Brak kierunkowskazów

Wszystkie informacje o instalacji elektrycznej

Moderator: Moderator

Postprzez Dawid95 » 7 cze 2014, o 14:03

http://obrazki.elektroda.net/93_1215858221.jpg
Przerywacz to ten pod nr.R6?
Powinien być tam przekaźnik/przerywacz oznaczony nr. 21 z 3pinami?
Avatar użytkownika
Dawid95
Czytacz
 
Posty: 78
Dołączył(a): 16 maja 2014, o 09:47
Lokalizacja: Wroclaw

 

Postprzez MiroGti » 7 cze 2014, o 14:29

Obrazek
tak
może to ci coś pomoże
Obrazek
moj-golf/black-mk3-by-mirogti-t68213.html

Samochód jest dopiero wtedy szybki, kiedy rano stoisz przed nim i boisz się go otworzyć.
Nadsterowność wzbudza strach w pasażerach. Podsterowność – w kierowcy.
Jeżeli wszystko jest pod kontrolą jedziesz zbyt wolno.
Avatar użytkownika
MiroGti
Forumowy wyjadacz
 
Posty: 856
Dołączył(a): 28 sty 2014, o 20:04
Lokalizacja: KDA
Rocznik: 97
Silnik: 2.0 AGG GTI
Paliwo: PB
Nadwozie: 5-drzwiowe

Postprzez Dawid95 » 7 cze 2014, o 16:44

A w którym miejscu znajduję się na schemacie ten przełącznik co włącza lewy lub prawy kierunek?
Avatar użytkownika
Dawid95
Czytacz
 
Posty: 78
Dołączył(a): 16 maja 2014, o 09:47
Lokalizacja: Wroclaw

Postprzez MiroGti » 7 cze 2014, o 18:35

Jak w którym te kolka z X to sa zarowki dwie lewe i dwie prawe po miedzy nimi jest jeden przewod co rozdziela sygnal na lewo i prawo
moj-golf/black-mk3-by-mirogti-t68213.html

Samochód jest dopiero wtedy szybki, kiedy rano stoisz przed nim i boisz się go otworzyć.
Nadsterowność wzbudza strach w pasażerach. Podsterowność – w kierowcy.
Jeżeli wszystko jest pod kontrolą jedziesz zbyt wolno.
Avatar użytkownika
MiroGti
Forumowy wyjadacz
 
Posty: 856
Dołączył(a): 28 sty 2014, o 20:04
Lokalizacja: KDA
Rocznik: 97
Silnik: 2.0 AGG GTI
Paliwo: PB
Nadwozie: 5-drzwiowe

Postprzez Dawid95 » 7 cze 2014, o 21:20

Sprawa wygląda następująco:
-Na styku 49jest napięcie
-na styku 49a oraz 31 jest masa
-po podaniu napięcia na styk 49a, w zależności,który kierunkowskaz włącze to ten świeci się non-stop.
Wiem, co znaczą poszczególne elementy na schemacie. Ten wyłącznik to gdzie się znajduje? Po Twoim schemacie widzę,ze na styku 31 powinna być masa, a po podaniu zasilania na styk 49a zapalą się kierunki czyli chyba ok? Przerywacz zepsuty w takim razie czy jak?
Chodziło mi po prostu w którym miejscu załącza się kierunkowskazy,bo nie narysowałeś żadnego przełącznika.
Avatar użytkownika
Dawid95
Czytacz
 
Posty: 78
Dołączył(a): 16 maja 2014, o 09:47
Lokalizacja: Wroclaw

Postprzez MiroGti » 7 cze 2014, o 22:17

Dawid95 napisał(a):po podaniu napięcia na styk 49a, w zależności,który kierunkowskaz włącze to ten świeci się non-stop.

Tak jak podpinasz to omijasz przekaźnik,daj napięcie na 49 w tedy idzie przez przekaźnik. Jak działa w tedy kierunek normalnie to brak zasilania jest z bezpiecznika nr 17 do przekaźnika nóżki 49 , jak tu jest ok to przekaźnik do wymiany 21 ;-) z koro na krótko jest

[ Dodano: 2014-06-07, 21:19 ]
Dawid95 napisał(a):-Na styku 49jest napięcie
-na styku 49a oraz 31 jest masa

yyyyy nie doczytałem-przekaźnik do wymiany Obrazek
moj-golf/black-mk3-by-mirogti-t68213.html

Samochód jest dopiero wtedy szybki, kiedy rano stoisz przed nim i boisz się go otworzyć.
Nadsterowność wzbudza strach w pasażerach. Podsterowność – w kierowcy.
Jeżeli wszystko jest pod kontrolą jedziesz zbyt wolno.
Avatar użytkownika
MiroGti
Forumowy wyjadacz
 
Posty: 856
Dołączył(a): 28 sty 2014, o 20:04
Lokalizacja: KDA
Rocznik: 97
Silnik: 2.0 AGG GTI
Paliwo: PB
Nadwozie: 5-drzwiowe

Postprzez Dawid95 » 8 cze 2014, o 00:02

Ale przecież żeby działały światła awaryjne to prąd musi przejść przez przekaźnik i dopiero wtedy rozgałęzia się na awaryjne i kierunki także na kierunki też powinien pójść.. No nic, podmienię przekaźnik i zobaczymy.
Avatar użytkownika
Dawid95
Czytacz
 
Posty: 78
Dołączył(a): 16 maja 2014, o 09:47
Lokalizacja: Wroclaw

Postprzez MiroGti » 8 cze 2014, o 11:23

Dawid95 napisał(a):podmienię przekaźnik i zobaczymy.

zrób to i daj znać bo wiele opcji nie ma już z koro na krótko kierunki świecą ,to pozostaje tylko przerywacz lub manetka :?: ale daj znać
moj-golf/black-mk3-by-mirogti-t68213.html

Samochód jest dopiero wtedy szybki, kiedy rano stoisz przed nim i boisz się go otworzyć.
Nadsterowność wzbudza strach w pasażerach. Podsterowność – w kierowcy.
Jeżeli wszystko jest pod kontrolą jedziesz zbyt wolno.
Avatar użytkownika
MiroGti
Forumowy wyjadacz
 
Posty: 856
Dołączył(a): 28 sty 2014, o 20:04
Lokalizacja: KDA
Rocznik: 97
Silnik: 2.0 AGG GTI
Paliwo: PB
Nadwozie: 5-drzwiowe

Poprzednia strona

- - - http://eurohol.pl



Powrót do Elektryka

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 46 gości