Kontrolka oleju i obrotomierz!

Wszystkie informacje o instalacji elektrycznej

Moderator: Moderator

Kontrolka oleju i obrotomierz!

Postprzez marekkety87 » 2 kwi 2010, o 13:51

Witam
Podczas jazdy nagle zaczęła świecić kontrolka oleju i przestał działać obrotomierz.Szybko zjechałem na parking i sprawdziłem stan oleju który był na maxa.Po odpaleniu Golfa kontrolka nie świeci a obrotomierz działa. Problem z kontrolką i obrotomierzem pojawia się wtedy gdy włączam światła a gdy je wyłącze wszystko jest ok:(
Avatar użytkownika
marekkety87
Czytacz
 
Posty: 100
Dołączył(a): 7 sty 2008, o 22:44
Lokalizacja: Kęty

Kontrolka oleju i obrotomierz!

 

Postprzez Zico63 » 2 kwi 2010, o 22:47

Możliwa przyczyna to brak masy na zestawie wskaźników - sprawdzić poprawność połączeń przewodu brązowego i dołączenia do masy na lewym słupku drzwiowym, w takim charakterystycznym kole połączeń mas.
Avatar użytkownika
Zico63
Members
 
Posty: 1569
Dołączył(a): 13 gru 2007, o 02:32
Lokalizacja: B.-B.

Postprzez Franc » 3 kwi 2010, o 18:40

poza tym jak pada alternator to to obrotomierz nic nie pokazuje i świeci się kotrolka oleju. Zdaje się że jakby ciśnienie spadło to brzęczyk by się jeszcze włączył, o ile ktoś ma dobrą instalację elektryczną. ;)
Lepiej sprawdź dokładnie elektrykę i zrób porządek, bo jeśli ci jednak sparowanie padło to silnik zatrzesz.
Franc
Czytacz
 
Posty: 53
Dołączył(a): 7 sie 2008, o 16:51
Lokalizacja: Bełchatów

Postprzez pablomed » 5 kwi 2010, o 14:11

Franc napisał(a):jak pada alternator to to obrotomierz nic nie pokazuje
tylko w dieslu
pablomed
Members
 
Posty: 5992
Dołączył(a): 3 sie 2008, o 18:01
Lokalizacja: małopolskie

Postprzez Suchoj » 27 kwi 2010, o 21:28

marekkety87, Chyba mam podobny problem tylko że u mnie raz obrotomierz dziala a raz nie. Tzn na 'jałowym' działa a jak przyśpieszam to pada na dól i miga kontrolka oleju. Do tego jeszcze podczas szybszego przyśpieszania gaśnie radio ...? wydaje mi sie ze to wina alternatora ?? Jeśli znalazłeś rozwiązanie to napisz. Pozdro
Suchoj
Czytacz
 
Posty: 22
Dołączył(a): 27 sty 2010, o 23:04
Lokalizacja: Jastrzębie Zdrój

Postprzez tk1100 » 27 maja 2010, o 09:37

brak napiecia na czarnym przewodzie wychodzącym z altenatora .
tk1100
tk1100
Czytacz
 
Posty: 54
Dołączył(a): 7 sty 2008, o 08:34
Lokalizacja: Lubin

Postprzez Suchoj » 4 cze 2010, o 01:18

Jak pisałem też miałem taki problem, jak sie okazało czujnik ładowania sie zepsuł i alternator ładował za duzo prądu, przy okazji zagotował sie akumulator i padł komputer sterowania wiec lepiej szybko podjedz sobie do elektryka i sprawdź poziom ładowania bo jesli przekracza 14v to moze narobic duzo szkod. Pozdro
Suchoj
Czytacz
 
Posty: 22
Dołączył(a): 27 sty 2010, o 23:04
Lokalizacja: Jastrzębie Zdrój

Postprzez Mariusz164 » 4 cze 2010, o 09:43

mi jak padł alternator w dieslu to zapaliła się lamka ładowania i wszystko działało.
Mariusz164
Badacz tematu
 
Posty: 383
Dołączył(a): 23 lis 2008, o 12:43
Lokalizacja: Lubicz k.Torunia

Postprzez bart_GT » 5 cze 2010, o 12:20

Suchoj napisał(a): czujnik ładowania sie zepsuł


:lol: :lol: :lol:

dobre :hyhy:

ten "czujnik" to regulator napiecia ;-)
Mój golfik ===> moj-golf/golf-by-bart-gt-t18305.html

Zapraszam :)
Avatar użytkownika
bart_GT
Members
 
Posty: 483
Dołączył(a): 1 paź 2008, o 21:27
Lokalizacja: PGO


- - -



Powrót do Elektryka

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Bing [Bot] i 35 gości