halogeny h4 kilka pytań

Wszystkie informacje o instalacji elektrycznej

Moderator: Moderator

halogeny h4 kilka pytań

Postprzez mafju » 23 paź 2010, o 19:21

postanowiłem zmienic swoje dotychczasowe lampy w golfie ze wzgledu na ich kiepsa jakosc swiecenia (angel eyes - wygladaja ładnie ale co do swiecenia to lepiej nie pisac) i postanowiłem kupic cos takiego
http://allegro.pl/reflektory-vw-golf-ii ... 03031.html
i do tego takie zarówki
http://allegro.pl/zarowki-philips-h4-x- ... 71068.html
czy taki zestaw bedzie dobrze swiecił a i jeszcze małe pytanie jakie zarowki w takiego typu lampach sa uzywane jako postojowki ?????

[ Dodano: 2010-10-23, 19:30 ]
co do zarowek postojowych to chyba w5w cos takiego
http://allegro.pl/zarowki-philips-w5w-b ... 331693.htm


????????????????????
Avatar użytkownika
mafju
Czytacz
 
Posty: 44
Dołączył(a): 21 cze 2010, o 20:04
Lokalizacja: z daleka

halogeny h4 kilka pytań

 

Postprzez pood181 » 23 paź 2010, o 21:49

lepiej poszukać używek w ori niż te zamienniki. I bardziej bym ci polecał h1h1, wyglądają fajnie i świecą też dobrze
moj-golf/rolling-stones-by-signum-t19653.html <= gwint, smoked front, świeże fotki ost strona
Avatar użytkownika
pood181
Badacz tematu
 
Posty: 192
Dołączył(a): 7 gru 2008, o 13:25
Lokalizacja: koszalin

Postprzez mafju » 24 paź 2010, o 17:02

jeszcze małe pytanko mam obecnie załozone lampy h1 h1 i czy da rady załozyc h4 lampy czy trzeba cos przerabiac
??
Avatar użytkownika
mafju
Czytacz
 
Posty: 44
Dołączył(a): 21 cze 2010, o 20:04
Lokalizacja: z daleka

Postprzez Basior1997 » 24 paź 2010, o 17:09

mafju, nic nie trzeba przerabiac zakładasz i latasz
Jak sie bawic to sie bawic 1.8 wyj..... VR6 wstawic :)
Avatar użytkownika
Basior1997
Members
 
Posty: 591
Dołączył(a): 19 paź 2008, o 19:56
Lokalizacja: DGR/PL

Postprzez habcio » 24 paź 2010, o 17:32

Basior1997 napisał(a):mafju, nic nie trzeba przerabiac zakładasz i latasz


no tu sie nie zgodze, kolega ma teraz h1+h1 (sonary, helle niewazne ale po dwie zarówki w kazdej lampie), wiec jak dlugie wlacza to pala sie obie zarowki, w przypadku h4 jest jedna zarowka, która zaraz by sie zjarala dlatego nalezy wyciagnąc tą zworke z ksztalcie odwronego C, aby krotkie sie wylaczy po wlaczeniu dlugich

Obrazek

fotka zapozyczona od kolegi PRO100
Avatar użytkownika
habcio
Czytacz
 
Posty: 140
Dołączył(a): 15 lis 2008, o 18:17
Lokalizacja: Bolesławiec

Postprzez Adam.M » 24 paź 2010, o 17:38

tak jak pisze pood181, lepiej poszukac orginalow i do nich standardowe zarowki H4, bawienie sie w NightBreakery i inne marketingowe podpuchy to strata czasu i pieniedzy

i jest roznica miedzy wtyczką H1 i H4!
ta przejsciowka pokazuje mniej wiecej roznice
http://allegro.pl/golf-iii-adapter-kost ... 33375.html

malo tego przy instalacji H1, podczas wlaczania swiatel dlugich, swiatla mijania nie gasna, natomiast przy H4 mijania i dlugie za zespolone w jednej zarowce, dlatego instalacja odlacza swiatla mijania przy wlaczaniu dlugich w tym przypadku. przechodzac z H1 na H4 musialbys sie do tego dostosowac bo inaczej zarowki szybko padna (za wysoka temp)

generalnie jesli masz instalacje pod H1 to polecam jak najbardziej orginalne lampy H1 Hella, poszukaj niezuzytych, to beda Ci ladnie swiecic

orginalne H4 rowniez polecam swieca jak najbardziej ok, a polowa kasy na zarowki
Adam.M
 

Postprzez killah » 24 paź 2010, o 18:11

jeśli chcesz dobrego światła to bierz h1h1. masz już instalację :)
killah
 

Postprzez Basior1997 » 24 paź 2010, o 19:00

miałem na początku h1 puznije h4 teraz mam znów h1 i nic nie przerabiałem
Jak sie bawic to sie bawic 1.8 wyj..... VR6 wstawic :)
Avatar użytkownika
Basior1997
Members
 
Posty: 591
Dołączył(a): 19 paź 2008, o 19:56
Lokalizacja: DGR/PL

Postprzez pablomed » 24 paź 2010, o 21:32

Adam.M napisał(a):i jest roznica miedzy wtyczką H1 i H4!
różnica wtyczki wynika z rocznika a nie z tego czy lampa jest H1 czy H4

Basior1997 napisał(a):nic nie przerabiałem
bo zgodziłeś się na to żeby w 2xH mijania gasły kiedy włączałeś długie
pablomed
Members
 
Posty: 5992
Dołączył(a): 3 sie 2008, o 18:01
Lokalizacja: małopolskie

Postprzez Skaktus » 27 paź 2010, o 10:56

habcio napisał(a):
Basior1997 napisał(a):mafju, nic nie trzeba przerabiac zakładasz i latasz


no tu sie nie zgodze, kolega ma teraz h1+h1 (sonary, helle niewazne ale po dwie zarówki w kazdej lampie), wiec jak dlugie wlacza to pala sie obie zarowki, w przypadku h4 jest jedna zarowka, która zaraz by sie zjarala dlatego nalezy wyciagnąc tą zworke z ksztalcie odwronego C, aby krotkie sie wylaczy po wlaczeniu dlugich

Obrazek

fotka zapozyczona od kolegi PRO100


Eeee, co ty gadasz.... Ojciec w felicji ma H4 i świecą się oba żarniki jednocześnie...

Co do lamp na H4 - świecą przyzwoicie, ale nie jest to szał. H1 + H1 lepiej, jednak moim zdaniem najlepiej świecą projektory. Mam takie od jakiegoś miesiąca i moim zdaniem nie mają sobie równych.
Mirafioli
Skaktus
Badacz tematu
 
Posty: 247
Dołączył(a): 3 sie 2008, o 22:00
Lokalizacja: Nysa

Postprzez mafju » 27 paź 2010, o 23:12

tylko ze projektorow juz nie mozna spotkac a co do lampa to u kolegow sprawdziłem jakosc swiecenia h1 i h4 to jednak lepiej swieca h4 i to duzo a obydwa golfy miały orginalne lampy
Avatar użytkownika
mafju
Czytacz
 
Posty: 44
Dołączył(a): 21 cze 2010, o 20:04
Lokalizacja: z daleka

Postprzez K@mil » 28 paź 2010, o 09:17

h1 i h4 to jednak lepiej swieca h4


Nie mozliwe :) no chyba ze h4 byly to nowe lampy depo a h1 juz konczyly swoj zywot :) ... h1 duzo lepiej sweca od h4 gdy maja dobre odblysniki
Avatar użytkownika
K@mil
POMOCNIK
POMOCNIK
 
Posty: 4895
Dołączył(a): 30 lis 2007, o 19:15
Lokalizacja: NDZ/CT

Następna strona

- - -



Powrót do Elektryka

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 15 gości