Koledzy zaczyna mnie denerwować mój centralny w goferku ponieważ jest tak pod pięty że po wejsciu do auta po przekręceniu zapłonu (przed zapaleniem) wciskają sie chopki w drzwiach a po zgaszeniu auta sie otwierają .Auto kiedyś jeżdziło w ochronie i tak to zostało.Może ktoś sie oriętuje jak to przerobić żeby było normalnie.
masz alarm ? jesli nie alarm to masz centralkę zamka z funkcją o której piszesz . U mnie akurat jest tak że po pierwszym wciśnięciu STOP ( hamulca ) drzwi się blokują i jest to funkcja alarmu sterowana + z czujki pedału . U Ciebie będzie podobnie tyle że załącza + przed zapłonem - jak radio , znajdż centralke , ciężko więcej powiedzieć nie wiedząc co masz pod deską
mam alarm i do nie go jest pod pięty centralny i odcięcie zapłonu, do tego jakiś przekaźnik duży i jeszcze taki mały akuś jest (pewnie na pod trzymanie czegoś) tak jask mówiłem na początku jak go kupiłem ten golfik śmigał ponoć w ochronie i dlatego jest takie zamykanie po przełączeniu zapłonu .Tylko jak go rozłączyć ?
thomasg, wszystkie zabawki mam pod deską nawet dziś tam grzebałem
skoro już tam grzebałes to trzeba było walnać foto lub spisać co to za alarm i urządzenia towarzyszące, łatwiej byłoby dojść i pomóc . Ale idzie sobota to pochylisz sie pewnie i nam pomożesz
mariusz325 napisał(a):Może ktoś sie oriętuje jak to przerobić żeby było normalnie.
z przeróbką nie będzie problemu , potrzebny tylko schemat aby ustalić kolor przewodu do przecięcia . Zrozumiałem że nie chcesz aby tak Ci się zamykały drzwi więc będzie trzeba ten przewód przeciąć aby nie informował centralki o gotowości do zamknięcia drzwi
to wywale całą instalke z nie go i zrobie od nowa.
szkoda , lepiej po schemacie ( o ile znajdziemy ) kabelek po kabelku sprawdzić każdy punkt styku z instalacją wozu . Niedoróbki poprawić , zbędne usunąć i będzie hulał jak nowy . Podejrzewam że któryś z punktów jest wyrzeźbiony na skrętkę , obsunęła się izolacja i robi sobie jaja
Napisze tylko że w Mk3 funkcja niema prawa zadziałać jeśli sterowanie zamkami jest typowo podpięte czyli zamykanie do szarego otwieranie do zielonego, chyba że został od pompki centrala odciety plus po zapłonie. Więc albo tak zrobiono czyli odcięto plus po zapłonie i nalezy go tylko przywrócić, albo zostało to podłączone inaczej czyli do kabli od włączników blokady. Więc może byc to bardzo proste do likwidacji a moze niekoniecznie, bez info do jakich kabli podpięte sa kable sterujące nie da rady. Trzecia możliwość: funkcja zamykania centrala po włączeniu zapłonu jest zawsze programowana w sterowniku, no ale trzeba znac jego nazwe i wówczas znaleść instrukcję w necie
ja sie ciesze jednak ze nie mam alarmu mam antykradziejke (odcinanie zaplonu) wykonane przez siebie i starczy za alarm
a centralny zalozylem najprostrzy za 65 zl i taki polecalbym koledze
bo tyle czasu i nerwow na szukanie co nie dziala to ehhh
Aktualnie posiadam golfa III 1.9 TD umierajacego na ruda ospe i to >>> pozostale/chrysler-voyager-jaszczur-t77315.html a miałem tez audi 80 b4, byl tez golf III 1.8 GT i golf III kombi i vento.
No coś ty jakoś to trzeba opisać ale to tylko pozornie trudne, to jest dziecinnie proste, jak się raz zrobi samemu to następnym razem godzinka starczy.