Czy inspekcja (IN, OEL) włącza się też po 1 roku?

Wszystkie informacje o instalacji elektrycznej

Moderator: Moderator

Czy inspekcja (IN, OEL) włącza się też po 1 roku?

Postprzez Eero » 13 paź 2009, o 23:05

Czy inspekcja (IN, OEL) włącza się też po 1 roku od resetowania, czy tylko po danej liczbie km???
Eero
Czytacz
 
Posty: 140
Dołączył(a): 29 mar 2009, o 21:20
Lokalizacja: Północ

Czy inspekcja (IN, OEL) włącza się też po 1 roku?

 

Postprzez Sivy » 13 paź 2009, o 23:35

Jesli nie ustawisz kolejnej to sie nie wlaczy.
Alten VW Fück Opel ~VAGSTYLE~
Avatar użytkownika
Sivy
Members
 
Posty: 880
Dołączył(a): 25 cze 2008, o 10:00
Lokalizacja: Güttstadt

Postprzez Eero » 14 paź 2009, o 11:41

Aha, czyli po zresetowaniu inspekcji, ona się nie włącza za rok tak?, czyli ona już woogle nie działa, nawet na km? Trzeba ją jakoś ustawić? Jak się to robi?
Eero
Czytacz
 
Posty: 140
Dołączył(a): 29 mar 2009, o 21:20
Lokalizacja: Północ

Postprzez marcinkoz2910 » 14 paź 2009, o 11:56

Kod: Zaznacz cały
PROCEDURY ZMIANY WARTOSCI WSKAZAN INSPEKCJI SERWISOWYCH
Jeden z czterech kodow inspekcji serwisowych moze byc wyswietlony na wyswietlaczu kilometrow licznika. Kazdy kod okresla typ lub poziom wymaganych czynnosci. Po wlaczeniu zaplonu symbol kodu (IN 00) bedzie wyswietlany przez okolo 3 sekundy na wyswietlaczu licznika. Kiedy przyjdzie czas inspekcji (co kazde 15000 km) stosowny kod bedzie mrugac przez ok. 60 sekund. Mozliwe sa 4 rodzaje kodow inspekcji:
- IN 00 (Nie wymagana zadna obsluga serwisowa)
- OEL (Wymiana oleju) co 15000 km
- IN 01 (Inspekcja serwisowa) co 30000 km
- IN 02 (Dodatkowe czynnosci serwisowe) co 60000 km
1) Po wykonaniu wymaganych czynnosci kazde wyswietlenie sie kodu inspekcji powinno byc skasowane pojedynczo. Np. po 30000 km, kody OEL i IN 01 beda w tym samym czasie wymagaly skasowania.
2) Aby zmienic wartosci kodow inspecji serwisowych wlacz zaplon. Nacisnij i trzymaj przycisk kasowania licznika dziennego. Nastepnie wcisnij przycisk ustawiania minut w zegarze (dolny) Zwolnij przycisk kasowania licznika. Funkcja programowania jest teraz aktywna. Na wyswietlaczu powinien pojawic sie kod OEL1.S (licznik kilometrow pozostalych do inspekcji).
3) Ponownie wcisnij przycisk ustawiania minut w zegarze (dolny). Na wyswietlaczu powinno pojawic sie 15000 (km). Wciskajac przycisk ustawiania minut w zegarze mozemy zmienic liczbe kilometrow pozostala do inspekcji. Liczba kilometrow bedzie sie zmniejszac o 500 km za kazdym razem gdy wcisniemy przycisk. Tej funkcji powinno uzywac sie tylko do ustawienia wartosci kilometrow po wymianie licznika. Po ustawieniu zadanej liczby kilometrow wcisnij przycisk kasowania licznika dziennego.
4) Kod OEL2.S (licznik czasu pozostalego do inspekcji) powinien pojawic sie na wyswietlaczu. Wcisnij przycisk ustawiania minut w zegarze. 12 (miesiace) powinno pojawic sie na wyswietlaczu. Licznik czasu pozostalego do wymiany oleju mozemy (po wymianie licznika) ustawic naciskajac przycisk ustawiania minut w zegarze. Po ustawieniu zadanego czasu wcisnij przycisk kasowania licznika dziennego.
5) Kod IN 01.S (licznik czasu pozostalego do inspekcji) powinien pojawic sie na wyswietlaczu. Wcisnij przycisk ustawiania minut w zegarze. 12 (miesiace) powinno pojawic sie na wyswietlaczu. Licznik czasu pozostalego do nastepnego przegladu okresowego mozemy (po wymianie licznika) ustawic naciskajac przycisk ustawiania minut w zegarze. Po ustawieniu zadanego czasu wcisnij przycisk kasowania licznika dziennego.
6) Kod IN 02.S (licznik kilometrow pozostalych do inspekcji) powinien pojawic sie na wyswietlaczu. Wcisnij przycisk ustawiania minut w zegarze. 30000 (km) powinno pojawic sie na wyswietlaczu. Wciskajac przycisk ustawiania minut w zegarze mozemy zmienic liczbe kilometrow pozostala do inspekcji. Liczba kilometrow bedzie sie zmniejszac o 500 km za kazdym razem gdy wcisniemy przycisk. Tej funkcji powinno uzywac sie tylko do ustawienia wartosci kilometrow po wymianie licznika. Po ustawieniu zadanego czasu wylacz zaplon. Zmienione ustawienia zostaly teraz zapisane w pamieci.

KONIEC

Wartosci OEL, IN01, IN02 na podstawie VW Golf III TDI 1997r
Avatar użytkownika
marcinkoz2910
Members
 
Posty: 4293
Dołączył(a): 20 lip 2008, o 15:16
Lokalizacja: Pogórze /k. Skoczowa

Postprzez Eero » 14 paź 2009, o 12:52

Dzięki.

[ Dodano: 2009-10-14, 15:29 ]
Ok, ale mam jeszcze takie pytanie, w tym opisie występuje zwrot "po wymianie licznika" czyli rozumiem, że te zasady są po to, żeby zmienić parametry inspekcji np. jesli ktos wymienil licznik (lub chce robic przeglady w innym czasie), ale jesli ja np. zrobilem przeglad- wymieniajac olej, podczas gdy palila sie jakas tam inspekcja, wtedy zresetowalem wszystkie inspekcje (znanym sposobem- opis z programu "inspektor') to teraz po ROKU (lub 15 000 km) zapali mi sie ten OEL czy musze ustawiac cos tym sposobem z ustawianiem km? Chodzi o to czy, zeby inspekcja dzialala tak jak nalezy to czy nie wystarczy jej po kazdym przegladzie resetowac sposobem np. z programu "inspektor"?
Eero
Czytacz
 
Posty: 140
Dołączył(a): 29 mar 2009, o 21:20
Lokalizacja: Północ

Postprzez marcinkoz2910 » 14 paź 2009, o 15:48

Eero, zrobisz inspekcję, zrobisz 15tys i siądzie Ci licznik a IN02 leci co 60tys to w nowym liczniku ustawiasz tyle ile przejechałeś i lecisz od 15tys a nie od 0 w nowym liczniku
Avatar użytkownika
marcinkoz2910
Members
 
Posty: 4293
Dołączył(a): 20 lip 2008, o 15:16
Lokalizacja: Pogórze /k. Skoczowa

Postprzez Grzesiek_2009 » 8 sty 2010, o 23:53

Witam, chciałbym podczepić się pod ten temat ponieważ jest jak najbardziej aktualny w moi golfiku - wcześniej - od ponad roku a dokładniej od 15 miesięcy mrógało mi przez 3 sekundy przy włączaniu zapłonu IN 01 a dzisiaj po raz pierwszy zapaliło mi się IN 02 przez 3 sekundy i normalnie przebieg kilometrowy... Co to oznacza? Tzn. wiem że jest to informacja o kolejnych specjalistycznych badaniach ale co ja mam z tym zrobić??? Czy ja teraz muszę kombinować przy liczniku tak żeby to zniknęło??? Bardzo proszę o odpowiedź bo nie bardzo wiem co teraz...
Grzesiek_2009
Grzesiek_2009
Berbeć
 
Posty: 15
Dołączył(a): 20 lis 2008, o 22:41
Lokalizacja: Zgorzelec

Postprzez Bradley » 9 sty 2010, o 09:44

Grzesiek_2009, a przeczytales 3 post w gore od twojego?
Skasowac, zapomniec.
VW Vento 1.9TDI 1Z ++ :)
Na potęge Posępnego Czerepu, mocy przybywaj!
Captain Planet, he's our hero. Gonna take pollution down to (Euro)0
Bradley
Fanatyk
 
Posty: 1120
Dołączył(a): 15 maja 2009, o 13:17
Lokalizacja: Bielsko-Biała / Katowice

Postprzez marcinkoz2910 » 9 sty 2010, o 11:31

Bradley, niektórzy już tak mają... nawet jest foto porada w dziale porad... :wstyd:
Avatar użytkownika
marcinkoz2910
Members
 
Posty: 4293
Dołączył(a): 20 lip 2008, o 15:16
Lokalizacja: Pogórze /k. Skoczowa

Postprzez cichy » 10 lut 2011, o 10:58

Mam pytanie do powyższego opisu z inspekcjami

jak modyfikowac inspekcje w aucie z 1992 roku, jest tylko jeden przycisk do zegarka (zegarek wskazowkowy, brak obrotomierza)?
Avatar użytkownika
cichy
Czytacz
 
Posty: 55
Dołączył(a): 8 lut 2011, o 07:16
Lokalizacja: LUBIN DLU

Postprzez marcinkoz2910 » 10 lut 2011, o 22:30

cichy, a nie widzisz co pisze kilka postów wyżej ??
Avatar użytkownika
marcinkoz2910
Members
 
Posty: 4293
Dołączył(a): 20 lip 2008, o 15:16
Lokalizacja: Pogórze /k. Skoczowa

Postprzez cichy » 10 lut 2011, o 23:15

widze, z tym ze ja nie mam "dolnego przycisku minut" mam tylko jeden od zegarka, w poprzednim mk3 miale dwa ale tam byl obrotomierz i wyswitlacz zegarka a w tym nie mam obrotka i mam zegarek analogowy
Avatar użytkownika
cichy
Czytacz
 
Posty: 55
Dołączył(a): 8 lut 2011, o 07:16
Lokalizacja: LUBIN DLU

Następna strona

- - -



Powrót do Elektryka

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Bing [Bot], Google [Bot] i 37 gości