Zico63, już o to kolegę wyżej pytałem nie przyznaje się do paska na brązowym
melcu, szyby żeby działać z przycisków zawsze muszą dostawać plus na styk 7 modułów kabel czarno żółty, a w drzwiach kierowcy na 7 i również dostają na styk 13. Szukaj więc miernikiem czy na tym kablu nie ma cały czas plusa w stykach gniazd w słupkach, tyl e że gdyby zachowana była oryginalność innstalacji to plus tym kablem popłynąłby wstecznie do wielu innych urządzeń i byś to stwierdził. Więc jak na chwilę obecną mam jedno podejrzenie - kable zostały niechcący pozamieniane lub woda z szybra narobiła dziadowstwa w skrzynce i wtykach za nią- nie mam pojęcia w jaki sposób - na razie kieruj się kolorem kabelka (czarno żółty) który ma mieć plus tylko po zapłonie. Możesz na próbę wyjąć bezpiecznik nr 14 który zabezpiecza ten kabelek, wydedukujesz w ten sposób mniej więcej czy zwara jest w samej skrzynce czy w kablach do szyb już po wyjściu z niej.