Alarm i centralny zamek

Wszystkie informacje o instalacji elektrycznej

Moderator: Moderator

Postprzez Lucek777 » 20 paź 2013, o 22:53

Masz centralny pneumatyczny właśnie z tyłu się znajduje , najprawdopodobniej jest nieszczelny czyli pękł któryś z wężyków , tu masz podobny temat

http://www.elektroda.pl/rtvforum/topic1092110.html
Mój były goferek
moj-golf/golf-mk3-2-0-16v-abf-by-lucek777-t63414.html
Masz problem z autem , chcesz naprawić lub pospawać ? Napisz lub zadzwoń 501-973-826
Avatar użytkownika
Lucek777
Gaduła
 
Posty: 522
Dołączył(a): 18 paź 2009, o 04:34
Lokalizacja: LODZ
Rocznik: 1995
Silnik: 2000
Paliwo: PB
Nadwozie: 3-drzwiowe

 

Postprzez adams » 20 paź 2013, o 23:18

magellan napisał(a):Witam

Witam :)
magellan napisał(a):Pisze do was z pomocą.

Serdeczne dzięki każda pomoc się przyda na forum :)
magellan napisał(a):Otóż to kupiłem nie dawno Golf'a 3

Gratulacje ! Fajne autka :)
magellan napisał(a): Otóż jak zamykam auto to w bagażniku zaczyna coś brzęczeć koło prawej lampy. Podejrzewam, że właśnie tam znajduje się centralny zamek

Trafne przypuszczenie :) Tam znajduje się -sterowanie i pompka w jednym- centralnego zamka pneumatycznego
magellan napisał(a):ale dlaczego on brzęczy ?

Bo jest na powietrze
magellan napisał(a):I jeszcze jedno, dlaczego jak zamykam drzwi od kierowcy to nie zamykają się drzwi od pasażera przednie, a jak zamykam od pasażera to nie zamykają się od kierowcy ?

Kiedy przekręcasz zamek w drzwiach kierowcy/pasażera najpierw uruchamiasz krańcówke w zamku która powoduje uruchomienie pompki i następuje otwarcie/zamknięcie zamków. Jeżeli siłownik w drzwiach, których przekręcasz kluczyk nie działa, wtedy zamykasz zamek mechanicznie, czyli tradycyjnie kluczyk przekręca zamek i drzwi są zamknięte. Wiesz do czego dążę ? Przekręcająć kluczyk w drzwiach kierowcy, zamykasz zamek mechanicznie w drzwiach kierowcy, a pasażera się eni zamykają bo uszkodzony jest centralny. Tak samo jest w przypadku pasażera. Jako że te siłowniki sie raczej nie psują to albo masz rozszczelniony układ (najczęściej złamany wężyk gdzies w przelotce w drzwiach lub gdzies po drodze z pompki do siłowników zamka). Wtedy też pompka dłużej pracuje bo stara się dotłoczyc odpowiednią ilośc powietrza by zamknąć całe autko. Skoro piszeswz że tylko drzwi kierowcy i pasażera się nie zamykają, to zamki w bagażniku i klapce paliwa działaja poprawnie tak ? Daj troche więcej objawów jak się zachowuje pompka przy zamykaniu i otwieraniu bo takto nic konkretnego raczej nikt Ci nie podpowie. Lub też zlokalizuj sam usterke, usuń i pochwal się co było, żeby było dla potomnych. POWODZENIA POZDRO :super:

[ Dodano: 2013-10-20, 22:20 ]
dudekkgj napisał(a):U mnie jak zamyka kierowca to zamyka wszystkie zamki (łącznie z drzwiami pasazera z przodu), a pasazer to chyba tylko swoje.

Na pewno ? U mnie działa tak samo jak po stronie kierowcy :)
Avatar użytkownika
adams
Gaduła
 
Posty: 562
Dołączył(a): 2 cze 2007, o 03:10
Lokalizacja: włocek
Rocznik: 1994
Silnik: ABU
Paliwo: PB+LPG
Nadwozie: 5-drzwiowe

Postprzez magellan » 21 paź 2013, o 16:43

Dzięki dużo Mi to mówi i mam zamiar się za to wziąć ale nie wiem kiedy ;) Jak zamykam auto od kierowcy to zamykają się drzwi od kierowcy i tylne drzwi oraz klapa od paliwa, ale drzwi od pasażera przednie i klapa od bagażnika się nie zamykają.. I centralny zaczyna brzęczeć, brzęczy jakies 2-3 min i po chwili przestaje ale za jakies 15-20 sec zaczyna znów brzęczeć ale brzęczy tylko jakąś 1 min i koniec.
Avatar użytkownika
magellan
Berbeć
 
Posty: 4
Dołączył(a): 20 paź 2013, o 21:48
Lokalizacja: Ostrzeszów

Postprzez adams » 22 paź 2013, o 23:41

Wygląda na walnięty wężyk w przelotce drzwi i bagażnika. Bardzo długo pracuje Ci ta pompka, a po chwili się odzywa drugi raz, żeby zamknąć drzwi które jeszcze nie zostały zamknięte. W Twoim przypadku lewe/prawe + bagażnik. Z tego co mi przychodzi do głowy i mogę Ci doradzić, spróbuj zamykać autko na otwartych drzwiach i ściągniętych gumach z przelotek. Wtedy może usłyszysz gdzie powietrze zwiewa. Miłego szukania :mrgreen:
Avatar użytkownika
adams
Gaduła
 
Posty: 562
Dołączył(a): 2 cze 2007, o 03:10
Lokalizacja: włocek
Rocznik: 1994
Silnik: ABU
Paliwo: PB+LPG
Nadwozie: 5-drzwiowe

Postprzez seba2x » 25 paź 2013, o 20:45

patrzyłem w bagażniku przy lampie i tam nic niema tylko lampa, gdzie dokładnie sie to znajduje ?
seba2x
Czytacz
 
Posty: 22
Dołączył(a): 10 wrz 2013, o 18:33
Lokalizacja: Ślask

Postprzez hanawald » 25 paź 2013, o 20:51

w moim jest po stronie pasażera obudowane czarnym styropianem , w bagażniku .odegnij dywanik i zerknij pod lampą ;-)
Avatar użytkownika
hanawald
Members
 
Posty: 1461
Dołączył(a): 21 wrz 2012, o 15:17
Lokalizacja: dobrzyn nad wisłą CLI
Rocznik: 97
Silnik: 1.9 tdi
Paliwo: ON
Nadwozie: 5-drzwiowe

Postprzez cineek25 » 25 paź 2013, o 21:49

cineek25
Czytacz
 
Posty: 55
Dołączył(a): 15 wrz 2013, o 08:16
Lokalizacja: Siedlce

Postprzez hanawald » 26 paź 2013, o 09:23

dokładnie w tym miejscu jak kolega cineek 25 pokazał na zdjęciach :super:
Avatar użytkownika
hanawald
Members
 
Posty: 1461
Dołączył(a): 21 wrz 2012, o 15:17
Lokalizacja: dobrzyn nad wisłą CLI
Rocznik: 97
Silnik: 1.9 tdi
Paliwo: ON
Nadwozie: 5-drzwiowe

Postprzez lukaszsidorski » 30 paź 2013, o 09:45

Witam

Ja mam taki problem z centralnym:

Kiedy zamykam z pilota to wszystko gra, tzn. pompka działa i zamyka wszystkie drzwi i aktywuje się alarm.

Natomiast kiedy otwieram z pilota to już nie, tzn. pompka w ogołe się nie włącza i nie otwiera drzwi ale alarm się dezaktywuje.

Wie ktoś może w czym mam problem? Tak na chłopski rozum to wygląda nato że centralka alarmu po dezaktywacji nie wysyła impulsu do pomki żeby ta otworzyła drzwi.

Dodam tylko że zamykając i otwierając samochód z kluczyka wszystko działa, tzn pompka zamyka i otwiera, więc wątpię żeby to pompka była uszkodzona.

Proszę o info czy ktoś miał taki sam problem i jak sobie z tym poradził.
lukaszsidorski
Berbeć
 
Posty: 3
Dołączył(a): 1 paź 2013, o 20:16
Lokalizacja: Wejherowo

Postprzez pablomed » 30 paź 2013, o 12:43

lukaszsidorski, musisz zlokalizować wychodzący z centralki alarmu kabel sterujący otwieraniem centrala, jest on dołączony do kabla z instalacji auta koloru zielonego - lub zielonoczerwonego. Te kabel wychodzi ze styczników w zamkach i dochodzi do pomki cenrtrala. Albo to połączenie się uszkodziło albo centralka alarmu jest uszkodzona - mniej prawdopodobne. Gdzie masz to połączenie zrealizowane to trzeba znaleźć, jeśli centralka alarmu jest w okolicy skrzynki bezpieczników - to połączenie do kabla zielonego będzie koło słpuka drzwi przy skrzynce, jeśli centralka alarmu jest wsadzona koło pomki centrala - to tam szukaj.
pablomed
Members
 
Posty: 5992
Dołączył(a): 3 sie 2008, o 18:01
Lokalizacja: małopolskie

Postprzez KrOlikkk » 4 gru 2013, o 17:43

witam posiadam sterownik do centralnego firmy cobra wyciagniety z vento
posiadam jakby kostke co idzie do pompki i do instalacji w samochodzi i do sterownika tylko nie wiem jak zrobic zeby to dzialalo ogarnia ktos ten temat ?
Avatar użytkownika
KrOlikkk
Badacz tematu
 
Posty: 230
Dołączył(a): 20 maja 2013, o 11:19
Lokalizacja: Felinów

Postprzez pawel1men » 6 sty 2014, o 23:42

Witam
Posiadam golfa 3 z 1993 roku 1,9 gtd , i mam taki problem a mianowicie gdy kupiłem auto dostałem do niego kluczyki z pilotem i jak wstawiłem baterię to pilot i tak nie działa :-( Jak przeprowadzić inicjację w golfie? Centralkę mam taką jak cineek25 pokazał. Pilot posiada 2 przyciski , jest to chyba oryginalny , ale nie wiem bo nic na nim nie pisze. Co ewentualnie byście za dane potrzebowali aby mi pomóc ?
pawel1men
Berbeć
 
Posty: 9
Dołączył(a): 28 paź 2013, o 20:10
Lokalizacja: Chojnice

Poprzednia stronaNastępna strona

- - -



Powrót do Elektryka

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 30 gości