Witam. Posiadam golfa 1.8 AAM (75km) w gazie, dwa dni temu wracałem ze stacji do domu i auto się zadusiło i zgasło, do dnia dzisiejszego nie ma w nim wgl iskry, co to może być? cewka zapłonowa, czujnik halla czy co ? i jak to sprawdzić, bo nie chciałbym kupować np cewki jak winny jest hall, proszę o pomoc
Ale skąd. To znaczy tylko tyle że cewka dostaje zasilanie i nadal niec nie wiadomo czy padła cewka czy czujnik halla.
Cewkę niema jak sprawdzić, pożyczyć od kogoś podmienić i wiadomo w ciągu minuty, wszystkie auta z grupy z tamtych lat mają taką samą.
Co do czujnika halla - sa opisy na każdym forum, można sprawdzić diodą 12V, można komputerem, można podmienić w ślepo na póbę używany aparat zapłonowy-zależnie jak komu najłatwiej.
dawid mialem taki sam silniczek i na 99 % hall Ci wysiadl, mi pomogl kolega ktory ma vag i wykazalo halla, wczesniej wymieniem dwie cewki heh
aha i polecam jak juz bedziesz kopowal to caly kompletnt aparat moze byc bez kopulki i palca ale by byl z hallem bo wymiana to strasznie nerwowa a aparat cyk i gotowe tylko sobie ladnie pozaznaczaj w jakich pozycjach masz przed rozkreceniem.
Aktualnie posiadam golfa III 1.9 TD umierajacego na ruda ospe i to >>> pozostale/chrysler-voyager-jaszczur-t77315.html a miałem tez audi 80 b4, byl tez golf III 1.8 GT i golf III kombi i vento.
Pozaznaczam sobie bez problemu a jak idą kable na podszybiu te do cewki ? bo mam tam coś pogrzebane, kable są polutowane jest zielony z szarym, czerwony i sam szary nie podłączony, czytałem cos kiedyś że są to kable od gazu, w razie wycieku gazu auto nie dostaje iskry.
trzeba znalesc jakiegos kolege z takim samym silnikiem by zrobil zdjecie lub zobaczyl u siebie, ale pierwszy raz slysze o takim "zabezpieczeniu", nie mam niestety juz benzyniakow i nigdy tam sie nie zaglebialem,
Aktualnie posiadam golfa III 1.9 TD umierajacego na ruda ospe i to >>> pozostale/chrysler-voyager-jaszczur-t77315.html a miałem tez audi 80 b4, byl tez golf III 1.8 GT i golf III kombi i vento.