Jak zdejmiesz koło to go zobaczysz od strony wewnętrznej - dość długa plastikowa "rurka" z przewodem idącym w kierunku komory silnika (jeśli chodzi o przód).
Najlepiej jest podłączyć vaga wtedy dowiesz się który czujnik masz uszkodzony.
[ Dodano: 2013-02-03, 11:53 ] A z tyłu masz bębny czy tarcze?
palio45 napisał(a):Z jakiego kabelka i z jakiej wersji vaga kolega korzysta?
Ja to nie rozumuje się na tym, kolega ma jakiś tam, ogólnie nie ma problemów, passat b5, polo, MK4 itd łączyło się ze wszystkim. Zapytam dzisiaj Chrzanka co to ma za VAGa
Tak, z silnikiem na bank się łączy. pokazuje obroty itd (dzięki temu dowiedziałem się ze miałem licznik z vr6 bo już myślałem ze się kręci max do 4tys obr) a jak bierzemy tam abs zeby się łączył to coś tyka cyka jakby miało działać ale jednak się nie łączy. Do wtyki dochodzą mi 4 kable
Spróbuj zrobić tak: zmniejsz tzw. latency timer z 16 na 8 w ustawieniach portu w kompie.
Jak dasz redę zrobić to daj znać czy pomogło. Podobno pomaga i wszystko ładnie śmiga.
Kolego mialem tak samo pojechalem do swojego mechanika podpiol pod kapa i z silnikiem sie laczyl a z abs nie i powiedzial zebym podjechal do innego typa bo on ma inny program podjechalem i odrazu sie polaczyl i pokazalo ze lewy tyl do wymiany moze u ciebie jest ta sama opcja