Alarm i centralny zamek

Wszystkie informacje o instalacji elektrycznej

Moderator: Moderator

Postprzez Elan15 » 1 maja 2013, o 19:41

samochód kupiłem niedawno i już doszedłem jaka jest przyczyna nie działającego centralnego
poprostu ktoś przed sprzedażą zabrał sobie z bagażnika całą centralkę i nie ma co nią sterować.
muszę zainwestować w nową skrzyneczkę
Elan15
Berbeć
 
Posty: 8
Dołączył(a): 20 kwi 2013, o 20:08
Lokalizacja: Poznań

 

Postprzez GoTo » 19 maja 2013, o 23:47

Szukałem podobnego problemu na forach, znalazłem kilka tematów, ale nie odpowiadały moim oczekiwaniom. Do rzeczy. Koło 2 maja zabrałem się za robienie Golfa (92 rok). Hamulce, antena na dach, wymiana zardzewiałych błotników, poprawki blacharskie, nowe gniazdo z okablowaniem przy haku i inne duperszwance. Przy centralnym nic nie kombinowałem. Jako, że auto stało na pustakach to zostawiałem kluczyki w stacyjce. Pewnej nocy stała się rzecz dziwna. Wchodzę do garażu, a Golf zamknięty na amen. Moje rozmyślenia co do przyczyny skończyły się na tym, że przez przypadek musiałem lub ktoś musiał go zamknąć. Olałem to. Jako, że kluczyków zapasowych nie mam, to otworzyłem go drucikiem i tak stał otwarty od tamtej pory. Dzisiaj dopiero postawiłem auto na koła. No i pojawił się problem z centralnym i jego pompką. Zamknąłem drzwi kluczem. Wszystko git. Następnie otwieram drzwi - wkładam klucz, przekręcam, pompka pracuje, rygiel idzie w górę, pompka przestaje pracować, klucz wyciągam, ale 2-3 sekundy później pompka zaczyna pracować i rygle opadają . I tak za każdym razem. Natomiast jeśli przekręcę klucz (przy otwieraniu oczywiście) i przytrzymam go tak przez kilka sekund, to zanim drzwi się same zamkną mija z 15 sekund. Kolejnym objawem jest to, że jak otworzę samochód, wejdę do środka, drzwi się zamkną to jedyną opcją wyjścia jest opuszczenie szyby i przekręcenie kluczyka w drzwiach, bo jak podniosę ręcznie rygiel to jest momentalnie zasysany w dół. Ktoś wie co może być przyczyną takiego stanu rzeczy?
GoTo
Berbeć
 
Posty: 3
Dołączył(a): 28 mar 2012, o 22:47
Lokalizacja: Węgrów

Postprzez hellaflush » 27 maja 2013, o 21:53

Czy +12V i masę, mogę wziąć ze skrzynki bezpieczników z przewodów grubego czerwonego i grubego brązowego? Podłączam sobie uniwersalny CZ i muszę zasilić sterownik.
Avatar użytkownika
hellaflush
Gaduła
 
Posty: 802
Dołączył(a): 10 maja 2012, o 17:02
Lokalizacja: 71

Postprzez prezesik » 30 maja 2013, o 20:17

hellaflush napisał(a):Czy +12V i masę, mogę wziąć ze skrzynki bezpieczników z przewodów grubego czerwonego i grubego brązowego? Podłączam sobie uniwersalny CZ i muszę zasilić sterownik.
Tak, możesz.
Avatar użytkownika
prezesik
Members
 
Posty: 4869
Dołączył(a): 25 lut 2008, o 20:06
Lokalizacja: Łęczyca

Postprzez hellaflush » 30 maja 2013, o 20:20

Dzięki, już dawno wziąłem a centralny śmiga aż miło :P
Avatar użytkownika
hellaflush
Gaduła
 
Posty: 802
Dołączył(a): 10 maja 2012, o 17:02
Lokalizacja: 71

Centralny zamek problem z otwieraniem

Postprzez Damianeros » 31 maja 2013, o 16:46

Siema, od jakiegoś czasu mam problem z otwieraniem (3 D). Zamyka się wszystko bez żadnego problemu.
Gdy otwieram kluczykiem (z pilota nie da rady) pompka buczy i buczy, wcześniej radziłem sobie z tym tak:
:arrow: otwieram drzwi kluczykiem
:arrow: zamykam i otwieram 2x ten wihajster na drzwiach od środka, pierwsze wciśniecie otwierają się drzwi pasażera, drugie wciśnięcie otwiera klapę i wlew paliwa
Dziś na parkingu pod sklepem już nawet to nie zadziałało :-/ Już w domu sprawdziłem na włączonym silniku i działał wcześniejszy sposób z 2 naciśnięciami, ale na zgaszonym już nie.
Może szczotki w pompce się zużyły, na odpalonym większy prąd dochodzi i lepiej pracuje(?). Czy może gdzieś nieszczelne węże? A i jeszcze po odbezpieczeniu centralnego muszę 2x pociągnąć klamkę i najlepiej jeszcze raz zamknąć i otworzyć drzwi bo wtedy nie otworzę od środka(tylko od kierowcy).
Avatar użytkownika
Damianeros
Czytacz
 
Posty: 63
Dołączył(a): 19 gru 2012, o 20:06
Lokalizacja: Ściborzyce Wielkie

Postprzez WNSCHOLES » 2 cze 2013, o 00:04

Nie jestem fachowcem ale jak dla mnie to wina nieszczelnych wężyków.
Sam zaczął bym od rozebrania drzwi i sprawdzenia czy gdzieś wężyka nie wybiło (mogło go wysadzić z tego cycka co się go wsadza - mi tak się raz zdarzyło i o mało nie spaliło mi pompki bo chodziła cały czas, wystarczyło wziąć taśmę, przymocować i zakleić :) ).

Być może przerwał się kabelek w drzwiach od ich częstego otwierania? Zdejmij poduszki zabezpieczające przed zalaniem i popatrz czy gdzieś Ci nie syczy :)

A trzecie to wymiana pompy centralnego na jakąś ze szrotu albo od znajomego. Zawsze będziesz wiedział na czym stoisz :)

Więcej nie pomogę :(
WNSCHOLES
Czytacz
 
Posty: 65
Dołączył(a): 13 paź 2012, o 17:50
Lokalizacja: Sandomierz

Postprzez romeq » 30 cze 2013, o 17:59

Witam,
Jestem tu nowym użytkownikiem więc proszę o wyrozumiałość :)

Od kilku dni jestem właścicielem Golfa 3 1,9 TDI (1995r.).
Chciałbym do niego zamontować centalny zamek na 4 drzwi i klapę bagażnika.
W związku z tym mam pytanie.
1. Czy tego typu sterownik -> klik będzie można zamontować w moim golfie ?
2. Z tego co piszą na aukcji to silowniki mają 4 kg uciągu, Nie będzie to za mało na tylną klapę ? Może dokupić osobny siłownik na klapę ?
3. Nie będzie problemu z zamontowaniem siłownika w tylnej klapie ?

pozdrawiam
romeq
Berbeć
 
Posty: 4
Dołączył(a): 30 cze 2013, o 17:47
Lokalizacja: Gdańsk

Jak to jest z tym centralnym i autoalarmem??

Postprzez Kordi » 17 lip 2013, o 23:38

Witam,

tego nudnego wieczora naszło mnie coś takiego: Otóż w golfie mam centralny i gdzieś tam w środku zlokalizowana jest taka skrzyneczka od niego. Do tego mam pilota z 4-ma przyciskami: otwórz/zamknij/wyłącz alarm/włącz alarm. Przy otwieraniu i zamykaniu mrygają sobie kieruneczki oczywiście. Oczywiście alarmu nie ma.

Pytanie jest takie, czy do tej skrzynki można podłączyć alarm i obsługiwać go przez te skrzynkę z pilota? Jak to działa bo się kompletnie nie znam :)

*Przeniosłem do odpowiedniego działu.Paweu_mk3
Ostatnio edytowano 17 lip 2013, o 23:46 przez Kordi, łącznie edytowano 1 raz
Avatar użytkownika
Kordi
Czytacz
 
Posty: 139
Dołączył(a): 2 lip 2012, o 16:06
Lokalizacja: Kielce / Kraków

Postprzez Zico63 » 18 lip 2013, o 12:26

Czyli tak: alarmu teraz nie ma, także fabrycznego?
Centralny jaki jest - dokładany elektryczny czy pneumatyczny?
W alarmach się nie specjalizuję lecz tak myślę, że musiałby Kolega kupić taki, który otrzymuje sygnał włączenia/wyłączenia z przewodów z bębenka zamka samochodu (a spotkałem i takie, które miały sterowanie tylko z pilota).
Avatar użytkownika
Zico63
Members
 
Posty: 1569
Dołączył(a): 13 gru 2007, o 02:32
Lokalizacja: B.-B.

Postprzez Kordi » 18 lip 2013, o 12:40

Zico63 napisał(a):Czyli tak: alarmu teraz nie ma, także fabrycznego?
Centralny jaki jest - dokładany elektryczny czy pneumatyczny?
W alarmach się nie specjalizuję lecz tak myślę, że musiałby Kolega kupić taki, który otrzymuje sygnał włączenia/wyłączenia z przewodów z bębenka zamka samochodu (a spotkałem i takie, które miały sterowanie tylko z pilota).


Alarmu nie ma, takze fabrycznego
Centralny chyba pneumatyczny..

No i właśnie chodzi o to czy da się dołożyć do centralnego taki alarm, którego będzie obsługiwał pilot z centralnego ze swoimi 4ma funkcjami ww.
Avatar użytkownika
Kordi
Czytacz
 
Posty: 139
Dołączył(a): 2 lip 2012, o 16:06
Lokalizacja: Kielce / Kraków

Central zamek- brak reakcji po przekręceniu kluczyka.

Postprzez rs8 » 1 sie 2013, o 15:51

Witam, mam taki problem w moim golfie, nie mogę zamknąć ani otworzyć auta. Po przekręceniu kluczyka zero reakcji, auto można zamknąć przez środek od strony kierowcy. Pompkę centralnego słychać.
rs8
Czytacz
 
Posty: 39
Dołączył(a): 25 kwi 2011, o 09:08
Lokalizacja: tychy

Poprzednia stronaNastępna strona

- - -



Powrót do Elektryka

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 26 gości

cron