na początek schemat kostki przy pompce
teraz teoria. W drzwiach są takie 3 pinowe styczniki.
W każdej kostce stycznika są kable :
biało czerwony - 12 v stałe
szary - zamknij
zielony - otwórz
stycznik podczas przekręcania zamka łączy ze sobą kable biało czerwony z zielonym lub szarym czyli podaje na nie +12 v przez co sygnał idzie do pompki a ta zaczyna pompować albo odsysać powietrze. Tyle w teorii.
Jeśli chodzi o drzwi kierowcy to układ przekazywania +12 na kabel zielony działa. Trzeba sprawdzić czemu +12 na szary nie jest podawane. Przyczyną pewnie będzie przecięty kabel w gumie w drzwiach albo zaśniedziały po drodze. Trzeba rozebrać boczek i sprawdzić. Dobrze by było też przy samej kostce zewrzeć pin 1 z 7 i 1 z 10 dla sprawdzenia poprawności działania pompki
Jeśli chodzi o drzwi pasażera to nie działają ci zamykanie i otwieranie więc pewnie zaśniedział lub został przecięty kabel biało-czerwony. Mniej więcej w 1/3 długości drzwi kable rozdzielają się na stycznik oraz silnik zamka i tam kabel biało czerwony jest dzielony na 2 i lubi tam trafić połączenie. Radzę od razu zajrzeć tam po uprzdnim upewnieniu się że w gumie w drzwiach nie jest przecięty. Akurat taką sytuacją miałem sam. Nie działał centralny w tych drzwiach.
Nie wiem czy styczniki w drzwiach są awaryjne i wymienne. Niech ktoś się wypowie.