LPG mam reset robiłem tylko taki odłączyłem akumulator na 10 min i nawet robiłem adaptacje przepustnicy tzn po wyłączeniu akumulatora na 10 min podłączyłem następnie zapłon na ok 2 min nawet coś tam pykło następnie odpaliłem na ok 10 min i NIC się nie zmieniło ponoć jest jakiś czujnik pod kolektorem ssącym tam jeszcze nie patrzyłem co o tym myślisz kolego ?
[ Dodano: 2013-01-10, 20:56 ]Mam jeszcze jedno pytanie może ktoś wie jaki prąd powinien dochodzić do silniczka krokowego

? Bo ja dowiedziałem że jak potraktuje silniczek krokowy prądem max do 6 volt w pierwsze dwa piny to wysunie się i jak zamienię + z - to schowa się i tak jest działa tylko że u mnie jest prąd ale w skrajnych pinach i to 0.01 na włączonym zapłonie lub na biegu jałowym wolne obroty a jak dodam gazu tak na 3000 obrotów wzrasta do 0.02 volta to troszkę za mało moim zdaniem żeby silniczek ruszył lecz może mało się znam proszę o podpowiedz jak by ktoś mógł zmierzyć ten prąd na krokowym będę wdzięczny
[ Dodano: 2013-01-13, 15:39 ]
czy ktoś czyta te posty i byłby tak miły odpowiedzieć pomóc ?
[ Dodano: 2013-01-14, 17:27 ]Witam wszystkich zainteresowanych i Pana który jako jedyny chciał pomóc Golf chodzi jak złoto już dziękuję za porady ciekawskim powiem co było 200 zł. Dziękuję i pozdrawiam.
