czujnik temp. zewnetrznej w 1.6 AEK

Wszystkie informacje o instalacji elektrycznej

Moderator: Moderator

czujnik temp. zewnetrznej w 1.6 AEK

Postprzez Nervusek » 27 sty 2012, o 20:26

Pierwsza sprawa: Mam problem z komputerem, bo pokazuje mi godzine, dystans, spalanie, cisnienie oleju, a jak naciskam zeby zobaczyc temp zew to przeskakuje na godzine?

Druga sprawa: Obawiam sie, ze zle mi wskazuje paliwo, bo od jakis 80 km wskazowka jest juz na bialym polu za czerwonymi kreskami i nadal jezdze.
Ostatnio edytowano 29 sty 2012, o 09:40 przez Nervusek, łącznie edytowano 1 raz
Nervusek
 

czujnik temp. zewnetrznej w 1.6 AEK

 

Re: Komputer w 1.6 AEK

Postprzez K@mil » 27 sty 2012, o 20:30

Nervusek napisał(a):Pierwsza sprawa: Mam problem z komputerem, bo pokazuje mi godzine, dystans, spalanie, cisnienie oleju, a jak naciskam zeby zobaczyc temp zew to przeskakuje na godzine?

Druga sprawa: Obawiam sie, ze zle mi wskazuje paliwo, bo od jakis 80 km wskazowka jest juz na bialym polu za czerwonymi kreskami i nadal jezdze.


Sprawdz czy masz czujnik podlaczony, bo moze go zgubiles :)

Czujnik jest po lewej stronie (Kierowcy) w czarnej blendzie w zderzaku (pod kierunkami)
Avatar użytkownika
K@mil
POMOCNIK
POMOCNIK
 
Posty: 4895
Dołączył(a): 30 lis 2007, o 19:15
Lokalizacja: NDZ/CT

Postprzez Nervusek » 27 sty 2012, o 21:10

[ Dodano: 2012-01-28, 22:27 ]
Moglby mi ktos podac numer vw czujnika temperatury zewnetrznej? silnik jak w temacie
Nervusek
 

Postprzez Piaggio » 29 sty 2012, o 16:47

Co do czujnika temperatury zewnetrznej- tak jak K@mil, pisał- sprawdz czy wogóle jest- jeżeli jest sprawdz czy kabel który do niego idzie nie jest gdzies przerwany, przetarty- wtedy własnie mfa bedzie pomijał temperature bądz bedzie pokazywał strasznie dziwną temperature calkowicie niezgadzającą sie z rzeczywistością.
oporniczek myk myk myk
WETO- skuterkowcom!!!!
Avatar użytkownika
Piaggio
Members
 
Posty: 1893
Dołączył(a): 15 mar 2008, o 21:41
Lokalizacja: Lidzbark Warmiński

Postprzez Sekate » 29 sty 2012, o 16:52

Niekoniecznie czujnik musi być w tej kratce, u mnie np wisiał sobie luzem bo kratki nie miałem. Stojąc twarzą do samochodu, czujnik powinien być w okolicy lewej kratki zderzaku.

Na rezerwie możesz przejechać +-100km, i nie radzę jeździć na oparach, bo zatyrasz pompkę. Nie dość, że sporo kosztuje, to jeszcze trzeba się naćwiczyć, żeby ją wymienić.
Avatar użytkownika
Sekate
Badacz tematu
 
Posty: 335
Dołączył(a): 16 wrz 2008, o 12:10
Lokalizacja: Stegna

Postprzez Nervusek » 29 sty 2012, o 19:04

Sprawdzalem juz co z tym czujnikiem i wisi mi kabel z kostka, a czujnika nie ma. Pytam o etke, bo na allegro jest masa takich czujnikow ale zaden nie jest do golfa 3 wg opisu.

O, az w granicach 100? w poprzednich golfach nie bylo az tak duzo, hm.. a wie ktos jaki duzy zbiornik mam w aucie?

Tak czy inaczej, po zatankowaniu 18l przy stanie 2/3l wahy wskazowka ruszyla sie do pierwszej bialej kreski i pozniej po przejechaniu ok 160 km byla juz na bialej za czerwonym polem. Spalanie na kompie przy 100/120 kmh zbilem maksymalnie na 6,3l/100 Zrobilem na tych 18l ok. 280 km (moglem jeszcze, ale juz dolalem) Biorac te fakty pod uwage, cos chyba nie tak wskazuje.
Nervusek
 

Postprzez Sekate » 29 sty 2012, o 19:07

Na szrocie poszukaj takiego czujnika. Jak by co wpina się wo w kratkę (w okrągłą dziurkę).

Wydaje mi się, że w każdym aucie jest rezerwa +-100, ale ręki sobie nie dam uciąć.

Nie mieszałeś niczego przy pompce? Pływak łatwo jest przestawić. Ja u siebie mam podobnie, bo jak kreska dobija do rezerwy to mi już samochód nie chce odpalać :P
Avatar użytkownika
Sekate
Badacz tematu
 
Posty: 335
Dołączył(a): 16 wrz 2008, o 12:10
Lokalizacja: Stegna

Postprzez Nervusek » 29 sty 2012, o 19:48

Sekate napisał(a):Na szrocie poszukaj takiego czujnika. Jak by co wpina się wo w kratkę (w okrągłą dziurkę). Nie mieszałeś niczego przy pompce? Pływak łatwo jest przestawić. Ja u siebie mam podobnie, bo jak kreska dobija do rezerwy to mi już samochód nie chce odpalać :P


Tzn powiem tak, tych czujnikow jest duzo na allegro i sa identyczne jak w g3, wiec moze zaryzykuje 20 zl i sprawdze.

Nic nie robilem, w piatek przyjechal z wloch a ja nim jezdze od poniedzialku i juz tak bylo. Obawiam sie, ze jednak cos jest nie tak z plywakiem, w poprzednich golfach tez tak mialem, ze jak wskazowka byla na bialej przed czerwonymi to juz trzeba bylo tankowac, bo potrafilo sie skonczyc w drodze na stacje :-P
Nervusek
 

Postprzez Sekate » 29 sty 2012, o 19:51

Jak masz jakiś szrot to lepiej na szrot podjechać, imo. Na miejscu sprawdzasz działa/nie działa.
Aaa... To to może poprzedni właściciel coś kombinował.
Avatar użytkownika
Sekate
Badacz tematu
 
Posty: 335
Dołączył(a): 16 wrz 2008, o 12:10
Lokalizacja: Stegna

Postprzez Nervusek » 29 sty 2012, o 20:00

Najblizszy porzadny mam ok 50 km ode mnie, wiec taniej mnie wyjdzie kupic za 20 zl :P

Trudno powiedziec, tak sie zastanawiam czy da sie to jakos sprawdzic tzn sprawnosc..
Nervusek
 

Postprzez Sekate » 29 sty 2012, o 20:56

Ja mam 40km od siebie, ew 15, ale koleś zdziera i ma mało rzeczy. Ale jednak wolę podjechać i tam kupić.
No najłatwiej położyć się pod samochód i podłączyć pod kostkę ;)
Avatar użytkownika
Sekate
Badacz tematu
 
Posty: 335
Dołączył(a): 16 wrz 2008, o 12:10
Lokalizacja: Stegna

Postprzez Nervusek » 29 sty 2012, o 21:26

Namowiles mnie ;) Jutro wykonam kilka tel i sprawdze czy jest sens w ogole jechac.
Nervusek
 


- - -



Powrót do Elektryka

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Google [Bot], Google Adsense [Bot] i 34 gości