Witam takie pytanie mierzyłem dziś czujnik ?Hall i tak jak na rysunku mam na czerwono mierzyłem pomiędzy -akumulatora a plus na czujniku wyszło 12,80V a na środkowym 11,8V ,natomiast jak mierzę pomiędzy środkowym pinem ostatnim kolor zielony to mam od 1,04-1,16V ( silnik pracuję i w zależności jakie obroty to wartości rosną lub maleją ).
A problem jest taki że podczas nagrzewania silnika czyli między 30-70 stopni auto szarpie( jakby się zalewał) ale tylko przy prędkości 60km na 4 biegu powyżej jest ok i jak się zagrzeję do 90 stopni praktycznie nie odczuwalne chodziarz ma też muła jak postoi w korku i jak się wlekę pomału , w momencie nagłego przyspieszenia brak mocy jak przekazuje to idzie ok ,tak jakby się zalewał jest chwilami czy to nie wina halla bo czujnik położenia wału wymieniłem ,kable świece ,kopułka, cewka,palec filtry wszystkie i dalej coś go boli \
jutro muszę sprawdzić ustawienie rozrządu z aparatem chyba trzeba od tego zacząć