centralny zamek na pilota PYTANIE!

Wszystkie informacje o instalacji elektrycznej

Moderator: Moderator

Postprzez Zico63 » 14 paź 2011, o 20:24

Czy ja Kolegę dobrze rozumiem? Ma Kolega „sterownik” w bagażniku więc najprawdopodobniej centralny fabryczny pneumatyczny. Po „kiego…” kupował więc Kolega siłowniki i sterownik zamka elektrycznego? Wystarczył "sterownik centralnego" - zostałoby na ładnych parę browarów :zdegustowany:
Czy się da – nie wiem, można próbować o ile poda plusa (a piszą, że poda...); ale bardzo możliwe jest, że „będą się gryźć” z sobą.

Przecież podłączenie nowego to już 95% roboty, reszta to odpięcie wtyczki starego sterownika!
Avatar użytkownika
Zico63
Members
 
Posty: 1569
Dołączył(a): 13 gru 2007, o 02:32
Lokalizacja: B.-B.

 

Postprzez Snejk18 » 14 paź 2011, o 20:26

Możliwość jest, ja mam u siebie tak zrobione, fabryczny centralny i niefabryczny alarm.
Niestety podłączał to poprzedni właściciel, a ja nie wiem dokładnie pod które przewody jest to podpięte.
Avatar użytkownika
Snejk18
Fanatyk
 
Posty: 1105
Dołączył(a): 1 kwi 2009, o 22:19
Lokalizacja: Nasielsk

Postprzez Pawełgolfgreen » 14 paź 2011, o 20:29

Snejk18 napisał(a):Możliwość jest, ja mam u siebie tak zrobione, fabryczny centralny i niefabryczny alarm.
Niestety podłączał to poprzedni właściciel, a ja nie wiem dokładnie pod które przewody jest to podpięte.

No właśnie. Jak by ktoś miał schematy kabli w centralne to bym wiedział.oczywiscie mam zamek pneumatyczny.
o to mój schemat podłaczenia sterownika
http://imageshack.us/photo/my-images/83 ... 04046.jpg/
jakie kable podłaczyc gdzie i jak?
Pawełgolfgreen
Badacz tematu
 
Posty: 323
Dołączył(a): 28 lip 2011, o 19:39
Lokalizacja: Legionowo

Postprzez Zico63 » 14 paź 2011, o 22:52

Musi być w instrukcji strona i schemat "sterowanie plusem" i tam jest opis ja połączyć wyjscia przekaźników w pudełku sterownika. MUSZĄ podać plusa, inaczej będzie zwarcie!
Na pompie centralnego to:
zielony to "otwieranie";
szary - "zamykanie";
brązowy - masa;
czerwono-czarny - plus;
I we wtykach lamp tylnych:
czarno-biały - "lewy kierunkowskaz";
czarno-zielony - "prawy kierunkowskaz".
Avatar użytkownika
Zico63
Members
 
Posty: 1569
Dołączył(a): 13 gru 2007, o 02:32
Lokalizacja: B.-B.

Postprzez _mAster_ » 15 paź 2011, o 18:41

WItam. Podepne się pod temat. Potrzebuje informacji, czy jest możliwość odłączenia szyberdachu od centralnego? Bo jak chce zamknąć kluczykiem, to szyber mi się domyka, a że mam nie dokręcony, to szpara się robi :/
Avatar użytkownika
_mAster_
Czytacz
 
Posty: 79
Dołączył(a): 6 lis 2007, o 11:42
Lokalizacja: Brzesko

Postprzez arthorius » 15 paź 2011, o 20:35

Jest możliwość odłączenia. Wypinasz lub przerywasz 1 przewód od silniczka.
Pozdrawiam
Avatar użytkownika
arthorius
Badacz tematu
 
Posty: 311
Dołączył(a): 7 lip 2011, o 11:51
Lokalizacja: Centrum

Postprzez Pawełgolfgreen » 15 paź 2011, o 21:15

Zico63 napisał(a):Musi być w instrukcji strona i schemat "sterowanie plusem" i tam jest opis ja połączyć wyjscia przekaźników w pudełku sterownika. MUSZĄ podać plusa, inaczej będzie zwarcie!
Na pompie centralnego to:
zielony to "otwieranie";
szary - "zamykanie";
brązowy - masa;
czerwono-czarny - plus;
I we wtykach lamp tylnych:
czarno-biały - "lewy kierunkowskaz";
czarno-zielony - "prawy kierunkowskaz".

A jak wogóle zrobić aby podawał plus. Ja nawet nie wiem od czego mam zacząć. jestem w tym zielony.
Pawełgolfgreen
Badacz tematu
 
Posty: 323
Dołączył(a): 28 lip 2011, o 19:39
Lokalizacja: Legionowo

Postprzez arthorius » 16 paź 2011, o 10:32

W alarmie musisz mieć kabel w którym pojawia się napięcie z plusem np +12V po wciśnięciu zamykania i na 2 kablu po wciśnięciu otwierania. Te kable trzeba wpiąć odpowiednio: zielony to "otwieranie"; szary - "zamykanie"; instalacji auta.
Pozdrawiam
Avatar użytkownika
arthorius
Badacz tematu
 
Posty: 311
Dołączył(a): 7 lip 2011, o 11:51
Lokalizacja: Centrum

Postprzez Pawełgolfgreen » 16 paź 2011, o 11:57

[ Dodano: 2011-10-16, 21:22 ]
Zrobiłem tak jak powyżej kolega. I udało się. Sterownik ładnie śmiga
Pawełgolfgreen
Badacz tematu
 
Posty: 323
Dołączył(a): 28 lip 2011, o 19:39
Lokalizacja: Legionowo

Postprzez ristos » 18 paź 2011, o 20:13

uzbek napisał(a):
MATIGTI napisał(a):Ten sterownik będzie trzeba raczej w drzwiach podłączyć od kierowcy chyba co ?


W skrzynkę bezpieczników albo w pompkę w bagażniku jednak co do 2giej opcji nie jestem pewny.

I dowiedz się od sprzedawcy czy mają sterowanie impulsem 3,5s bo taki jest potrzebny do zamków pneumatycznych jak w VW, napisz co i jak bo też chętnie bym sobie taki sprawił :)



Witam
Od razu uprzedzam że jestem zielony jeśli chodzi ogólnie o samochody.
Pisali że można podpiąć ten sterownik do pompki w bagażniku, a gdzie dokładnie ona się znajduje??
ristos
Berbeć
 
Posty: 2
Dołączył(a): 4 maja 2011, o 10:18
Lokalizacja: Staszów

Postprzez Pawełgolfgreen » 18 paź 2011, o 21:45

Witam
Od razu uprzedzam że jestem zielony jeśli chodzi ogólnie o samochody.
Pisali że można podpiąć ten sterownik do pompki w bagażniku, a gdzie dokładnie ona się znajduje??[/quote]

w bagażniku po prawej stronie tam gdzie tylna lampa. jak tam miałem
Pawełgolfgreen
Badacz tematu
 
Posty: 323
Dołączył(a): 28 lip 2011, o 19:39
Lokalizacja: Legionowo

Postprzez ristos » 19 paź 2011, o 18:32

Nom :) jest coś pod światłami, teraz tylko niech przyjdzie zamówienie i najgorsze to podłączyć to :O
ristos
Berbeć
 
Posty: 2
Dołączył(a): 4 maja 2011, o 10:18
Lokalizacja: Staszów

Poprzednia stronaNastępna strona

- - -



Powrót do Elektryka

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Bing [Bot] i 24 gości