Alarm i centralny zamek

Wszystkie informacje o instalacji elektrycznej

Moderator: Moderator

sterownik centralnego zamka rdw

Postprzez sunrise95 » 20 wrz 2012, o 14:12

Witam potrzebuje pomocy jak obejść i wyzuci ten sterownik bo mam z nim liczne problemy :kwasny: z góry dzięki
Obrazek
sunrise95
Czytacz
 
Posty: 31
Dołączył(a): 18 maja 2011, o 13:55
Lokalizacja: krosno

sterownik centralnego zamka rdw

 

Postprzez Stachu_76 » 20 wrz 2012, o 19:07

obejść czy zastąpić bo na pracę silnika nie wpływa
Avatar użytkownika
Stachu_76
Czytacz
 
Posty: 112
Dołączył(a): 1 mar 2012, o 13:23
Lokalizacja: Piaseczno
Rocznik: 1995
Silnik: 2.0
Paliwo: PB
Nadwozie: 5-drzwiowe

Postprzez Zico63 » 20 wrz 2012, o 19:47

To NIE JEST sterownik centralnego, TO JEST ALARM, i po odpięciu nie zapali Kolega auta.
I tu słuszne powyższe pytanie Kolegi Stachu_76: całkiem out czy coś w zamian z "krajowych" czyli z Kraju Smoka :lol: alarmów? Centralnym zamkiem to on tylko się uruchamia/wyłącza.
Stachu_76 napisał(a):bo na pracę silnika nie wpływa

No i tu Kolega może się zdziwić :szok:
Avatar użytkownika
Zico63
Members
 
Posty: 1569
Dołączył(a): 13 gru 2007, o 02:32
Lokalizacja: B.-B.

Postprzez Stachu_76 » 20 wrz 2012, o 20:30

Zico63, akurat miałem odpięte bo zmieniałem centrale i odpalał zgodzę się z tobą ze to jest alarm ale po wpięciu go w instalacje dopiero blokuje samochód i faktycznie jest uzbrajany stycznikami od rygli
Avatar użytkownika
Stachu_76
Czytacz
 
Posty: 112
Dołączył(a): 1 mar 2012, o 13:23
Lokalizacja: Piaseczno
Rocznik: 1995
Silnik: 2.0
Paliwo: PB
Nadwozie: 5-drzwiowe

Postprzez Zico63 » 20 wrz 2012, o 21:45

Stachu_76 napisał(a): i odpalał

Z kluczyka? To przecież jest jego (alarmu) zadaniem rozpinanie przekaźnikiem linii 50 (przewody czerwone, jeden gruby, drugi troszkę mniej gruby) do elektromagnesu.
Rola immobilisera jest inna i to osobna historia.
Może Kolega ma już "obejście" tego ustrojstwa gdzieś na linii?
Avatar użytkownika
Zico63
Members
 
Posty: 1569
Dołączył(a): 13 gru 2007, o 02:32
Lokalizacja: B.-B.

Postprzez sunrise95 » 20 wrz 2012, o 21:48

właśnie coś mi w tym nie łączy (wszystkie luty juz poprawiłem) i nie mogę odpalić auta chociaż czasami jak tym poruszam to załączy odcina mi to chyba prąd i najlepiej całkiem bym się tego pozbył ale tez chętnie bym sie dowiedział jak to zastąpić można :-)
sunrise95
Czytacz
 
Posty: 31
Dołączył(a): 18 maja 2011, o 13:55
Lokalizacja: krosno

Postprzez Zico63 » 20 wrz 2012, o 22:21

ZASTĄPIĆ można kupując inny alarm, przewody podłączając z istniejącej wtyczki do wtyczki zakupionego alarmu według funkcji, jakie spełniają w alarmie fabrycznym. Do tego będzie najprawdopodobniej wyjście na syrenkę powiadamiającą "miauknięciem" o zamykaniu/otwieraniu - czego fabryczny nie ma.
OBEJŚĆ można zwierając dwa grube czerwone.
Avatar użytkownika
Zico63
Members
 
Posty: 1569
Dołączył(a): 13 gru 2007, o 02:32
Lokalizacja: B.-B.

Postprzez Matiuas » 20 wrz 2012, o 23:46

Ja mam coś takiego u siebie i jest po prostu wyłączone :) pod maską koło zbiorniczka wyrównawczego jest moduł tego alarmu (czy jak to się nazywa :-D ) i tam jest wyłącznik na kluczyk :)
Matiuas
Badacz tematu
 
Posty: 204
Dołączył(a): 17 sty 2009, o 00:29
Lokalizacja: Jarosław

Postprzez sunrise95 » 21 wrz 2012, o 10:16

Zico63 napisał(a):OBEJŚĆ można zwierając dwa grube czerwone.
czyli gdzie sa te kabelki? i jak to się złączy to wolno te płytkę cała odłączyć?
sunrise95
Czytacz
 
Posty: 31
Dołączył(a): 18 maja 2011, o 13:55
Lokalizacja: krosno

Postprzez Zico63 » 21 wrz 2012, o 12:23

Będę wieczorkiem. Wskażę. Ale z grubsza to te dwa czerwone.

[ Dodano: 2012-09-21, 20:18 ]
Jedynym unieruchamiającym (oprócz ostrzegawczych) działaniem tego alarmu jest rozpięcie przewodu do włączania elektromagnesu rozrusznika. To dwa kable czerwono-białe (jak wspomniałem) i zaznaczone na opracowanej fotce od Kolegi. Jeden z immobilisera w pinie 5 sześcioprzewododwej wtyczki, drugi jest wyjściem do elektromagnesu, pin 6 tej samej wtyczki. Po ich połączeniu, zostaje już tylko immo jako zabezpieczenie.
Obrazek

[ Dodano: 2012-09-21, 20:31 ]
Matiuas napisał(a):Ja mam coś takiego u siebie i jest po prostu wyłączone :) pod maską koło zbiorniczka wyrównawczego jest moduł tego alarmu (czy jak to się nazywa :-D ) i tam jest wyłącznik na kluczyk :)

Czy my mówimy aby o tym samym urządzeniu? Mam wrażenie, że Kolega pisze o SYRENCE ALARMU a nie alarmie:
Obrazek
Jest dodawana do NIEfabrycznych alarmów, ma kluczyk a drugi włącznik "serwisowy" jest "ukrywany" przez montażystów za skrzynką bezpieczników. Nie ma to nic wspólnego z Volskwagenem, no - może tylko to, ze w nim jest...
Avatar użytkownika
Zico63
Members
 
Posty: 1569
Dołączył(a): 13 gru 2007, o 02:32
Lokalizacja: B.-B.

Postprzez sunrise95 » 22 wrz 2012, o 09:57

Zico63 napisał(a):Jeden z immobilisera w pinie 5 sześcioprzewododwej wtyczki, drugi jest wyjściem do elektromagnesu, pin 6 tej samej wtyczki

pojawił sie problem bo u mnie na 6 miejscu nie ma zadnego kabelka ale spróbowałem połączyć tak jak pisałeś dwa czerwono białe które były na miejscu 3 i 7 lecz to nie pomogło tylko odrazu bezpiecznik poszedł :kwasny:
Obrazek
sunrise95
Czytacz
 
Posty: 31
Dołączył(a): 18 maja 2011, o 13:55
Lokalizacja: krosno

Postprzez Zico63 » 22 wrz 2012, o 14:43

Ja mam opisy zupełnie innej wtyczki, 6 przewodowej i innych kolorów.
W tym wypadku, po odpięciu wtyczek z urządzenia, Kolega musi sprawdzić na którym grubym kablu jest napięcie cały czas - czy jest kluczyk czy nie, czy jest alarm czy nie.
Następnie sprawdzić na którym pojawia się w pozycji "ROZRUSZNIK". To będzie ze stacyjki lub z immobilisera (jesli jest).
I na koniec łączymy ostrożnie ten ze stałym plusem z pozostałym niesprawdzanym jeszcze grubym; będzie najprawdopodobniej czerwono-czarny - i wówczas powinien się odezwać rozrusznik.
To mielibyśmy rozpoznane stałe zasilanie, stacyjkę i elektromagnes.
Łączymy więc stacyjkę z elektromagnesem (wtyczki nadal są w powietrzu!) i rozrusznik powinien dać się włączać.
Jak tak to łączymy te dwa na dobre, izolujemy i mamy obejście gotowe.
Avatar użytkownika
Zico63
Members
 
Posty: 1569
Dołączył(a): 13 gru 2007, o 02:32
Lokalizacja: B.-B.

Poprzednia stronaNastępna strona

- - -



Powrót do Elektryka

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 12 gości