bart87 napisał(a):Zastanawia mnie tylko jedna rzecz. Czy przekaźnik ma funkcje ładowania? Co z tego, że będzie miał zwarte styki przez określony czas skoro w tym czasie nie będzie dopływał sygnał do przekaźnika?
Panie Kolego Ci powiem, że utrudniasz sobie życie
Ale rozwiewam Twoje wątpliwości :
Cytat ze strony www wyżej wspomnianego konkretnego przekaźnika sterowanego MASĄ (powtarzam żebys potem nei potrzebnie sobie życia nie komplikował upewnij się czy na dodatkowym kanale sterownika masz mase czy plusa, i na takowe sterowanie wybierz przekaźnik). A oto odpowiedź na Twoje wątpliwości :
Realizowana funkcja:
po pojawieniu się sygnału sterującego na wejściu, przekaźnik zewrze styki
na czas trwania tego napięcia + dodatkowo ustawiony czas . Czyli po zaniku napięcia sterującego, przekaźnik podtrzymuje włączenie jEszcze przez ustawiony czas.
Sprawdzaj co Ci tam wychodzi na tym dodatkowym kanale kupuj odpowiedni przekaźnik i w weekend Autko odprowadzi Cie do domu światłami
[ Dodano: 2012-12-11, 16:49 ]bart87 napisał(a):Znalazłem dziś stroboskopy, które miałem w skuterze 2x 3 diody w białym kolorze z funkcją stałego świecenia. Zastanawiam się czy nie wrzucić ich w miejsce halogenów, których nie mam w samochodzie i na nich zrobić FMH. Co sądzicie?
Zastanawiam się jak Ty chcesz tam to wmontowac żeby to jakoś zjadliwie wyglądało ? Jesteś pewien że masz na myśli miejsce obok kierunkowskazów ? Ze swojej strony powiem, że mimo że w golfie jakos nie trawie z wyglądu tych światełek LEDowych do ujeżdżania w dzien, ale jeżeli już ktoś to montuje no to chyba tylko jakos to jeszcze wygląda w kratkach w zderzaku pod blendami. Ciekawe jak wyglądają te Twoje strobo, ale wątpie żebyś wpasował to jakoś rozsądnie w miejsce halogenow. To tylko moja sugestia. Kombinuj
[ Dodano: 2012-12-11, 17:00 ]Wiesz co przeczytałem jeszcze raz Twojego posta z tym o dopływaniu sygnału do przekaźnika itd. I Ty chyba nie bardzo wiesz po co Ci ten przekaźnik. Przekaźnik ma za zadanie zewrzeć styki na określony czas, czyli pod jeden ze styków podpinasz sobie plus z akumulatora (najprzyjemniej byłoby to zabezpieczyc bezpiecznikiem) a pod drugi ze styków podpinasz przewód który będzie leciał do przewodu od świateł mijania (Kolega Zico powiedział który kolor co i jak więc już wiesz gdzie sie wpiąć). Sterowanie od centralki zamka centr. czyli np. kanał od otwierania bagażnika podpinasz pod jeden ze styków który na rysunku na stronie jest oznaczony S czyli "sygnał" natomiast pod styki cewki podpinasz stały plus i mase. Który styk od czego w przekaźniku to raczej będziesz mia rysunek na obudowie, jeżeli Ci nic nie powie, to zrobisz zdjecie to Ci napiszemy tutaj co gdzie podlaczyc do przekażnika o ile byś nie znalazł w necie. Łopatologicznie to napisalem ale najwazniejsze ze teraz już chyba wszystko wiesz co sie z czym je
[ Dodano: 2012-12-11, 17:11 ]Zico63 napisał(a):te fabryczne a prymitywne, pracujące także w biały dzień - doprowadzają mnie do napadu śmiechu
Serio fabryka montuje coś takiego bez czujnika zmierzchu ? Fabrycznie miałem przyjemność się tym bawic tylko w Passacie i w G. Voyagerze, i tu i tu świeci tylko gdy na dworze zmrok. Ale nie mówię że tak nie jest, dwa auta nie są jeszcze wyznacznikiem dla reguły.