Wczoraj spotkała mnie nie miła niespodzianka ze swoim samochodem Audi A4 1.9 TDI odpaliłem, przejechałem z 100m i wyświetlacz i komputer samochodu zaczął wariować, wyświetlił się wykrzyknij i brzęczek się odezwał ( nie mam FISa) zaczęła mrugać kontrolka ABS, zaczął mrugać termometr i zgasł, świeciła się cały czas kontrola akumulatora, co najdziwniejsze klimatronik wszystkie przyciski pulsowały jednocześnie a wyświetlacz zgasł do pewnego poziomu dało się odczytać z bardzo bliska temperatura ( tak jak by podświetlenie nawaliło). Dziwnie też trząsało budą auta ( tak jak by się obroty silnika zwiększyły), Reszta sprawna hamulce światła , kierunki itp itd.
Wiec długo nie zastanawiając się zjechałem na stacje i zgasiłem silnik. Odczekałem 5 minut i po ponownym zapaleniu troszkę wariowało jak napisałem wyżej i po chwili się wszystko uspokoiło i pozostała tylko świecąca kontrolka akumulatora.
Sprawdziłem też podszybie czy nie jej zapchane, ale jest drożne wiec komputer nie pływa w wodzie.
Sprawdziłem vagiem i wykazało tylko to:
Błędy w polskim Vagu 4.9 zbadane teraz po tych anomaliach.
SILNIK- zero
ABS
532 Napięcie zasilania
sygnał za mały - BŁĄD SPORADYCZNY
Klimatyzacja
792 Włącznik ciśnieniowy klimatyzacji-F129
przerwa lub zwarcie do masy
Błędy skasowałem i już nie wróciły. ALE KONTROLKA ŁADOWANIA ( AKUMULATORA) NIE ZNIKŁA.
SZUKAM TERAZ KLUBOWICZA KTÓRY MIESZKA W LUBLINIE I POMÓGŁ BY MI ZA DROBNA OPŁATA ZDIAGNOZOWAĆ PROBLEM CZY TO WINA AKUMULATORA ALTERNATORA CZY MOŻE MASA COŚ SZWANKUJE. POTRZEBUJE UŻYTKOWNIKA Z WOLTOMIERZEM KTÓRY SPRAWDZI NAPIĘCIE AKU POD OBCIĄŻENIEM JAK I WOLNO STOJĄCEGO. SPRAWDZI MASĘ, TEGO NAWET NIE WIEM JAK ZA BARDZO SPRAWDZIĆ. SPRAWDZI NAPIĘCIE ALTERNATORA. JAK COŚ PROSZĘ O KONTAKT