Bardzo dxiwny i poważny problem

Wszystkie informacje o instalacji elektrycznej

Moderator: Moderator

Bardzo dxiwny i poważny problem

Postprzez Tobson » 8 sie 2014, o 18:37

Witam wszytkich forumowiczów, stojąc w korku temp. Wody podeszła do 100° więc włączyłem ogrzewanie na maxa i przyspieszyłem po zielonym by słodzić. Szukając miejsca do parkowania golfik zgasł... Żadna próba nie przyniosła uruchomienia silnika, otworzyłem maskę i odkręciłem szybko korek od zbiornika wody. Czekałem dobre 3h by silnik ostygł wplatając w to próby uruchomienia (było ich z 6). Golfa scholowałem i sprawdzam co go boli. Monowtrysk nie podaje paliwa to 1. 2. Brak iskry na świecach choć świece wymieniałem. Co najważniejsze rozrusznik kręci bez problemu. Żadnych wycieków z pod głowicy ani dekla zaworów.... Ja już jestem zielony. Prosze o pomoc . Dodam że chodzi o golfa 1.4 benzyna
Tobson
Berbeć
 
Posty: 6
Dołączył(a): 11 lip 2014, o 21:12
Lokalizacja: Ostrów Wlkp.

Bardzo dxiwny i poważny problem

 

Postprzez klaudek669 » 8 sie 2014, o 19:16

Do sprawdzenia czujnik halla w aparacie zapłonowym.

Proponuje to zrobić tak:
-zdjąć środkowy przewód z kopułki który idzie od cewki
-na ten zdjęty przewód nałożyć jakąś świece
-odpiąć 3 piniową wtyczkę znajdującą się na aparacie zapłonowym
-kawałek drucika bez izolacji włożyć w środkowy pin tej wtyczki.
-włączyć zapłon
-na włączonym zapłonie obserwujesz czy jest iskra jak zwierasz ten drucik do masy: blok czy głowica albo aparat zapłonowy.
-razem z iskra powinno być słychać wtryskiwacz przy zwieraniu tego pinu do masy.

Zrób to jako krok pierwszy a będzie wszystko jaśniejsze :mrgreen:

Pozdrawiam.
Avatar użytkownika
klaudek669
Badacz tematu
 
Posty: 320
Dołączył(a): 14 lis 2013, o 00:12
Lokalizacja: Kłodawa

Postprzez Tobson » 9 sie 2014, o 11:53

Nic to nie przyniosło, zero odzewu :( co tam jest? dziękuje i też pozdrawiam
Tobson
Berbeć
 
Posty: 6
Dołączył(a): 11 lip 2014, o 21:12
Lokalizacja: Ostrów Wlkp.

Postprzez Gesiu_15 » 9 sie 2014, o 12:17

Tobson napisał(a):2. Brak iskry na świecach choć świece wymieniałem.


Cewka może szlak trafił , podmienić inną i zobaczyć czy coś pomogło .


Tobson napisał(a):nie podaje paliwa


słychać pompę paliwową po przekręceniu kluczyka ? jak nie to do wymiany , jak słychać proponuje sprawdzić jakie ciśnienie daje ta pompa , może już siada i daje słabe ciśnienie .
Avatar użytkownika
Gesiu_15
Moderator Globalny
 
Posty: 3757
Dołączył(a): 14 kwi 2012, o 21:32
Lokalizacja: Kielce
Rocznik: 1994
Silnik: 2.0 2E GTI
Paliwo: PB+LPG
Nadwozie: 3-drzwiowe

Postprzez klaudek669 » 9 sie 2014, o 13:09

No to jak nic to nie przynioslo to zacznij od cewki wysokiego napiecia a konkretnie modulu ktory jest z nia zintegrowany. Niestety osobno do nie dokupisz i cala cewke trzeba wymieniac. :-x
Avatar użytkownika
klaudek669
Badacz tematu
 
Posty: 320
Dołączył(a): 14 lis 2013, o 00:12
Lokalizacja: Kłodawa

Postprzez Gesiu_15 » 9 sie 2014, o 13:20

klaudek669 napisał(a):Niestety osobno do nie dokupisz i cala cewke trzeba wymieniac. :-x


jak ma blisko szrot to można wyrwać tanio taką cewkę i oryginalną lub BERU ;-)
Avatar użytkownika
Gesiu_15
Moderator Globalny
 
Posty: 3757
Dołączył(a): 14 kwi 2012, o 21:32
Lokalizacja: Kielce
Rocznik: 1994
Silnik: 2.0 2E GTI
Paliwo: PB+LPG
Nadwozie: 3-drzwiowe

Postprzez Tobson » 9 sie 2014, o 14:42

Pompa i cewka ok.. [/center]
Tobson
Berbeć
 
Posty: 6
Dołączył(a): 11 lip 2014, o 21:12
Lokalizacja: Ostrów Wlkp.

Postprzez Gesiu_15 » 9 sie 2014, o 15:00

Tobson skoro cewka ok to Ja bym obstawial czujnik halla w aparacie zapłonowym .
Avatar użytkownika
Gesiu_15
Moderator Globalny
 
Posty: 3757
Dołączył(a): 14 kwi 2012, o 21:32
Lokalizacja: Kielce
Rocznik: 1994
Silnik: 2.0 2E GTI
Paliwo: PB+LPG
Nadwozie: 3-drzwiowe

Postprzez Tobson » 9 sie 2014, o 18:49

Prąd do monowtrysku dochodzi także tym bardziej to dziwne... I to wszystko od przegrzania?
Tobson
Berbeć
 
Posty: 6
Dołączył(a): 11 lip 2014, o 21:12
Lokalizacja: Ostrów Wlkp.

Postprzez pablomed » 9 sie 2014, o 19:38

to że niema iskry nie jest od przegrzania, zresztą 100 stopni - to nie dramat. Włącz zapłon i cyklicznie wkładaj i wyciągaj wtyczkę od czujnika halla w aparacie zapłonowym, jeśli w tym momencie pojawią się iskry to masz zepsuty czujnik halla - do wymiany sam lub z całym używanym aparatem zapłonowym. Powiniene ś na początek jeszcze bezpiecznik posprawdzać.
pablomed
Members
 
Posty: 5992
Dołączył(a): 3 sie 2008, o 18:01
Lokalizacja: małopolskie

Postprzez klaudek669 » 9 sie 2014, o 21:10

Tobson napisał(a):Pompa i cewka ok.. [/center]


Jak sprawdziłeś cewkę? Nie jest możliwe że sprawna jak nie masz iskry po podaniu masy na środkowy styk w kostce halla na włączonym zapłonie... No chyba że wiazka uszkodzona :mrgreen:

Gesiu_15 napisał(a):jak ma blisko szrot to można wyrwać tanio taką cewkę i oryginalną lub BERU


A orginalna nie była właśnie beru? Jedną miałem jakąś telefunken a druga orginalna którą kupiłem to beru właśnie :-P
Avatar użytkownika
klaudek669
Badacz tematu
 
Posty: 320
Dołączył(a): 14 lis 2013, o 00:12
Lokalizacja: Kłodawa

Postprzez Tobson » 9 sie 2014, o 21:42

Ale gdzie ten czujnik halla jest? I gdzie ta wtyczka?
Tobson
Berbeć
 
Posty: 6
Dołączył(a): 11 lip 2014, o 21:12
Lokalizacja: Ostrów Wlkp.

Następna strona

- - -



Powrót do Elektryka

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Google Adsense [Bot] i 28 gości