Elektryczne szyby uniwersalne

Wszystkie informacje o instalacji elektrycznej

Moderator: Moderator

Postprzez byry007 » 7 sty 2008, o 18:08

Witam co sądzicie o zakładani elektrycznych szyb uniwersalnych typu np: http://allegro.pl/item288544471_uniwers ... kosc_.html
??
byry007
Czytacz

Postprzez pawel_ns » 7 sty 2008, o 18:13

chetnie bym sobie je kupil tylko nie wiem jak to sie zaklada... kiedys chcialem zeby mi jakis serwis zamontowal elektryczne szyby ale zarzadali 600 zł :|
pawel_ns
Members

Postprzez byry007 » 7 sty 2008, o 18:21

No instrukcja w tym jest. :-)
byry007
Czytacz

Postprzez pawel_ns » 7 sty 2008, o 18:23

i myslisz ze ktos malo znajacy sie na tym jak ja poradzi sobie z tym ?
pawel_ns
Members

Postprzez byry007 » 7 sty 2008, o 18:29

No ja tez nie jestem elektryk z papierami jak nie dam rady to do jakiegos fachowca bedzie trzeba jechac
byry007
Czytacz

Postprzez pawel_ns » 7 sty 2008, o 18:33

tylko wlasnie nie wiem jaki bedzie koszt zalozenia tego i czy kazdy mechanik to zrobi bo z tego co pytalem nie kazdy byl chetny do zakladania elektrycznych szyb
pawel_ns
Members

Postprzez kamilecki » 7 sty 2008, o 22:41

Witam...

Z zamontowaniem tego szajsu wiążą się pewne problemy;/ pozatym jakość pracy tych Podnośników jest kiepska. no i te sterczace kutasiki zamiast korbek;/;/

osobiście jednak polecał bym siłowniki oryginalne,

niemniej jednak chetnie doradzę w sprawie montazu.
Pozdrawiam
kamilecki
Gaduła

Postprzez byry007 » 9 sty 2008, o 00:24

kamilecki kolego mozesz jasniej z tym kutaskami :-| ??to lepiej wydac wienciej siana na uzywane oryginalne niz te uniwersalne??a co do montazu to co mozesz doradzic??
byry007
Czytacz

Postprzez kamilecki » 9 sty 2008, o 06:27

Kutasiki to takie gumowe zaślepki wystające z drzwi!

Jak sciągniesz korbkę do podnoszenia szyby to wystaje Ci kolego około 1-2cm trzpienia podnośnika szyby.