Nie wiem czy w ogóle w jakimkolwiek aucie (bo w przypadku grupy VAGa chyba w żadnym z mi znanych) jest to możliwe. Wyłącznik od awaryjnych łączy obie strony kierunkowskazów ( w bardzo dużym - może nawet przesadnym trochę uproszczeniu). Jeżeli ze sterownika centralnego zamka nie są wyprowadzone dwa przewody do zasilenia oddzielnie lewych i prawych kierunkowskazów, to po prostu zakładasz diody i z jednego kabelka robią Ci się dwa
Uwierz że to nieskomplikowane, jeśli nie lubisz lutować to daj to komukolwiek kto ma trochę pojęcia o trzymaniu lutownicy zrobi Ci za przysłowiowe piwo, a dalej sobie do auta sam już wszystko zamontujesz według instrukcji. Wszystkie przewody potrzebne do tego masz w lewym słupku z przodu przy drzwiach kierowcy oraz przy tablicy bezpieczników (zasilanie, kierunki lewy/prawy - nie pamiętam czy nie odwrotnie ale kolory przewodów jakie musisz znaleźć od kierunków to czarny z zielonym paskiem CHYBA lewa strona i czarny z białym paskiem CHYBA prawa strona). 7 lat temu to zakładałem nie pamiętam na pamięć
Kolory w słupku to zielony od zamykania i szary od otwierania (albo odwrotnie
) Zasilanie możesz sobie pociągnąć od tablicy bezpieczników bezpośrednio (na tyle tablicy powinieneś mieć wolne miejsce w okolicach grubych czerwonych przewodów). Tylko uwaga bo tam jest zasilanie bezpośrednio z aku
niezabezpieczone żadnym bezpiecznikiem więc pamiętaj koniecznie o założeniu bezpiecznika na zasilaniu układu. Masę możesz sobie wziąć z punktu masowego (czy jak to tam nazwać) na słupku ponad złączem od centralnego zamka i głośników. Więcej mi nic nie przychodzi do głowy. Jakby coś to pytaj. POWODZENIA