przez trollu » 1 maja 2011, o 10:23
na liczniku masz temperaturę cieczy i tam powinno być zawsze 90. MFA pokazuje temperaturę oleju a ta zależy od buta i warunków w jakich jeździsz. na spokojnej trasie będzie mniej, wjedź na tor to skoczy ponad 100. normalka.
być może zależy to też od rodzaju i stopnia zużycia oleju. za często temp oleju nie sprawdzam ale o ile dobrze pamiętam w zeszłym roku temp na MFA rzadko wchodziła na 80st, teraz zbliża się wymiana oleju, od 10 dni mam gaz i temp często wchodzi na 90st, kumpel miał kiedyś też 2.0 ADY to mówił że u niego 90 to norma była. Jednak pow 100st się już mniej ciekawie robi, jak zagotujesz olej to silnik szybko mówi papa.
jak dla mnie temp jednak chyba zbyt wysoko wędruje u Ciebie.
jaki olej? układ smarowania drożny? co do wentylatora to czujnik odpowiedzialny za jego włączanie pewnie padł, odpowiedź w postach wyżej
Sarkazm - ponieważ strzelanie do idiotów jest wciąż nielegalne.