Tam gdzie masz napisane w instrukcji opcjonalny siłownik (czerwono/czarny) podpinasz pod siłownik w klapie drugi przewód od siłownika podpinasz do masy. Montujesz sobie przycisk w środku auta (jak znam życie gdzieś w okolicach wyłącznika ogrzewania tylnej szyby pewnie
łapiesz sobie plus od zapalniczki pod jeden styk wyłącznika a drugi prowadzisz do przewodu czerwono/czarnego. Ja mam odchył
na punkcie zabezpieczania urządzeń diodami więc ja bym zapodał jeszcze diodę prostowniczą po drodze przewodu czerwono/czarnego ze sterownika do drugiego pinu przełącznika, Nie potrzebujesz zakładać żadnych przekaźników w takim przypadku. Chyba że byś chciał montować jakieś siłowniki dużej mocy wtedy przekaźnik po to żeby zabezpieczyć wyłącznik i Twoją centralkę przed przeciążeniem. Jeżeli chcesz taki zwykły slave żeby tylko odciągnął cięgno i odskoczył zamek w klapie to bez przekaźnika spoko pociągnie.
Podsumujmy :
Czerwono/czarny
dioda
rozgałęzienie na dwa przewody
jeden przewód do jednego z pinów wyłącznika w kabinie (drugi np pod plus od zapalniczki)
drugi przewód leci do siłownika w klapie bagażnika
Masa siłownika pod masę w klapie.
FiNITO
POWODZENIA