Witam!
Jestem tu nowy więc jeśli nie ten dział to przepraszam .
Od kilku dni jestem posiadaczem Vw Golf 3 92r z silnikiem 1,4. Kupiłem go z zajechanym silnikiem ABD 1,4 i zmieniłem na silnik 1,4 AEX. I tu jest mój problem . Wszystko pasuje po za kablami od czujników olejowych w głowicy. W starej głowicy ABD znajdowały się 2 czujniki a w tym co mam teraz czyli AEX znajduje się tylko jeden drugie miejsce jest fabrycznie zalane więc nie ma możliwości przekręcenia czujnika . No i problem w tym , że kable do czujników mam 2 a czujnik tylko jeden i z tego powodu świeci kontrolka oleju i brzeczy po dodaniu gazu do ok 2 tyś obrotów . Co mogę w tej sytuacji zrobić aby oszukać komputer i jeździć z tym jednym czujnikiem ? Bo z tym piszczeniem można ku*wicy dostać (ciśnienie oleju ok , sprawdzane na warsztacie)