centralny zamek z pilotem (wszystko made by VW)

Wszystkie informacje o instalacji elektrycznej

Moderator: Moderator

centralny zamek z pilotem (wszystko made by VW)

Postprzez patrol89 » 7 wrz 2010, o 19:12

witam
mam problem z oryginalnym alarmem VW. Niedawno zaczela mi padac bateria w pilocie (zmniejszal sie zasieg) az w pewnym momencie zamknalem golfa i nie moglem go otworzyc.
zamki byly zablokowane nawet dla kluczyka.
wiec od razu polecialem po nowa baterie. podchodze potem do golfa probuje...
a tu tylko cykanie z drzwi kierowcy.
po wielu godzinach pracy nad dostaniem sie do golfa mimo ze bylem w srodku nadal nie moglem go otworzyc...
zły na maxa nacisnalem przycisk otwierania drzwi i pociagnalem za korek od strony kierowcy. i poszlo ale pozniej probowal zamknac drzwi przez caly czas.

i nagle przestal wogole reagowac na pilota...
teraz moge tylko z kluczyka go zamykac. wszystkie zamki sie zamykaja bez zadnego problemu.
ale pilot nie dziala

i moje pytanie do was forumowiczów?
co sie stalo i gdzie szukac przyczyny ?

pozdrawiam
Ostatnio edytowano 7 wrz 2010, o 19:13 przez patrol89, łącznie edytowano 1 raz
patrol89
Berbeć
 
Posty: 4
Dołączył(a): 7 wrz 2010, o 18:18
Lokalizacja: wawa

centralny zamek z pilotem (wszystko made by VW)

 

Postprzez PiJey88 » 7 wrz 2010, o 20:40

patrol89, mógłbyś dać foto ori pilota od alarmu?
Avatar użytkownika
PiJey88
Administrator
 
Posty: 5010
Dołączył(a): 2 lut 2007, o 09:16
Lokalizacja: Warszawa
Rocznik: 1996
Silnik: 2.8 VR6 AAA
Paliwo: PB
Nadwozie: 5-drzwiowe

Postprzez marcinkoz2910 » 7 wrz 2010, o 20:59

popatrz czy nie masz zalanej wodą pompki od centralnego

w bagażniku jest pod tylną lampą lewą

PiJey88 napisał(a):patrol89, mógłbyś dać foto ori pilota od alarmu?
wiesz może to tylko się tak koledze wydaje że jest to oryginał bo raczej nie było w 3 tego
Avatar użytkownika
marcinkoz2910
Members
 
Posty: 4293
Dołączył(a): 20 lip 2008, o 15:16
Lokalizacja: Pogórze /k. Skoczowa

Postprzez patrol89 » 9 wrz 2010, o 01:00

Rano zobacze pompke od centralnego:)
i przy okazji wezme kluczyki z samochodu:P
ps
wydawalo mi sie ze znak VW znaczy jednoznacznie ze to dzielo VW :)
edit
sorry za jakosc zdjec ale baterie w aparacie sie wyladowaly
[IMG=http://img808.imageshack.us/img808/36/dsc01046e.th.jpg][/IMG]
[IMG=http://img840.imageshack.us/img840/851/dsc01045w.th.jpg][/IMG]
[IMG=http://img819.imageshack.us/img819/7098/dsc01044k.th.jpg][/IMG]
patrol89
Berbeć
 
Posty: 4
Dołączył(a): 7 wrz 2010, o 18:18
Lokalizacja: wawa

Postprzez marcinkoz2910 » 9 wrz 2010, o 21:31

wygląda faktycznie jak oryginał

zależy jaka jest jeszcze centralka czy też VW

jak nie masz pojęcia o elektronice to raczej sam nic nie narobisz bo nie posprawdzasz napięć sterujących ale wieżę w Ciebie ;-)

możesz też rozebrać też sterownik i poszukać klawisza do "nauki" pilotów i zakodować ten pilot

robi się to tak zwykle że naciskasz "naukę pilota" (zaczyna mrugać jakaś kontrolka na płycie głównej urządzenia) i przyciska jakiś przycisk na pilocie

oryginalny alarm jest zakładany zwykle za włącznikiem świateł ale jak tam nie będzie to musisz szukać sam bo jak to ktoś dokładał to ja już nie wiem gdzie to mógł zamontować

powodzenia :ok:
Avatar użytkownika
marcinkoz2910
Members
 
Posty: 4293
Dołączył(a): 20 lip 2008, o 15:16
Lokalizacja: Pogórze /k. Skoczowa

Postprzez patrol89 » 10 wrz 2010, o 22:53

centralka pod tylnim prawym swiatlem suchutka. to w niej powinienem szukac problemu??
patrol89
Berbeć
 
Posty: 4
Dołączył(a): 7 wrz 2010, o 18:18
Lokalizacja: wawa

Postprzez Zico63 » 10 wrz 2010, o 23:00

To jest prawdopodobnie pompka (jeśli jest w styropianowym "opakowaniu"). Często jednak obok pompki montowano sterowniki tej pompki - to osobne pudełeczko. Przydałoby się sprawdzenie zasilania pompki (czerwono-czarny), zasilania sterownika (po jego odnalezieniu - kolor może być inny, pewnie czerwony lub czerwony z paskiem) oraz czy w chwili naciskania pilota pojawia się plus na szarym lub zielonym wchodzącym do pompki.
Kolejnym testem jest podanie plusa z zasilania pompki na zielony LUB szary - NIGDY na oba razem! Gdy ruszą zamki - pompka dobra, szukać gdzie indziej.
Avatar użytkownika
Zico63
Members
 
Posty: 1569
Dołączył(a): 13 gru 2007, o 02:32
Lokalizacja: B.-B.

Postprzez pablomed » 11 wrz 2010, o 00:28

patrol89, taki alarm to rzadkość wielka, wiesz gdzie jest odbiornik do tego pilota? Bo chyba jasne jest dla ciebie że ten pilot działa na podczerwień a nie radiowo. Więc może z odbiornikiem coś nie tak jest, brudny albo gdzie się schował. Ale ja nie mam pojęcia gdzie on jest.
pablomed
Members
 
Posty: 5992
Dołączył(a): 3 sie 2008, o 18:01
Lokalizacja: małopolskie

Postprzez patrol89 » 11 wrz 2010, o 15:58

zico63 dobrze mowisz. dzis rozebralem i poczyscilem popke i sterownik. (sa w styropianowym opakowaniu) wszystko VW.
sterownik suchutki jak pieprz a pompka niby sucha ale wygladala jakby kiedys zlapala wody.

pablomed wiem ze rzadkosc wielka. wkoncu to ostatni wypust :)
ale ten nadajnik nie dziala na podczerwien! to radiowka ktora mozesz trzymac w kieszeni i otworzy samochod.

pompka wydaje mi sie dobra bo nie mam zadnych problemów z otwieraniem i zamykaniem.
czy istnieje mozliwosc zeby alarm sie zaciał ? moze jakas baterie wyciagnac, programowanie pilota i po problemie
patrol89
Berbeć
 
Posty: 4
Dołączył(a): 7 wrz 2010, o 18:18
Lokalizacja: wawa

Postprzez pablomed » 12 wrz 2010, o 00:35

patrol89, nabrałeś się chyba i nas też. Oryginalne są na podczerwień. To wygląda na zwykłą Cobrę, znak VW łatwo namalować. Znajdź centralkę, określ typ, znajdź w necie instrukcję, a zwykle najlepiej kupić sobie nowy alarm.
http://www.mse.pl/index.php?p1099,obudo ... a-kod-2214
pablomed
Members
 
Posty: 5992
Dołączył(a): 3 sie 2008, o 18:01
Lokalizacja: małopolskie


- - -



Powrót do Elektryka

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 8 gości

cron