Witam!
Do sterowania wykorzystujemy fabryczny przewód brązowo-czarny, odpięty od sygnału i dołączony do kupionego przekaźnika. Typ taki jak na schemacie, pełno tego na allegro czy w sklepach, np:
http://www.google.pl/search?q=przeka%C5 ... 80&bih=650
Czarno-żółty izolujemy i zostawiamy niepodpięty. Na zasilanie prosto z akumulatora wstawiamy oprawkę na bezpiecznik z bezpiecznikiem 20A lub więcej, zależy co podaje producent klaksonu.
Na przekaźniku:
30 Plus z aku i wyjście dalej do 85.
85 z 30.
86 z samochodu.
87 na plus kompresora.
87a pozostaje wolny.
Dodatkową zaletą jest tu to, że klakson działa też i bez kluczyka - inaczej jak w Volkswagenach; czasem się to przydaje, gdy baba cofa nam w auto na parkingu.
I to chyba tyle. Jeśli coś będzie niejasne – pisz. Pozdrowienia!!!
