Moderator: Moderator
nie ma co się nad tym spuszczać, 10 stopni to NIC, ja bym nic nie kombinował.tyDi napisał(a):Witam serdecznie. Mam nie typowy problem . Posiadam Golfa mk3 2.0 8v 115km. auto jest na gazie chodzi idealnie nie mam problemów. Jakieś pół roku temu została zrobiona uszczelka pod głowicą ponieważ puściła. Od tamtej pory wszystko jest w porządku lecz powstał inny problem wskaznik temperatury na liczniku wskazuję mi ciągle 80 stopni. czasami jak jeżdżę w mieście korki itp potrafi lekko tą wartość 80 stopni przejść. Wiatrak się załącza prawidłowo podczas jazdy oraz na postoju. Dodam iż wymieniłem już 3 termostaty Wahlera. ostatni kupiłem w ASO we wszystkich do momentu pełnego nagrzania dolny wąż zimny , a górny ciepły w momencie otwarcia dolny ciepły zimny gorący. W zimie nie było problemów z ogrzewaniem bardzo szybko leciało cieplutkie powietrze tak jest do dzisiaj. Czujnik zółty 4 pinowy też był wymieniony na nowy ten na króćcu . Dodam też że licznik chyba skasował się przy 300 000 km. i teraz aktualnie ma 30tyś km. Pomimo tego czujnik ciągle pokazuję mi 80 stopni . Kiedy czasami jadę trasę w nocy to nawet trochę poniżej 80 stopni. Byłem u mechanika powiedział mi że na Vag. temp. silnika jest 85-90 stopni , lecz na liczniku ciągle 80 stopni. Nie mam pojęcia co może być przyczyną więc proszę o jakieś rady lub inną pomoc. Czy mam sobię dać spokój z tą usterka ? spalanie jest takie jak było. Martwi mnie trochę ten wskaznik. bo w nocy jadąc trasę nie jest nawet na 80 stopniach. a w dzień 80 i stoi. lecz wentylator załącza się prawidłowo.
prezesik25 napisał(a):nie ma co się nad tym spuszczać, 10 stopni to NIC, ja bym nic nie kombinował.
powinien wskoczyć na 1100 obr/min - ssanie.tyDi napisał(a):dzieki wielkie za podpowiedz. a jeszcze zadam takie pytanie. Jak odepnę kostkę od tego czunika wody 4 pinowy zolty na zapalonym silniku to powinna byc jakas zmiana w pracy auta? czy nie
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 27 gości