Witam panowie mam pytanko czy idzie gdzieś kupić te kółko co jest w aparacie zapłonowym z tymi 4erema wycięciami co jedno wycięcie jest większe aby samochód wiedział który to 1wszy tłok bo od orginalnego aparatu te kółko miałem całe pokrzywione i cięzko przejeżdżało przez hall a w nie orginalnym aparacie te kółko ma wszystkie te 4 wycięcia równe. Teraz pytanie czy jest jakaś różnica i zosrawić tak jak jest czy szkać gdzieś tego Nawet nie wiem jak to się nazywa. Dzięki za pomoc i sorki jeśli nie ten temat.
I przy okazji drugie pytanko jeszcze mały problem jak to jest jade np. na 3 biegu obroty tak 1500 i nagle wcisne gaz na maxa to tak jakby następuje szarpnięcie dosyć odczuwalne zdejmę z gazu szarpnięcie tak samo na 4 biegu gaz na maxa szarpnięcie zdejmę szarpnięcie i niekiedy przy tak 2000 obr jak zmniejszam prędkość to czuć takie przyszarpnięcie nie schodzi swobodnie dlaczego tak się może dziać
A i jeszcze 3ecia sprawa przekręciłęm śruby od przepustnicy i wyciągłem ją z dwiema nakrętkami jak to skleić z powrotem do kolekora jakieś pomysły bo na razie trzyma mi się na dwóch śrubach dolnych