Diagnostyka wynik otrzymane błędy

Wszystkie informacje o instalacji elektrycznej

Moderator: Moderator

Diagnostyka wynik otrzymane błędy

Postprzez adamooldzz » 12 sty 2012, o 20:18

A więc Golfik dziś został podłączony pod komputer i wyskoczyły dwa błędy
518 Potencjometr przepustnicy G - 69 zwarcie do masy - BŁĄD SPORADYCZNY i drugi (nie zapisałem kodu) Sonda Lambda zwarcie do masy (lub plusa nie pamiętam)- BŁĄD SPORADYCZNY. Mógłby ktoś pokazać jak wygląda ten potencjometr?
adamooldzz
Berbeć
 
Posty: 16
Dołączył(a): 12 lis 2011, o 17:54
Lokalizacja: Łódź

Diagnostyka wynik otrzymane błędy

 

Postprzez -Osam- » 12 sty 2012, o 23:44

jeżeli to 1.8 to potencjometr znajduje sie po prawej stronie korpusu wtrysku jak patrzysz na silnik jest tam wtyczka i 4srubki i t6am jest potencjometr może byś przerwa w takich paskach lub brudny. A z sondą podjdz na stacje diagnostyczą i zbadaj spaliny jesli masz uwalona sonde to pokaże a przy okazji może ci palic wiecej
-Osam-
Berbeć
 
Posty: 2
Dołączył(a): 12 sty 2012, o 23:22
Lokalizacja: Bolków

Postprzez marcinkoz2910 » 12 sty 2012, o 23:48

jest na tej samej osi co przepustnica

z jednej strony jest zaczepiona linka gazu a z drugiej strony przepustnicy masz ten potencjometr

Obrazek
Avatar użytkownika
marcinkoz2910
Members
 
Posty: 4293
Dołączył(a): 20 lip 2008, o 15:16
Lokalizacja: Pogórze /k. Skoczowa

Postprzez adamooldzz » 13 sty 2012, o 00:15

Silnik 1.4 ABD :-P Dodam że problem mam tylko z benzyną bo na gazie chodzi idealnie :-P
adamooldzz
Berbeć
 
Posty: 16
Dołączył(a): 12 lis 2011, o 17:54
Lokalizacja: Łódź

Postprzez pablomed » 13 sty 2012, o 19:00

adamooldzz, sporadyczne zwarcie do masy to norma w aucie z II generacją LPG z emulacją sondy ustawioną "na masę" - tak prawdopodbnie masz i to zostaw w spokoju.

Co do TPS (potencjometr przep.) to sa takie możliwości: błąd podpięcia kabla od TPS do komputerka LPG, uszkodzenie na okablowaniu, uszkodzenie samego TPS - prawdopodobieńswto spada mniej więcej w tej kolejnosci jak napisałem
pablomed
Members
 
Posty: 5992
Dołączył(a): 3 sie 2008, o 18:01
Lokalizacja: małopolskie

Postprzez adamooldzz » 13 sty 2012, o 23:56

ale ja mam instalacje I generacji LPG :-)
adamooldzz
Berbeć
 
Posty: 16
Dołączył(a): 12 lis 2011, o 17:54
Lokalizacja: Łódź

Postprzez pablomed » 15 sty 2012, o 00:40

Ach czyli bez komputerka i silniczka krokowego. No to pozostaje sprawdzić kable , wtyczki, złącza masowe czyli po prostu wszystkie kable między wykrytymi czujnikami i jeśli wszystko jest ok to wierzyć że te błędy powoduje uszkodzenie wymienionych czujników, i miec nadzieję że to nie jest uszkodzenie samego sterownika silnika.
pablomed
Members
 
Posty: 5992
Dołączył(a): 3 sie 2008, o 18:01
Lokalizacja: małopolskie


- - -



Powrót do Elektryka

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 38 gości