Kat zaplonu i zle odpalanie.

Wszystkie informacje o instalacji elektrycznej

Moderator: Moderator

Kat zaplonu i zle odpalanie.

Postprzez trojeczkaGT » 17 lis 2011, o 00:26

Czy mial ktos z Was taka akcje ze golfi gdy byl zimny to ciezko odpalal ? jak juz sie rozgrzal to bylo pieknie.

wyczytalem ze to wina kata zaplonu i teraz pytanie :

w ktora strone ? tzn czy trzeba w lewo czy w prawo wkrecic aparat zaplonowy ?

bo jak auto sie rozgrzeje to ciezko bedzie szybko sprawdzic czy dobrze ustawione, a chce sam to sobie zrobic a nie u mechanika.

Prosze tylko o rady tych co tak to rozwiazali czyli ustawili kat zaplonu i problem zniknal.

Nie chce rad wymien to wymien tamto, nie robmy balaganu jak cos.
Aktualnie posiadam golfa III 1.9 TD umierajacego na ruda ospe i to >>> pozostale/chrysler-voyager-jaszczur-t77315.html a miałem tez audi 80 b4, byl tez golf III 1.8 GT i golf III kombi i vento.
Avatar użytkownika
trojeczkaGT
Members
 
Posty: 1745
Dołączył(a): 6 sie 2011, o 21:36
Lokalizacja: DDZ i DSW
Rocznik: 1995
Silnik: 2000
Paliwo: PB
Nadwozie: 3-drzwiowe

Kat zaplonu i zle odpalanie.

 

Postprzez marcinkoz2910 » 23 lis 2011, o 20:19

trojeczkaGT napisał(a):w ktora strone ? tzn czy trzeba w lewo czy w prawo wkrecic aparat zaplonowy ?
a myślisz że tutaj są jasnowidze ?? skąd ktoś ma wiedzieć czy masz mieć do przodu czy do tyłu pocisnąć?? sprawdza się to lampą stroboskopową a nie na oko :-P to jest jedna sprawa

a druga to skąd wiesz na 100% że to wina kąta wyprzedzenia zapłonu może poleciał Ci czujnik temp. cieczy i temu się tak dzieje co jest standardem w golfach 3 generacji

nie lepiej pierwsze podłączyć auto pod komputer ???? :idea:

zrób prosty test:
trojeczkaGT napisał(a): golfi gdy byl zimny to ciezko odpalal
jak golf będzie zimny to zdejmij wtyczkę od czujnika temp. cieczy i gdy zapali bez problemów to wiesz na 100% że ten czujnik kwalifikuje się do wymiany
Avatar użytkownika
marcinkoz2910
Members
 
Posty: 4293
Dołączył(a): 20 lip 2008, o 15:16
Lokalizacja: Pogórze /k. Skoczowa

Postprzez trojeczkaGT » 23 lis 2011, o 20:57

a wiec przepraszam i zarazem podaje rozwiazanie :

moj golf ma problemy z dawka benzyny po jezdzie na lpg.

winna jest na 90 % sonda lamdba lub jej emulacja ale raczej tylko brak sondy bo wczesniej auto chodzilo pieknie.

odlaczenie aku pomaga jezeli auto bedzie jezdzilo ciagle na pb ale po przelaczeniu na lpg lapie bledy i pozniej znowu ciezko odpala na pb. takze wymienic trzeba na wiosne sonde lambda a narazie bede stosowal reset sterownika.
Aktualnie posiadam golfa III 1.9 TD umierajacego na ruda ospe i to >>> pozostale/chrysler-voyager-jaszczur-t77315.html a miałem tez audi 80 b4, byl tez golf III 1.8 GT i golf III kombi i vento.
Avatar użytkownika
trojeczkaGT
Members
 
Posty: 1745
Dołączył(a): 6 sie 2011, o 21:36
Lokalizacja: DDZ i DSW
Rocznik: 1995
Silnik: 2000
Paliwo: PB
Nadwozie: 3-drzwiowe

Postprzez pablomed » 23 lis 2011, o 22:56

trojeczkaGT napisał(a):takze wymienic trzeba na wiosne sonde lambda
to co się dzieje tzn łapanie błędów przez sterownik niema nic wspólnego ze sprawnością sondy. Czyli pomijając fakt czy jest zepsuta czy nie bo tego raczej na razie nie wiesz, to jej zmiana nic nie da w kwesti łapania tych błędów po jeździe na LPG. Rozwiązanie już jest opisane na forum Ameryki nie odkryjesz.
pablomed
Members
 
Posty: 5992
Dołączył(a): 3 sie 2008, o 18:01
Lokalizacja: małopolskie

Postprzez trojeczkaGT » 24 lis 2011, o 01:45

pablomed napisał(a):
trojeczkaGT napisał(a):takze wymienic trzeba na wiosne sonde lambda
to co się dzieje tzn łapanie błędów przez sterownik niema nic wspólnego ze sprawnością sondy. Czyli pomijając fakt czy jest zepsuta czy nie bo tego raczej na razie nie wiesz, to jej zmiana nic nie da w kwesti łapania tych błędów po jeździe na LPG. Rozwiązanie już jest opisane na forum Ameryki nie odkryjesz.



tzn jakie rozwiazanie ? to moje czy inne jakies ? bo juz sie pogubilem w tym

[ Dodano: 2011-11-28, 10:55 ]
Rozwiazalem juz problem :D Pomoglo zalozenie resetu na ECU >>>> http://www.golf3.pl/topics4/reset-ecu-vt38167.html

moze nie jest to profesionalne podejscie ale z lpg tak jest juz.

zapraszam do tematu reset ecu tam podaje co zrobilem by na pb ladnie odpalal
Aktualnie posiadam golfa III 1.9 TD umierajacego na ruda ospe i to >>> pozostale/chrysler-voyager-jaszczur-t77315.html a miałem tez audi 80 b4, byl tez golf III 1.8 GT i golf III kombi i vento.
Avatar użytkownika
trojeczkaGT
Members
 
Posty: 1745
Dołączył(a): 6 sie 2011, o 21:36
Lokalizacja: DDZ i DSW
Rocznik: 1995
Silnik: 2000
Paliwo: PB
Nadwozie: 3-drzwiowe


- - -



Powrót do Elektryka

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Google Adsense [Bot] i 49 gości