1.6 benzyna 95r. AUA bodajże ale pewien nie jestem bo mam go od niedawna. Miał remont ale pompa oleju nie była wymieniana, mechanik mówił że sprawna, że da radę jeszcze pochodzić. Mam nadzieję że to tylko czujniki - doczytałem w necie że to albo jakaś wiązka elektryczne od góry od pokrywy zaworów wychodzące albo czujniki oleju które są dwa - niebieski 0,25 bara i 0,9 bara brązowy - które to są w filtrze oleju albo obok. Co do objawów z innych postów że powyżej 2,5 tyś obrotów się włącza to nie potwierdzę bo wczoraj mi normalnie działało a dzisiaj dopiero się uaktywniło.Jedyna różnica to że dzisiaj byłem w trasie i po ok 1,5h jazdy włączył się alarm. Doczytałem też że możliwe że mechanik pomylił te dwa czujniki i wkręcił je odwrotnie - całkiem możliwe bo jak już pisałem silnik był kompletnie rozbierany. Jutro będę kombinował, podaję do mechanika może on coś wymyśli. Najgorsze że pojutrze mam daleką wyprawę i jeśli nie naprawię golfa to jadę pociągiem
Masakra jakaś, a tak się cieszyłem że tyle miejsca mam w golfie ehh
[ Dodano: 2012-04-30, 09:34 ]Jakie czujniki powinny być w silniku 1.6 benzyna 95r 55kw aua ? Mam niebieski od strony bagnetu i biały od strony kierowcy . ? ? ?
[ Dodano: 2012-04-30, 15:05 ]Niebieski czujnik mam prawidłowy ale zamiast białego powinien być szary. Tak znalazłem o ile się nie mylę. Różnica między nimi to że biały jest na 1.8 bar a szary na 0,9 bar. Czy to może powodować włączenie buzera i kontrolki oleju ?
[ Dodano: 2012-04-30, 18:04 ]Czujniki wymienione na zamienniki firmy ESP. Wykręcone czujniki miały wygrawerowany napis made in germany więc pewnie oryginalne. Pośmigam i mam nadzieję że już po problemie.Specyfikacje org.wpiszę później gdyż je zachowałem. Na pierwszy rzut oka mają inną specyfikację niż zamienniki.
[ Dodano: 2012-04-30, 18:07 ]Zamienniki są włoskie.
Golf CL 1.6 AEA 95r.