Cewka musi być przykręcona ze względu na masę. U mnie dochodzi jeszcze do tego z innego miejsca płaska plecionka miedziana.
Jeżeli chcesz używaną oryginalną cewkę w bardzo dobrej cenie to daj znać na PW. Ja cewkę miałem za 30zł, ale to ja. Jednakże z wysyłką będzie na pewno taniej niż 90zł
Co do podmiany cewki i braku iskry, to masz jeszcze czujnik halla odpowiedzialny także za podawanie iskry w konkretnym momencie.
Jak padnie, to masz brak iskry, mimo że cewka i reszta jest sprawna. Skoro podmieniłeś cewkę i dalej to samo, to obstawiam halla
Odłącz wtyczkę od halla ( najlepiej jest wyjąć aparat zapłonowy ). Na lewy i prawy pin podłącz zasilacz 12V, do jednego "+" a do drugiego pinu "-".
Od środkowego daj plus żarówki i do minusa zasilacza. Kręć aparatem. W momencie jak halla trafi na wycięcie w przesłonie, to powinna się zapalić lampka, jak na przesłonę, to gaśnie ( mogłem tu pomylić kiedy zapala, a kiedy gaśnie ). Jak tak się dzieje to hall sprawny, jak nie to out.
Bywa czasem, że hall przestaje pracować i auto zgaśnie jak się nagrzeje. Jak ostygnie to odpala i tak w kółko.
Jak byś był z moich okolic, to bym mógł ci użyczyć części, bo mam i cewkę, i cały aparat, kable WM itd. ( mam w zapasie trochę rzeczy, tak w razie czego
).
Alpine CDA-7897->CHA-S634->Audio Art 200MS->DLS UR36S (UR2,5 i UR1 ) + Focal 6K2P, Rodek R4100A2->2xSTX 8" 23L@35Hz