Co to za błąd??

Wszystkie informacje o instalacji elektrycznej

Moderator: Moderator

Postprzez marcinkoz2910 » 18 wrz 2008, o 08:47

leopard napisał(a):były błedy w 01 (silniku) ??
opisze to po koleji jak bylo:

zapalam auto pod sklepem i po 1 sek. zgasło, zapalam drugi raz gada normalnie, za okolo 2 dni to samo ale pod domem a potem jeździlo sie juz normalnie aż do czasu jak w sobote nie moglem zapalić wcale auta bo ciagle gaslo dopiero jak na chwilke wyjolem kluczyk to auto odpaliło... zaraz po powrocie do domu podpiolem go pod kompa i zrobilem skan silnika (na wylaczonym silniku) pojawil mi sie bląd Halla i ten nieznany, po skosowaniu bledow już pojawiał sie tylko bląd halla zarowno na 1 kluczyku jak i na drugim. Potem zrobilem test tylko immo i tam jest taka opcja jak TEST WYJŚĆ no to klikam i wyskakuje coś na zielono (nie jestem w stanie odczytać) i zaraz po ułamku sekundy czerwony napis na czarnym tle TEST WYJŚĆ ZAKOŃCZONY i tyle na jednym i drugim kluczu to samo (dla porównania dodam że jak robie test wyjsc silnika czy ABSu to słychać np. pompe ABSu lub pompe paliwa w zależnosci jaki test robie) więc nie wiem jak mam szukać usterke...

[ Dodano: 2008-09-18, 08:48 ]
leopard napisał(a):kasowałeś błedy w immo i w silniku ??
co do tego to jak skasowałem błąd w silniku to już potem w immo go nie było

TAKIEGO PROGRAMU UŻYWAM Vag105 PL
Avatar użytkownika
marcinkoz2910
Members
 
Posty: 4293
Dołączył(a): 20 lip 2008, o 15:16
Lokalizacja: Pogórze /k. Skoczowa

 

Postprzez leopard » 18 wrz 2008, o 18:12

test elementów wykonawczych - w immo nie będzie aktywny ...

zdejmij obudowę stacyjki - oglądnij pierścień z cewką czytający kod immo z kluczyka - zobacz czy pierścień jest dobrze osadzony (stabilnie) - im bliżej kluczyka tym lepiej
Avatar użytkownika
leopard
Members
 
Posty: 1461
Dołączył(a): 18 maja 2008, o 17:09
Lokalizacja: Szczecin

Postprzez marcinkoz2910 » 20 wrz 2008, o 22:28

leopard, pobawie sie jak mi sie palec zagoji i bedzie troszke cieplej

[ Dodano: 2011-12-24, 15:42 ]
Usterką okazały się zimne luty w sterowniku co jest nad pedałami przykręcony do metalowego stelaża

Inaczej można go wypatrzeć lecąc po kabelku od stacyjki

Naprawa ograniczała się jedynie do poprawienia połączeń lutowanych na płytce drukowanej czyli wystarczyła cyna + lutownica
Avatar użytkownika
marcinkoz2910
Members
 
Posty: 4293
Dołączył(a): 20 lip 2008, o 15:16
Lokalizacja: Pogórze /k. Skoczowa

Postprzez kossa » 13 paź 2012, o 21:26

Witam Panowie,

Chciałbym odgrzać temat.
Mam golfa 1.9 TDI z 96r.

Na VAG-u dostaję takie błędy:

KODY BŁĘDÓW - Silnik Data 13.10.2012 Godzina 15:33:31
028906021AF 1,9l R4 EDC SG D80
532 Napięcie zasilania
nieprawidłowy sygnał - BŁĄD SPORADYCZNY
17978 Moduł sterujący zablokowany
brak osprzętu / nie związany ze sprzętem - BŁĄD SPORADYCZNY

Mój problem jest następujący:

Samochód przeważnie odpala i działa sprawnie, ale zdarza się dosyć często że gaśnie tuż po starcie, albo w czasie jazdy zanim się dobrze rozgrzeje.

Czasami wyłącza się całkowicie, czasami tylko na chwilę i po chwili znowu łapie obroty.

W przypadkach kiedy się całkowicie wyłącza zdarza się że dioda świec pulsuje.

Błędy na silniku - tak jak opisałem powyżej.

Wymieniałem już kostkę stacyjki tak jak mi poradził mechanik, ale problem nie zniknął.

Pierścień z czytnikiem immo jest dobrze osadzony na stacyjce.

Mam 2 klucze - jeden oryginalny, drugi dorobiony z immo.
Na tym dorobionym problem występuje częściej.

Na immo VAG pokazywał błąd "słaby sygnał kluczyka", ale po jego skasowaniu już od tygodnia tego problemu nie miałem.

Kiedyś natomiast raz przy podłączeniu do kompa dostałem takie rzeczy:

KODY BŁĘDÓW - Immobilizer Data 09.10.2012 Godzina 17:10:49
1H0953257 B IMMO VWZ3Z0S2236566 V00
65535 Uszkodzony moduł sterujący
magistrala CAN brak sygnału
18480 Nie znany kod błędu
nie autoryzowane
13619 Nie znany kod błędu
nie autoryzowane
13623 Nie znany kod błędu
zbyt duża oporność
16928 Czujnik temperatury recyrkulacji spalin strona 1 - zła funkcja
nie autoryzowane
19789 Nie znany kod błędu
nie autoryzowane
8278 Nie znany kod błędu
nie autoryzowane
23091 Nie znany kod błędu
nie autoryzowane
12371 Nie znany kod błędu
nie autoryzowane
12851 Nie znany kod błędu
nie autoryzowane
13622 Nie znany kod błędu
nie autoryzowane
8278 Nie znany kod błędu
nie autoryzowane
12288 Nie znany kod błędu
nie autoryzowane
0 Nie znany kod błędu

Aktualnie na immo VAG pokazuje mi "brak błędów".

A co do tych kodów z silnika - mogę je usunąć, ale pojawiają się ponownie.

Będę wdzięczny za rady.

Pozdrawiam,

Piotr
kossa
Berbeć
 
Posty: 2
Dołączył(a): 13 paź 2012, o 21:05
Lokalizacja: Opole

Postprzez slawek5t » 13 paź 2012, o 23:46

Pisaliśmy na gg :) Ten błąd dotyczy immo. Ale nie wykluczone że też musisz poprawić luty w sterowniku który jest niedaleko bezpieczników :)
Mój golfik
Avatar użytkownika
slawek5t
Members
 
Posty: 1993
Dołączył(a): 15 cze 2011, o 00:05
Lokalizacja: Pomorskie

Poprzednia strona

- - -



Powrót do Elektryka

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Bing [Bot] i 36 gości