Podłączanie się do ogólnie znanych przewodów szary/zielony aktywuje także alarm - bez sensu, gdy siedzimy w środku; w dodatku nie działa na zapłonie jak już wspomniano.
Pełną funkcjonalność przy używaniu dodatkowego przycisku ma tylko modyfikacja wykonana przez
Kolegę Variant yacht, a opisana:
http://www.golf3.pl/topics2/variant-yac ... htm#380941
Z kolei proste odcięcie elektryki z tego rygielka pozbawia funkcji sterowania z kluczyka a pompka nie mając informacji o połozeniu rygielka - dopompowuje powietrze po pewnej chwili, chcąc by rygielek jednak się jej domknął
Najlepiej jest przed przystąpieniem do przeróbki, przeczytać
CAŁOŚĆ materiału na wszystkich podstronach:
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=23&t=355679
Jest tego sporo, ale dopiero lektura wyjaśni zagadnienie i problemy z zastosowaniem takiego przycisku. Drogi na skróty - nie działają.