Błąd zwarcia styku biegu jałowego.

Wszystkie informacje o instalacji elektrycznej

Moderator: Moderator

Błąd zwarcia styku biegu jałowego.

Postprzez IntruZZ » 14 sty 2015, o 18:51

Witam.
Ostatnim czasem golf mi gasł prawie za każdym razem po wciśnięciu sprzęgła, wywalało błąd Błąd nastawnika przepustnicy.
Zakupiłem cały monowtrysk na allegro i dziś go przełożyłem. Teraz samochód zgasł tylko ze dwa razy ale cały czas trzyma max 500 obrotów.
Błąd który pokazuje : 516 styki biegu jałowego f-60 przerwa lub zwarcie do plus

Panowie co mam robić , mam chęć już tego golfa na żyletki oddać.... silniczek krokowy zmieniać? czy co?
czy może kable rozwalać i szukać uszkodzenia?
Avatar użytkownika
IntruZZ
Czytacz
 
Posty: 143
Dołączył(a): 13 maja 2013, o 20:22
Lokalizacja: Sokołów Podlaski WSK

Błąd zwarcia styku biegu jałowego.

 

Postprzez MiroGti » 22 lut 2015, o 08:40

Przepatrz kable do silniczka krokowego ale wcześniej pasowało by adaptację zrobić ,najpierw odłącz baterię na ok 15 min ,a po podłączeniu odpal i nie dotykaj gazu aż włączy się wentylator ,jak nie pomoże szukaj przerwy w instalacji silniczka krokowego
moj-golf/black-mk3-by-mirogti-t68213.html

Samochód jest dopiero wtedy szybki, kiedy rano stoisz przed nim i boisz się go otworzyć.
Nadsterowność wzbudza strach w pasażerach. Podsterowność – w kierowcy.
Jeżeli wszystko jest pod kontrolą jedziesz zbyt wolno.
Avatar użytkownika
MiroGti
Forumowy wyjadacz
 
Posty: 856
Dołączył(a): 28 sty 2014, o 20:04
Lokalizacja: KDA
Rocznik: 97
Silnik: 2.0 AGG GTI
Paliwo: PB
Nadwozie: 5-drzwiowe

Postprzez tad » 22 lut 2015, o 12:34

Też miałem z tym stykiem przeboje :evil:

Wymontuj przepustnicę i na stół. Sprawdź 2 rzeczy, ja wczoraj w ten sposób pozbyłem się błedu F60:

1) Omomierzem zmierz opór pomiędzy pinem 3 i 7 przepustnicy. Powinno być zwarcie. Jesli nie - wyczyść piny w gnieździe przepustnicy drobnym iglakiem. Jeśli to nie pomoże odkręć plastikową pokrywę i poreguluj otwarcie przepustnicy (tam gdzie zaczepiona jest linka) - będziesz widzieć styk f60. Wyczyść. Musi być teraz dobrze. Na końcu kontrola: W stanie spoczynku pin 3 i 7 zwarcie, zaś po "dodaniu gazu" - rozwarcie.

2) Sprawdź opór pomiędzy stykami 1 i 2 - nastawnik biegu jałowego. Powinno być 1-300 ohm. Jeśli nie ma, w sieci znajdziesz co zrobić.
tad
Czytacz
 
Posty: 47
Dołączył(a): 2 maja 2011, o 11:26
Lokalizacja: Miasteczko


- - -



Powrót do Elektryka

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Google Adsense [Bot] i 16 gości