Brak kierunkowskazów

Wszystkie informacje o instalacji elektrycznej

Moderator: Moderator

Brak kierunkowskazów

Postprzez Dawid95 » 2 cze 2014, o 15:15

Witam. Po swapie i zmianie instalacji nie mam kierunkowskazów.
Na wyłączonych zapłonie i przy wrzuconym którymkolwiek kierunki pali się pozycja po jednej stronie.Przy włączonym zapłonie i wrzuconym kierunku nie ma nic. Coś nie podłączyłem?
Pytanie odnośnie tych pojedynczych przewodów doczepianych do skrzynki czy one powinny być wpinane kolorami czy jest jakieś znaczenie który z którym?

<
1.jpg
Avatar użytkownika
Dawid95
Czytacz
 
Posty: 78
Dołączył(a): 16 maja 2014, o 09:47
Lokalizacja: Wroclaw

Brak kierunkowskazów

 

Postprzez Chris88PL » 3 cze 2014, o 08:04

U mnie brak kierunków obawiał się brakiem masy w lewej tylnej lampie może to Cie nakieruje gdzie szukać rozwiązania "Najpierw masa później masa". Powodzonka w naprawie instalacji ;-)
Chris88PL
Czytacz
 
Posty: 35
Dołączył(a): 10 sie 2013, o 08:59
Lokalizacja: Włocławek

Postprzez Dawid95 » 3 cze 2014, o 09:15

Zapomniałem dodać,że światła awaryjne normalnie działają,czyli masa do wszystkich lamp dochodzi.
Avatar użytkownika
Dawid95
Czytacz
 
Posty: 78
Dołączył(a): 16 maja 2014, o 09:47
Lokalizacja: Wroclaw

Postprzez pietrasiak2 » 3 cze 2014, o 09:51

Dawid95 napisał(a):Zapomniałem dodać,że światła awaryjne normalnie działają,czyli masa do wszystkich lamp dochodzi.

A sprawdź czy włącznik awaryjnych "dobrze się rozłącza" miałem taki przypadek że niby się wyłączyły tzn i światło włącznika i awaryjne nie świeciły się a kierunków nie miałem. Parokrotne wciśnięcie i potraktowanie go unizolem naprawiło brak kierunków Druga sprawa to przerywacz sprawdź czy dostaje zasilanie :-)
Avatar użytkownika
pietrasiak2
Members
 
Posty: 2043
Dołączył(a): 29 gru 2011, o 09:52
Lokalizacja: stryków

Postprzez Dawid95 » 3 cze 2014, o 10:42

Wyłącznik awaryjnych raczej jest sprawny,bo próbowałem też na innych przełącznikach i to samo.
W którym miejscu znajduje się przerywacz? W skrzynce przy przekaźnikach?
Avatar użytkownika
Dawid95
Czytacz
 
Posty: 78
Dołączył(a): 16 maja 2014, o 09:47
Lokalizacja: Wroclaw

Postprzez MiroGti » 4 cze 2014, o 06:48

sprawdz 17 bezpiecznik licząc od drzwi kierowcy
tu masz :arrow: dane-techniczne-i-porady/bezpieczniki-mk3-t4560.html
moj-golf/black-mk3-by-mirogti-t68213.html

Samochód jest dopiero wtedy szybki, kiedy rano stoisz przed nim i boisz się go otworzyć.
Nadsterowność wzbudza strach w pasażerach. Podsterowność – w kierowcy.
Jeżeli wszystko jest pod kontrolą jedziesz zbyt wolno.
Avatar użytkownika
MiroGti
Forumowy wyjadacz
 
Posty: 856
Dołączył(a): 28 sty 2014, o 20:04
Lokalizacja: KDA
Rocznik: 97
Silnik: 2.0 AGG GTI
Paliwo: PB
Nadwozie: 5-drzwiowe

Postprzez Dawid95 » 4 cze 2014, o 22:38

Na 17 bezpieczniku jest napięcie.
Avatar użytkownika
Dawid95
Czytacz
 
Posty: 78
Dołączył(a): 16 maja 2014, o 09:47
Lokalizacja: Wroclaw

Postprzez MiroGti » 5 cze 2014, o 19:53

a masz napięcie na przełączniku kierunków ?
moj-golf/black-mk3-by-mirogti-t68213.html

Samochód jest dopiero wtedy szybki, kiedy rano stoisz przed nim i boisz się go otworzyć.
Nadsterowność wzbudza strach w pasażerach. Podsterowność – w kierowcy.
Jeżeli wszystko jest pod kontrolą jedziesz zbyt wolno.
Avatar użytkownika
MiroGti
Forumowy wyjadacz
 
Posty: 856
Dołączył(a): 28 sty 2014, o 20:04
Lokalizacja: KDA
Rocznik: 97
Silnik: 2.0 AGG GTI
Paliwo: PB
Nadwozie: 5-drzwiowe

Postprzez Dawid95 » 5 cze 2014, o 21:13

W której kostce dokładniej i jaki kolor przewodu albo miejsce to sprawdzę,bo nie wiem.
Avatar użytkownika
Dawid95
Czytacz
 
Posty: 78
Dołączył(a): 16 maja 2014, o 09:47
Lokalizacja: Wroclaw

Postprzez MiroGti » 6 cze 2014, o 16:24

poczytaj to http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=336758
sprawcą zamieszania może być właśnie przycisk awaryjnych to on rozdziela prąd na kierunki jak coś on nie halo to nie przełączy prądu na kierunki ;-)

[ Dodano: 2014-06-06, 15:45 ]
Dawid95 napisał(a): światła awaryjne normalnie działają,
więc tam ginie prąd , popstrykaj nim czy nie pojawią się kierunki
lub brązowy przewód, dokladnie dobry jego styk, szczególnie w lewej tylnej lampie Golfa, to po latach używania słaby punkt tego modelu :-)
moj-golf/black-mk3-by-mirogti-t68213.html

Samochód jest dopiero wtedy szybki, kiedy rano stoisz przed nim i boisz się go otworzyć.
Nadsterowność wzbudza strach w pasażerach. Podsterowność – w kierowcy.
Jeżeli wszystko jest pod kontrolą jedziesz zbyt wolno.
Avatar użytkownika
MiroGti
Forumowy wyjadacz
 
Posty: 856
Dołączył(a): 28 sty 2014, o 20:04
Lokalizacja: KDA
Rocznik: 97
Silnik: 2.0 AGG GTI
Paliwo: PB
Nadwozie: 5-drzwiowe

Postprzez Dawid95 » 7 cze 2014, o 10:44

Przycisk najprawdopodobniej sprawny. Podłączyłem stary na którym wszystko było ok,przed swapem i też to samo.
Styk w tylnej lampie też sprawdzony.
Avatar użytkownika
Dawid95
Czytacz
 
Posty: 78
Dołączył(a): 16 maja 2014, o 09:47
Lokalizacja: Wroclaw

Postprzez MiroGti » 7 cze 2014, o 13:05

To zrob tak zobacz najpierw czy ptzekazniki sa powpinane we wlasciwym miejscu potem zobacz jaki kolor idzie od tyl przekaznika kierunków i szukaj tych kolorow przy przelaczniku kierunkow sprawdz czy maja przejscie czyli czy gdzies kabel nie przerwany i moze dojdziesz czego nie ma
moj-golf/black-mk3-by-mirogti-t68213.html

Samochód jest dopiero wtedy szybki, kiedy rano stoisz przed nim i boisz się go otworzyć.
Nadsterowność wzbudza strach w pasażerach. Podsterowność – w kierowcy.
Jeżeli wszystko jest pod kontrolą jedziesz zbyt wolno.
Avatar użytkownika
MiroGti
Forumowy wyjadacz
 
Posty: 856
Dołączył(a): 28 sty 2014, o 20:04
Lokalizacja: KDA
Rocznik: 97
Silnik: 2.0 AGG GTI
Paliwo: PB
Nadwozie: 5-drzwiowe

Następna strona

- - - Gdy potrzebowałem przewozu wózku widłowego, polecili mi ten solidny transport maszyn w Lublinie. Mają doświadczenie.



Powrót do Elektryka

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 50 gości