brak reakcji na kluczyk

Wszystkie informacje o instalacji elektrycznej

Moderator: Moderator

brak reakcji na kluczyk

Postprzez MarcinVW » 22 lis 2014, o 18:17

Tak jak w temacie pacjent to TDI 1Z, Objawy takie wkładam kluczyk przekręcam i kontrolki się zapalają tak jak powinny przekręcam do palenia i cisza mruga tylko licznik od kilometrów. Z tego co wyczytałem to rożnie piszą, kostka, rozrusznik gdzie dziś cały dzień z nim była zabawa i majster mi wrzucił nowe szczotki i cewkę i cisza. Prąd do cewki dochodzi to wychodzi na to ze kostka tez raczej sprawna. i co jest?
MarcinVW
Czytacz
 
Posty: 58
Dołączył(a): 17 gru 2012, o 09:08
Lokalizacja: z tad

brak reakcji na kluczyk

 

Postprzez martinfp » 22 lis 2014, o 18:22

albo aku słaby albo rozrusznik sie konczy
martinfp
Badacz tematu
 
Posty: 274
Dołączył(a): 14 lip 2014, o 10:52
Lokalizacja: Zabrze/Gliwice

Postprzez mkkay » 22 lis 2014, o 18:28

jak przy próbie zapłonu miga cokolwiek to aku padł
wyjmij i wsadź inny i wtedy zobacz,
tylko żeby aku miał odpowiednie wartosci bo jak za słaby to przeładujesz i wykończysz kolejny a jak za mocny to będzie zawsze niedoładowany

a jak kontrolki sie zapalają prawidłowo ale nie ma zapłonu to sprawdz bezpiecznik
moja biała strzała- moj-golf/biala-strzala-variant-1-9td-t50990.html


Nie dyskutuj z idiotą! Najpierw sprowadzi Cię do swojego poziomu, a potem pokona doświadczeniem...
Avatar użytkownika
mkkay
Members
 
Posty: 684
Dołączył(a): 16 paź 2012, o 21:31
Lokalizacja: Bielsko-Biała

Postprzez MarcinVW » 22 lis 2014, o 18:39

Aku 100% sprawny bo nówka sztuka siedzi ma 2 miechy to max i obecnie jak mój trup stoi to służy do palenia innych. mi to wyglada na inna awarje tylko co kostka stacyjki ? raczej bym odrzycił bo prad do cewki dochodzi, rozrusznik po regeneracji i zapalil po montazu na dotyk po czym drugi raz juz nie chciał :cry:
MarcinVW
Czytacz
 
Posty: 58
Dołączył(a): 17 gru 2012, o 09:08
Lokalizacja: z tad

Postprzez Gesiu_15 » 22 lis 2014, o 18:41

sprawdź kostkę stacyjki .


Przy plusie powinien znajdować się cienki kabel, co idzie od + do stacyjki do plusa rozrusznika :-) włączasz zapłon , na luzie , kawałek kabla podłączasz pod aku do + i potem drugim końcem tam gdzie jest ten cienki kabel stykasz . Jak odpali kostka do wymiany .

Do rozrusznika są 2 + ;-) jeden na stałe połączony do aku , drugim idzie impuls do stacyjki podczas odpalania i rozrusznik kręci :-)
Avatar użytkownika
Gesiu_15
Moderator Globalny
 
Posty: 3757
Dołączył(a): 14 kwi 2012, o 21:32
Lokalizacja: Kielce
Rocznik: 1994
Silnik: 2.0 2E GTI
Paliwo: PB+LPG
Nadwozie: 3-drzwiowe

Postprzez Pawlix » 22 lis 2014, o 18:43

Hehe mialem to samo .. Imobilizer ale to w benzyniaku tez nie reagował wgl na kluczyk poprostu zgubił kod mogła byc taka przyczyna
Avatar użytkownika
Pawlix
Badacz tematu
 
Posty: 170
Dołączył(a): 25 paź 2014, o 13:35
Lokalizacja: Lubuskie

Postprzez mkkay » 22 lis 2014, o 18:54

nowe aku też potrafi paść nagle :-(
przyczyn może być kilka trzeba eliminować po kolei
moja biała strzała- moj-golf/biala-strzala-variant-1-9td-t50990.html


Nie dyskutuj z idiotą! Najpierw sprowadzi Cię do swojego poziomu, a potem pokona doświadczeniem...
Avatar użytkownika
mkkay
Members
 
Posty: 684
Dołączył(a): 16 paź 2012, o 21:31
Lokalizacja: Bielsko-Biała

Postprzez Pawlix » 22 lis 2014, o 18:57

dokładnie sprawdzaj po kolei :)
Avatar użytkownika
Pawlix
Badacz tematu
 
Posty: 170
Dołączył(a): 25 paź 2014, o 13:35
Lokalizacja: Lubuskie

Postprzez MarcinVW » 22 lis 2014, o 19:07

To na poniedziałek mam zajecie, chodzi ci Gesiu_15 o ten kabelek pojedynczy co idzie do cewki rozrusznika?
MarcinVW
Czytacz
 
Posty: 58
Dołączył(a): 17 gru 2012, o 09:08
Lokalizacja: z tad

Postprzez lukszumk3 » 22 lis 2014, o 20:04

mkkay napisał(a): tylko żeby aku miał odpowiednie wartosci bo jak za słaby to przeładujesz i wykończysz kolejny a jak za mocny to będzie zawsze niedoładowany


Haha a to dobre :lol: Może jakieś argumenty? ;-)
lukszumk3
Czytacz
 
Posty: 96
Dołączył(a): 7 sty 2014, o 22:09
Lokalizacja: Sławęcice

Postprzez mkkay » 22 lis 2014, o 20:08

lukszumk3 napisał(a):
mkkay napisał(a): tylko żeby aku miał odpowiednie wartosci bo jak za słaby to przeładujesz i wykończysz kolejny a jak za mocny to będzie zawsze niedoładowany


Haha a to dobre :lol: Może jakieś argumenty? ;-)


a masz ręce? :lol: to poszukaj w goglach o doborze aku :mrgreen: a najlepiej wsadź z benzyny do diesla np. i pogadamy :mrgreen:
moja biała strzała- moj-golf/biala-strzala-variant-1-9td-t50990.html


Nie dyskutuj z idiotą! Najpierw sprowadzi Cię do swojego poziomu, a potem pokona doświadczeniem...
Avatar użytkownika
mkkay
Members
 
Posty: 684
Dołączył(a): 16 paź 2012, o 21:31
Lokalizacja: Bielsko-Biała

Postprzez lukszumk3 » 22 lis 2014, o 21:52

Widocznie jeździłeś swego czasu fiatem 126p z prądnicą, albo wnikliwie czytasz rewelacje internetowe, które piszą "fachowcy" którzy pojęcie mają o tym dość znikome :-D
Wsadzę akumulator z benzyny, 45, 55Ah do diesla gdzie był 62, 74Ah i co? I nic, najwyżej w zimę będę miał problem z odpaleniem, i nic poza tym :lol:
Wsadzę akumulator z diesla, 62, 74Ah benzyny gdzie był 45, 55Ah i co? I nic, w zimę będę kręcił do skutku, aż benzyna załapie :-D

W pierwszym przypadku akumulator będzie miał super, w drugim trzeba przyznać, że jeśli alternator będzie dawał Iznam. <50A, może pojawić się problem z doładowaniem dużego akumulatora (tylko w przypadku gdy wszystko co żre prąd jest włączone).
Ale nie wiem czy obecnie w benzyniakach nawet montowane są alternatory mniejsze jak te powiedzmy 70A

A dlaczego tak, to już odsyłam do nieco bardziej fachowej literatury, i zachęcam do własnych przemyśleń, zamiast pisać bajki :lol:
lukszumk3
Czytacz
 
Posty: 96
Dołączył(a): 7 sty 2014, o 22:09
Lokalizacja: Sławęcice

Następna strona

- - -



Powrót do Elektryka

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Bing [Bot] i 56 gości