
Czytacz
 
Posty: 76
Dołączył(a): 6 lip 2012, o 07:18
Lokalizacja: Minsk Mazowiecki

Postprzez pablomed » 28 lis 2012, o 21:30

Nigdzie. Cała elektronika jest w pompce zamka w bagażniku i nic nie wskazuje na jej uszkodzenie, bo wówczas zamek by nie działał tez od pasażera.
Problemy sa dwa . Jeden to uszkodzenie wężyków do klapki i klapy albo ich siłowników (ale to rzadko). Przesledź więc te wężyki po wyjęciu wykładziny bagażnika - znajdziesz tam trójniczki rozdzielające pojedynczy wężyk idacy z pompki może się rozłączyły.
A drugi problem to uszkodzenie mikrowłącznika w zamku pasażera lub jego kabli. Sa trzy kabelki do niego i zwykle łamią się w przelotce do drzwi, a włącznik moze zaśniedziec od zalania. Dopisz czy od strony kierowcy tylko nie zamyka czy też nie otwiera to cię bliżej naprowadzę w którym miejscu szukać usterki.
Ta porada nie tyczy się sytuacji jeśli masz zamontowane samodzielnie przez kogoś siłowniki elektryczne bo orginalnego zamka pneumatycznego nie było. Elektryczne robią głośe bzykbzyk, przy pneumatycznym słychac tylko ciche brzęczenie pompki pod prawą tylną lampą
pablomed
Members
 
Posty: 5992
Dołączył(a): 3 sie 2008, o 18:01
Lokalizacja: małopolskie

Postprzez pepi » 29 lis 2012, o 07:56

Mam oryginalną instalację. Problem po lega na tym, że ten zamek zaczął się przywieszać tzn. jest tak że działa wszystko super a np, przy kolejnym zamykaniu występuje w/w problem przy czym wtedy pompka chodzi bardzo długo (gdy wystąpi ten problem).
Pozdrawiam
pepi
Czytacz
 
Posty: 76
Dołączył(a): 6 lip 2012, o 07:18
Lokalizacja: Minsk Mazowiecki

Postprzez pablomed » 29 lis 2012, o 10:21

Już wszystko wiesz. Długie działanie pompki i fakt że nie zamykaja się klapki to ewidentnie wina wężyków, resztę masz napisane wyżej więc działaj.
pablomed
Members
 
Posty: 5992
Dołączył(a): 3 sie 2008, o 18:01
Lokalizacja: małopolskie

Centralnego zamek NAPRAWA !

Postprzez Vengazo » 3 gru 2012, o 16:53

Witam,
Dzisiaj stwierdziłem,że czas naprawić centralny zamek udałem się do elektryka który powiedział,że w najgorszym wypadku jak by siadł sterownik centralnego to koszt naprawy wyniesie 150 zł. Co o tym myślicie ? Co polecacie mi sprawdzić ? Jaki jest plus minus naprawa tego bo nie wiem czy to normalna cena za naprawę tego.

Pozdrawiam,
Kamil
Avatar użytkownika
Vengazo
Badacz tematu
 
Posty: 341
Dołączył(a): 5 wrz 2012, o 18:43
Lokalizacja: Zielona Góra
Rocznik: 2009
Silnik: 1.9
Paliwo: ON
Nadwozie: kombi

Postprzez Ranger » 3 gru 2012, o 17:54

mnie dorobienie pilotów do centralnego kosztowało 180zł :wstyd: a jak w najgorszym przypadku 150 to chyba ok, bo życie bez centralnego zamka to nie życie :hyhy:
Avatar użytkownika
Ranger
Czytacz
 
Posty: 69
Dołączył(a): 27 sty 2012, o 17:27
Lokalizacja: Mysłowice

Postprzez Pro100 » 3 gru 2012, o 18:03

A jakie masz objawy? W ogóle nie działa pompka nie pompuje?
Avatar użytkownika
Pro100
VIP
 
Posty: 2623
Dołączył(a): 22 cze 2008, o 16:38
Lokalizacja: Pruszcz Gdański
Rocznik: 93
Silnik: R32
Paliwo: PB
Nadwozie: 5-drzwiowe

Postprzez Vengazo » 3 gru 2012, o 18:34

Nic nie działa wgl nie reaguje na pilota (Włożenie kluczyka do zamka i przekręcenie otwiera tylko jedne drzwi, ale to od czasu już jak go kupiłem już tak jest, elektryk który powiedział,że zrobi mi to za 150 zł to stary znajomy dziadka tak więc jutro autko idzie do niego. Skoro RANGER zapłacił za same piloty 180zł to myślę,że cena 150zł za naprawę tego nie jest tak źle. Bo zima przyszła i zamki rano zamarzają a ja nie mam czasu codziennie się bawić z odmrażaniem niestety :dobani:
Avatar użytkownika
Vengazo
Badacz tematu
 
Posty: 341
Dołączył(a): 5 wrz 2012, o 18:43
Lokalizacja: Zielona Góra
Rocznik: 2009
Silnik: 1.9
Paliwo: ON
Nadwozie: kombi

Postprzez Zico63 » 3 gru 2012, o 22:28

Za 60 zł dostanie Kolega sterownik centralnego, nowy i uniwersalny, który sam sobie Kolega potrafi założyć (ewentualnie z naszą drobną pomocą). Byle tylko pompka była sprawna: w bagażniku, poniżej tylnej prawej lampy jest czarny styropianowy pojemnik, w nim pompka z wtykiem, a w tym wtyku czerwono-biały przewód, pin 1. To stały plus.
Jesli tego plusa Kolega połączy najpierw z szarym w wtym samym wtyku - ma zamykać. Jeśli natomiast odłączy się szary a przypnie zielony - otwierać.
Wówczas warto po prostu kupić inny sterownik, z ładnymi piotami i dołączyć; stary wyrzucając.
Samochodowi nic się przez to nie stanie, bo i ten obecny jest dokładany - fabrycznie nie miały zdalnych sterowań.
Naprawa za 150 to trochę sporo... :zly:
Avatar użytkownika
Zico63
Members
 
Posty: 1569
Dołączył(a): 13 gru 2007, o 02:32
Lokalizacja: B.-B.

Poprzednia stronaNastępna strona

- - -



Powrót do Elektryka

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Bing [Bot] i 17 gości