terrabith12345, Kolego zacznijmy od początku,4-ro pinowy czujnik temperatury składa się tak jakby z 2 czujników w jednym.
1 czujnik ma styki 1 i 3 i on odpowiada za informowanie ECU o temp.i za dawkowanie paliwa.
2 czujnik ma styki 2 i 4 i on podaje informację na licznik,i odpowiada za wskazania wskazówki.
terrabith12345 napisał(a):miedzy 1 i 3 pinem jest tam okolo 3300 a 2 i 4 okolo 2800
z tego wynika,że czujnik jest uwalony,bo jak silnik u ciebie miał temp. około 10*C,to pierwszy wynik jest ok,natomiast drugi pomiar jest nie prawidłowy,bo powinno być około 1600Ω.
Zmień czujnik,możesz podjechać na złom i kupić używkę,jak pomierzyć czujnik już wiesz,wartości czujnika też ci podałem.
terrabith12345 napisał(a):we wtyczce napiecie pokazala miedzy stykami pierwsza para 4 około
a ile to jest to około,bo na tych pinach we wtyczce na zapłonie powinno być około 5V