czujnik temperatury przy wentylatorze

Wszystkie informacje o instalacji elektrycznej

Moderator: Moderator

Postprzez prezesik » 27 kwi 2011, o 21:25

killah, czujnik w sklepie kosztuje 20-30 zeta. Ja wczoraj kupiłem za 20 zeta do poliny tak profilaktycznie co by jej nie przegrzał.
Avatar użytkownika
prezesik
Members
 
Posty: 4869
Dołączył(a): 25 lut 2008, o 20:06
Lokalizacja: Łęczyca

 

Postprzez robzar89 » 1 maja 2011, o 06:33

Podepnę pod temat :oops: Panowie wierzyć wskazaniu temperatury na MFA czy na wskaźniku na liczniku :?: MFA dość szybko pokazuje za duża temp nie raz już 104 stopnie normalnie ok 94-96 w trasie rośnie, wystarczy jechać ok 15min ponad 100km/h i już pokazuje 100 :zdziwko: Wskaźnik na zegarze pokazuje 90 i ani grama więcej. Autko grzeje się w normalnym tempie. Dodam że również mi się nie załącza wentylator a po zmostkowaniu działa i 1 i 2 bieg. JA już zgłupiałem :wstyd:
robzar89
Czytacz
 
Posty: 96
Dołączył(a): 23 paź 2008, o 20:22
Lokalizacja: Jaszczew

Postprzez trollu » 1 maja 2011, o 10:23

na liczniku masz temperaturę cieczy i tam powinno być zawsze 90. MFA pokazuje temperaturę oleju a ta zależy od buta i warunków w jakich jeździsz. na spokojnej trasie będzie mniej, wjedź na tor to skoczy ponad 100. normalka.
być może zależy to też od rodzaju i stopnia zużycia oleju. za często temp oleju nie sprawdzam ale o ile dobrze pamiętam w zeszłym roku temp na MFA rzadko wchodziła na 80st, teraz zbliża się wymiana oleju, od 10 dni mam gaz i temp często wchodzi na 90st, kumpel miał kiedyś też 2.0 ADY to mówił że u niego 90 to norma była. Jednak pow 100st się już mniej ciekawie robi, jak zagotujesz olej to silnik szybko mówi papa.
jak dla mnie temp jednak chyba zbyt wysoko wędruje u Ciebie.
jaki olej? układ smarowania drożny? co do wentylatora to czujnik odpowiedzialny za jego włączanie pewnie padł, odpowiedź w postach wyżej
Sarkazm - ponieważ strzelanie do idiotów jest wciąż nielegalne.
Avatar użytkownika
trollu
VIP
 
Posty: 2503
Dołączył(a): 27 sie 2010, o 13:03
Lokalizacja: SKL/Cz-wa
Rocznik: 0
Silnik: byl ADY jest M52TUB28
Paliwo: PB+LPG
Nadwozie: kombi

Postprzez robzar89 » 1 maja 2011, o 18:16

Olej mineralny :wstyd: Autko przelatane ma 240tys. Czytałem coś na temat zmiany na półsyntetyk z minarała ale sam nie wiem co o tym myśleć. Silnik oleju nie bierze, po 10 tys z maksimum spadnie na minimum to chyba śmieszne ilości :cwaniak: Mam wątpliwości co do zamiany :roll:
robzar89
Czytacz
 
Posty: 96
Dołączył(a): 23 paź 2008, o 20:22
Lokalizacja: Jaszczew

Postprzez trollu » 2 maja 2011, o 09:50

skoro nie bierze oleju to można spróbować i często kontrolować jak będzie na nowym ale z drugiej strony jakby miał brać minerał... :-P ;-)
Sarkazm - ponieważ strzelanie do idiotów jest wciąż nielegalne.
Avatar użytkownika
trollu
VIP
 
Posty: 2503
Dołączył(a): 27 sie 2010, o 13:03
Lokalizacja: SKL/Cz-wa
Rocznik: 0
Silnik: byl ADY jest M52TUB28
Paliwo: PB+LPG
Nadwozie: kombi

Postprzez killah » 8 maja 2011, o 14:22

jeśli o mnie chodzi to wymiana czujnika załatwiła sprawę.
killah
 

Poprzednia strona

- - -



Powrót do Elektryka

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 16 gości