Brzeczek kontrolka oleju

Wszystkie informacje o instalacji elektrycznej

Moderator: Moderator

Brzeczek kontrolka oleju

Postprzez k-m-r1 » 4 maja 2012, o 12:24

A wienc w poprzedni wekend autkiem miałem dłuższa trase 400 km w sobote i niedziele tyle samo

w sobote jade i cos mi zapiszało raz i za chwile ponownie
przejeżdzałem na S3 pod bramką i myślałem że to dzwiek żę wjeżzasz na droge szybkiego ruchu
ok nie przejmowałem sie
w niedziele wraca i mi nie zabrzeczało w tym miejscu jak mijałem
ale jakies 90 km dalej znów ten dziek
i po kilku km ponownie tylko zauwarzyłem żę to kontrolka oleju
zatrzymałe msie sprawdziłem olej OK wienc w droge spokuj był
wczoraj podpiołęm kompa
Kod: Zaznacz cały
VAG-COM Version: Release 409.1-S

Control Module Part Number: 030 906 026 K
  Component and/or Version: 1,4L R4 MONO        D11
           Software Coding: PMC 01
            Work Shop Code:
3 Faults Found:
00515 - Camshaft Position (Hall) Sensor (G40)
        03-00 - No Signal
00561 - Shareware Version. To Decode all DTCs
        09-10 - Please Register/Activate - Intermittent
00525 - Shareware Version. To Decode all DTCs
        29-10 - Please Register/Activate - Intermittent


wykasowałem a że mam LPG to nie pierwszy raz mam te błedy

teraz moje pytanie bo napewno można sprawdzic cisnienie w VAGu tylko jaki blok grupa ? gdzie szukac ? ile powinno wynoscic pokazywac ??
Polska wersja programu MACH3 cnc---- Makra do palników ,magazynków, THC, OHC---- EKRANY dla firm i producentów maszyn ---- budowa sprzedaż maszyn Plazmy, Elektrodrążarki, Frezarki ,Tokarki, Gietarki, inne maszyny
Avatar użytkownika
k-m-r1
Weteran
 
Posty: 2080
Dołączył(a): 24 sie 2008, o 18:48
Lokalizacja: OOL DW Praszka Wrocław

Brzeczek kontrolka oleju

 

Postprzez Zico63 » 4 maja 2012, o 13:44

W Golfach 3 - niesprawdzalne VAGiem.
Mechanik, trójnik hydrauliczny i manometr - jedynie.
Avatar użytkownika
Zico63
Members
 
Posty: 1569
Dołączył(a): 13 gru 2007, o 02:32
Lokalizacja: B.-B.

Postprzez k-m-r1 » 4 maja 2012, o 17:09

Zico63, a ile ma pokazac?
Polska wersja programu MACH3 cnc---- Makra do palników ,magazynków, THC, OHC---- EKRANY dla firm i producentów maszyn ---- budowa sprzedaż maszyn Plazmy, Elektrodrążarki, Frezarki ,Tokarki, Gietarki, inne maszyny
Avatar użytkownika
k-m-r1
Weteran
 
Posty: 2080
Dołączył(a): 24 sie 2008, o 18:48
Lokalizacja: OOL DW Praszka Wrocław

Postprzez Zico63 » 5 maja 2012, o 15:44

Jedyna informacja, jaką znalazłem to wartość 0,4 MPa, obroty około 2000 na minutę, temperatura płynu CO NAJMNIEJ 80°C.
Avatar użytkownika
Zico63
Members
 
Posty: 1569
Dołączył(a): 13 gru 2007, o 02:32
Lokalizacja: B.-B.

Postprzez pablomed » 5 maja 2012, o 22:16

wg książki Volkswagen Golf i Vento. Temp ok 80 stopni. Bieg jałowy 0.12-016 MPa, 2000 obrotów nie mniej niż 0.20 Mpa. Dane z serwisówek trochę się różnią niestety
pablomed
Members
 
Posty: 5992
Dołączył(a): 3 sie 2008, o 18:01
Lokalizacja: małopolskie

Postprzez k-m-r1 » 6 maja 2012, o 17:36

kurcze 04 a o12 to troche spory rozjazd
Polska wersja programu MACH3 cnc---- Makra do palników ,magazynków, THC, OHC---- EKRANY dla firm i producentów maszyn ---- budowa sprzedaż maszyn Plazmy, Elektrodrążarki, Frezarki ,Tokarki, Gietarki, inne maszyny
Avatar użytkownika
k-m-r1
Weteran
 
Posty: 2080
Dołączył(a): 24 sie 2008, o 18:48
Lokalizacja: OOL DW Praszka Wrocław

Postprzez Zico63 » 6 maja 2012, o 18:18

Te dane się NIE WYKLUCZAJĄ!!!
Powinno być 0,4MPa, nie mniej niż 0,2MPa (wartość do remontu) lecz na konkretnych obrotach (2000); a na biegu luzem 0,12-0,16MPa.
Avatar użytkownika
Zico63
Members
 
Posty: 1569
Dołączył(a): 13 gru 2007, o 02:32
Lokalizacja: B.-B.


- - -



Powrót do Elektryka

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Bing [Bot] i 40 gości