Golf nie pali

Wszystkie informacje o instalacji elektrycznej

Moderator: Moderator

Golf nie pali

Postprzez fazums » 20 maja 2015, o 12:46

Widziałem parę takich postów, ale mój golf to odosobniony przypadek i nie znalazłem tam odpowiedzi, więc założyłem nowy temat

Witam,
Wczoraj po południu spotkała mnie niemiła niespodzianka. Golf zgasł mi w głupim miejscu, a mianowicie na przejeździe kolejowym. Dojeżdżałem sobie do przejazdu za jakimś gościem. Byłem zmuszony gwałtownie zachamować. Miałem wtedy włączone LPG, a przy niskich obrotach gaśnie mi golf. Kiedy już zgasł, nie dał rady odpalić (prawdopodobnie niechcący nacisnąłem immobiliser w kluczyku (nerwy). I tutaj coś się pomieszało z blokadą. Wysiadłem z samochodu i zapchałem go na pobocze(jeszcze dałem radę wysiąść) I tu zaczyna się impreza. Centralny przestał odpowiadać na immobiliser, do tego samochód się zamknął ze mną w środku i włączył się alarm(bez dźwięku, ponieważ go nie ma). Żeby się wydostać z golfa, odłączyłem pompę centrnego z zasilania i od przewodów. Ponieważ każda próba wyciągnięcia rygla z drzwi, kończyła sie jego ponownym wciśnięciem przez pompę( taka walka uliczna, której nie da się wygrać). Cały czas po przekręceniu kluczyka nie świecą się kontrolki. Odłączyłem akumulator, po czym podłączyłem go ponownie. Kontrolki zaczęły świecić, ale samochód nadal nie chce odpalić, tzn nawet nie zakręci silnikiem. Po ponownym odpięciu i podłączeniu akumulatora, kontrolki przestały się świecić i alarm przestał działać. Wszystko działa poza rozrusznikiem. Po wciśnięciu rygla w drzwiach manualnie, centralka uruchamia wszystkie siłowniki. Niestety immobiliser nie daje rady wysłać sygnału. Bezpieczniki na centralce ją OK (jest ich 4 nad kostką, chyba że jest ich gdzieś więcej) Niestety to jakaś firma NO-NAME. Pompka jest oryginalna od golfa.
Dodam jeszcze, ze przed zgaśnięciem zaczęło nim trzepać jakby ktoś włożył mi kija w szprychy

Kiedyś mechanik zatrzasnął sobie mojego golfa i działo się to samo...
Niestety walą w ciula i nie chcą mi powiedzieć jak to naprawić. Zapraszają mnie na wizytę, oczywiście płatną, ale wtedy na pewno zepsują coś innego.
fazums
Berbeć
 
Posty: 6
Dołączył(a): 20 sty 2015, o 09:58
Lokalizacja: Dębica

Golf nie pali

 

Postprzez k-m-r1 » 20 maja 2015, o 23:10

1. Skoro gaśnie przy niskich obrotach dlaczego nie szanujesz auta i nie usuniesz usterki u mechanika gazownika?
instalacja do regulacji lub wymiany paru podstawowych elementów

[ Dodano: 2015-05-20, 22:15 ]
więc skoro masz auto i alarm N-N podpięty do instalacji
znajdź opis przewodów pompki
Znajdź połączenie z wpiętymi przewodami alarmu i rozepnij

Sprawdź baterie
imo działa tylko do stacyjki
jeśli jest inne imo może cos nie łączy w kluczyku breloku

jeśli auto nie odpala to znaczy ze alarm odciął zasilanie
opcja 2 padła kostka stacyjni opis jest na google i tu poruszany ten problem był z 20 razy.

[ Dodano: 2015-05-20, 22:17 ]
jeśli wcisniesz rygiel lub przekrecisz kluczyk w drzwiach mająsie zamknąc wszystkie i to jest OK

[ Dodano: 2015-05-20, 22:19 ]
Daj foto kluczyków i czarodziejskich puszek.

sprawdź gdzie idą przewody z alarmu to dowiesz sie co odcina alarm

opis skrzynki bezpieczników jest i to zarąbiście dokładny z podziałem Bezyna Dizel
Polska wersja programu MACH3 cnc---- Makra do palników ,magazynków, THC, OHC---- EKRANY dla firm i producentów maszyn ---- budowa sprzedaż maszyn Plazmy, Elektrodrążarki, Frezarki ,Tokarki, Gietarki, inne maszyny
Avatar użytkownika
k-m-r1
Weteran
 
Posty: 2080
Dołączył(a): 24 sie 2008, o 18:48
Lokalizacja: OOL DW Praszka Wrocław

Postprzez fazums » 21 maja 2015, o 08:01

Podłubałem wczoraj przy nim i okazało się, że gdy zaczęło nim szarpać, to wyskoczył przewód z rozrusznika. Po podłączeniu go, golf zaczął palić ale nie do końca. Dopiero po wymianie bezpiecznika w centralce zaczął palić w 100%. Golf już nie gaśnie na gazie, ponieważ znalazłem sporą nieszczelność w układzie (mechanik zadbał o kolejną wizytę. Wiem o tym, ponieważ nie został dokręcony, a opaska skręcała się dość topornie.
Niestety nie zamknę go z kluczyka, jednak po naciśnięciu rygla, samochód zamyka się na cztery spusty. Samochód stoi otwarty, ponieważ poprzedni właściciel założył zaślepki na zamki...
Z resztą miałem wymieniany termostat już trzy razy, a walnięty był czujnik temperatury. Ale to już takie podsumowanie mojego mechanika... "mechanika"
fazums
Berbeć
 
Posty: 6
Dołączył(a): 20 sty 2015, o 09:58
Lokalizacja: Dębica


- - -



Powrót do Elektryka

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 47 gości

cron