opisze to po koleji jak bylo:leopard napisał(a):były błedy w 01 (silniku)
zapalam auto pod sklepem i po 1 sek. zgasło, zapalam drugi raz gada normalnie, za okolo 2 dni to samo ale pod domem a potem jeździlo sie juz normalnie aż do czasu jak w sobote nie moglem zapalić wcale auta bo ciagle gaslo dopiero jak na chwilke wyjolem kluczyk to auto odpaliło... zaraz po powrocie do domu podpiolem go pod kompa i zrobilem skan silnika (na wylaczonym silniku) pojawil mi sie bląd Halla i ten nieznany, po skosowaniu bledow już pojawiał sie tylko bląd halla zarowno na 1 kluczyku jak i na drugim. Potem zrobilem test tylko immo i tam jest taka opcja jak TEST WYJŚĆ no to klikam i wyskakuje coś na zielono (nie jestem w stanie odczytać) i zaraz po ułamku sekundy czerwony napis na czarnym tle TEST WYJŚĆ ZAKOŃCZONY i tyle na jednym i drugim kluczu to samo (dla porównania dodam że jak robie test wyjsc silnika czy ABSu to słychać np. pompe ABSu lub pompe paliwa w zależnosci jaki test robie) więc nie wiem jak mam szukać usterke...
[ Dodano: 2008-09-18, 08:48 ]
co do tego to jak skasowałem błąd w silniku to już potem w immo go nie byłoleopard napisał(a):kasowałeś błedy w immo i w silniku
TAKIEGO PROGRAMU UŻYWAM Vag105 PL