Witam Panowie moj problem jest taki że wymieniłem 2 cewki w przeciągu 2 tyg i problem jest ciągle ten sam jest strasznie gorąca co powoduje jej uszkodzenie samochod nagle gasnie i juz nie odpali. Co moze powodować to? Słyszałem ze wystarczy zrobić kabel uziemiający od masy z cewki do silnika podłączyć i będzie ok.
Tak patrzyłem dzis i mam polaczoną mase z blokiem silnika moze lepiej połaczyc z budą W moim golfie mam tez cos takiego jak odciecie zapłonu ale nie korzystam z tego bo wkladka stacyjki mi sie jarała. Teraz na dniach patrze jak cewka jest ciepła narazie jest "ciepła" nie parzy wiec możne pochodzi juz dłużej
a ja Ci radze wez dlugi czarny badz brazowy przewod i pociagnij z minusa aku do samej cewki do obudowy.
Aktualnie posiadam golfa III 1.9 TD umierajacego na ruda ospe i to >>> pozostale/chrysler-voyager-jaszczur-t77315.html a miałem tez audi 80 b4, byl tez golf III 1.8 GT i golf III kombi i vento.
To źle radzisz bo cewka oddaje plus do silnika z iskra to i z niego najlepiej żeby masę dostawała. Taką z zwykłą masę to cewka ma z blachy do której jest przykręcona
raiden112, napisano ci dorób masę, czyli kabel z założonymi dwoma oczkami od śruby mocującej cewkę do którejś przy głowicy np od pokrywy zaworów. Jeśli to nie pomoże to albo kiepskie dajesz cewki albo za duże napięcie w instalacji albo gdzieś za duży opór dla iskry np kable kopułka, ale raczej masa rozwiąże kłopot.
Dobra dzis cewka znowu zaczeła parzyć na szczescie jeszcze nie zdechła wywalilem całkowice odciecie zapłonu i odkreciłem jedną ze swiec swiece są ewidetnie do wymiany I tu rodzi sie pytanie czy własnie taka juz przepalona swieca ktora jednak chodzi moze powodowac jakies spięcie Elektryk tez mi powiedział aby kupic oryginalna na szrocie cewke
raiden112 napisał(a):czy własnie taka juz przepalona swieca ktora jednak chodzi moze powodowac jakies spięcie
Jak najbardziej.
Zamiast dawać iskrę do komory spalania to puszcz bokiem i wali w głowicę.
Cewkę bierz używkę sam na takiej śmigam 2 lata i zero problemów.
psrawdz czy czewka połączona jest przewodem do silnika
oraz zy nie uwalony jest czerwony przewód
Polska wersja programu MACH3 cnc---- Makra do palników ,magazynków, THC, OHC---- EKRANY dla firm i producentów maszyn ---- budowa sprzedaż maszyn Plazmy, Elektrodrążarki, Frezarki ,Tokarki, Gietarki, inne maszyny
Świecie wymienione na NGK niestety nadal nic nie pomaga. Dowiedziałem sie ze moze to byc spowodowane od popsutego przekaźnika pytanie ktory to moze byc teraz R3 od sterowania silnika czy R12 Od pompy paliwa i świec żarowych. W miedzy czasie jeszcze przewody zmienię