Centralny na guzik...

Wszystkie informacje o instalacji elektrycznej

Moderator: Moderator

Postprzez młody88 » 22 lut 2009, o 20:09

marcinkoz2910, a jak twój układ będzie otwierał i zamykał???
czy po kilku krotnym zwarciu zamek otworzy się i zamknie??

[ Dodano: 2009-02-22, 19:11 ]
ztego co wiem w golfie jest zamek sterowany "+"
Systemy lokalizacji i monitoringu pojazdów GPS tel.511 623 467
młody88
Badacz tematu
 
Posty: 396
Dołączył(a): 2 gru 2007, o 12:23
Lokalizacja: Radom

 

Postprzez mani51 » 22 lut 2009, o 21:26

marcinkoz2910, znowu kombinujesz

na kabel zielony trzeba podać plus a nie miunus i wtedy zamek się otworzy

a podanie plusa na szary spowoduje otwarcie zamka

i mają to być krótkie sygnały - u mnie w sterowniku jest ustawione 0,5s

młody88 napisał(a):ztego co wiem w golfie jest zamek sterowany "+"


no przynajmniej w tym się zgadzamy :lol: ;-)

[ Dodano: 2009-02-22, 20:31 ]
też proponuję tak jak napisał młody88, dwa włączniki zwierne

tylko pytanie po co kombinować. wywal te rygielki i tyle, przecież jak będziesz w środku to nie musisz drzwi zamykać bo i tak złodziej nie wskoczy w biegu a jak wyjdziesz to zamkniesz kluczykiem

[ Dodano: 2009-02-22, 20:44 ]
http://www.allegro.pl/item558135118_wla ... _nowy.html

ewentualnie z tym pokombinować ale nie wiem jak on ma w środku bo potrzebne jest coś takiego jak przełącznik kołyskowy który sam wraca w środkowe położenie

np takihttp://www.allegro.pl/item563579342 ... cyjny.html tylko trochę go przerobić żeby sam powracał na środek

a wtedy do środkowej nóżki plus stały a do zewnętrznych nóżek kabel zielony i szary - znajdzesz je przy słupku drzwi kierowcy
Avatar użytkownika
mani51
Members
 
Posty: 1415
Dołączył(a): 30 cze 2008, o 09:43
Lokalizacja: TJE, Wodzisław

Postprzez marcinkoz2910 » 22 lut 2009, o 21:46

mani51 napisał(a):marcinkoz2910, znowu kombinujesz

na kabel zielony trzeba podać plus a nie miunus i wtedy zamek się otworzy

a podanie plusa na szary spowoduje otwarcie zamka

i mają to być krótkie sygnały - u mnie w sterowniku jest ustawione 0,5s


No i buba tam na elektrodzie opisane jest o impulsie masy podanej na przekaźnik co steruje tymi przewodami trochę zabawy jest ale tak jak napisałem jest to trudniejsze

Też tam coś pisali o przerzutnikach ale to już wole kupić alarm i założyć niż srać się z tym :kwasny:

[ Dodano: 2009-02-22, 20:47 ]
mani51 napisał(a):a wtedy do środkowej nóżki plus stały a do zewnętrznych nóżek kabel zielony i szary - znajdzesz je przy słupku drzwi kierowcy
no tu dałeś łatwiejsze rozwiązanie
Avatar użytkownika
marcinkoz2910
Members
 
Posty: 4293
Dołączył(a): 20 lip 2008, o 15:16
Lokalizacja: Pogórze /k. Skoczowa

Postprzez mani51 » 22 lut 2009, o 21:56

marcinkoz2910 napisał(a):No i buba tam na elektrodzie opisane jest o impulsie masy podanej na przekaźnik co steruje tymi przewodami trochę zabawy jest ale tak jak napisałem jest to trudniejsze


bo tam jest pewnie opisane jak z impulsów masy które podaje sterownik zamka centralnego zrobić impulsy plus

w naszym przypadku nie ma potrzeby kombinować z podłączaniem masy przez przekaźnik po to aby uzyskać plus bo to by było tak jakbym chciał masą załączać światła i podłączał przekaźnik sterowany masą żeby on załączał plus na lampy...czy jakoś tak

rozwiązanie z jednym kołyskowym wracającym na środek lub dwoma zwiernymi jest najprostsze z możliwych i ja bym to tak zrobił
Avatar użytkownika
mani51
Members
 
Posty: 1415
Dołączył(a): 30 cze 2008, o 09:43
Lokalizacja: TJE, Wodzisław

Postprzez marcinkoz2910 » 22 lut 2009, o 21:58

mani51 napisał(a):rozwiązanie z jednym kołyskowym wracającym na środek lub dwoma zwiernymi jest najprostsze z możliwych i ja bym to tak zrobił
racja po co sobie komplikować życie ale wiesz ja mówię tak że na około zawsze bliżej :lol:

Dobra ja com wiedział napisał, a co autor uzna to już jego działka ;] Pozwodzenia
Avatar użytkownika
marcinkoz2910
Members
 
Posty: 4293
Dołączył(a): 20 lip 2008, o 15:16
Lokalizacja: Pogórze /k. Skoczowa

Postprzez jatromb » 22 lut 2009, o 22:01

jatromb
Czytacz
 
Posty: 92
Dołączył(a): 20 gru 2007, o 15:10
Lokalizacja: Dąbrowa Górnicza

Postprzez mani51 » 22 lut 2009, o 22:07

jatromb napisał(a):ten chyba bedzie pasowac


I D E A L N I E ;-)
Avatar użytkownika
mani51
Members
 
Posty: 1415
Dołączył(a): 30 cze 2008, o 09:43
Lokalizacja: TJE, Wodzisław

Postprzez szczepan03 » 10 mar 2009, o 15:27

Wczoraj założyłem alarm z funkcja "anty napad" ale gościu co mi montował alarm powiedział, że w golfach ta opcja nie działa bo jest jakaś blokada na centralnym, że nie da się zamknąć gdy jest zapalony silnik.
marcinkoz2910 piszesz, że u ciebie ta funkcja działa, jaki masz centralny? pneumatyczny czy elektryczny? Da się coś zrobić żeby to zadziałało? Słychać tylko centralny jak się zgasi silnik (jakby próbował otworzyć).
Golf III 1.9 TDI 90KM '94r.
BMW E36 318i 116KM :D
Avatar użytkownika
szczepan03
Czytacz
 
Posty: 47
Dołączył(a): 7 lut 2008, o 15:05
Lokalizacja: Sosnowiec

Postprzez marcinkoz2910 » 10 mar 2009, o 15:47

szczepan03, ja mam pneumatyczny (czyli mam pompkę w bagażniku), podłączyłem wszystko tak jak na schemacie i warunkiem tego było podłączenie sterownia +12V po zapłonie czyli musiałem odpowiedni przewód podłączyć pod stacyjkę co się na nim pojawia 12V jak załączy się zapłon

A jak przechodzę z zapłonu na pozycję 1 to dokładnie słychać pompkę która chce otworzyć drzwi
Avatar użytkownika
marcinkoz2910
Members
 
Posty: 4293
Dołączył(a): 20 lip 2008, o 15:16
Lokalizacja: Pogórze /k. Skoczowa

Postprzez mani51 » 10 mar 2009, o 21:18

szczepan03 napisał(a):że nie da się zamknąć gdy jest zapalony silnik.


tak właśnie jest, pompka centralnego chyba nie ma zasilania gdy silnik samochodu pracuje w każdym bądź razie u mnie nie da się zamknąć centralnego po uruchomieniu silnika, jedynie kierunki mrugają jak przy zamykaniu ale zamek pozostaje otwarty
Avatar użytkownika
mani51
Members
 
Posty: 1415
Dołączył(a): 30 cze 2008, o 09:43
Lokalizacja: TJE, Wodzisław

Postprzez szczepan03 » 10 mar 2009, o 21:29

Dzięki za odpowiedzi. Dam sobie z tym spokój, tym bardziej, że jak sam tam będę grzebał to pewnie stracę gwarancję. Chyba, że wystarczy do pompki dostarczyć zasilanie w jakśs sposób bez ingerencji w alarm?
Golf III 1.9 TDI 90KM '94r.
BMW E36 318i 116KM :D
Avatar użytkownika
szczepan03
Czytacz
 
Posty: 47
Dołączył(a): 7 lut 2008, o 15:05
Lokalizacja: Sosnowiec

Postprzez mani51 » 11 mar 2009, o 07:01

szczepan03 napisał(a):Chyba, że wystarczy do pompki dostarczyć zasilanie w jakśs sposób bez ingerencji w alarm?


po dłuższym zastanowieniu to chyba nie wystarczy bo przypomniałem sobie że ja mam sterownik podpięty przy pompce i zasilanie do niego jest właśnie z głównego kabla zasilającego pompkę a skoro kierunki mi mrugają to musi być na nim zasilanie nawet po odpaleniu silnika
Avatar użytkownika
mani51
Members
 
Posty: 1415
Dołączył(a): 30 cze 2008, o 09:43
Lokalizacja: TJE, Wodzisław

Poprzednia stronaNastępna strona

- - -



Powrót do Elektryka

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 12 gości