Kontrolka oleju

Wszystkie informacje o instalacji elektrycznej

Moderator: Moderator

Postprzez pablomed » 4 lip 2014, o 22:56

Jasper napisał(a):jeden "daje" masę po 0.3bar a drugi odcina masę po 1,8bara.
odwrotnie kolego, 0,3 jest w spoczynku zwarty a 1.8 rozwarty i wyżej napisałem co zrobić nie wiem po co to ciągnięcie.
pablomed
Members
 
Posty: 5992
Dołączył(a): 3 sie 2008, o 18:01
Lokalizacja: małopolskie

 

Postprzez Thorsten » 4 lip 2014, o 22:58

pablomed napisał(a):
Jasper napisał(a):jeden "daje" masę po 0.3bar a drugi odcina masę po 1,8bara.
odwrotnie kolego, 0,3 jest w spoczynku zwarty a 1.8 rozwarty i wyżej napisałem co zrobić nie wiem po co to ciągnięcie.


Możliwe że jest tak jak mówisz z tym że w 1.6 nie pamiętam mocy piszczenie było na poziomie 0.3 i dopiero zwarcie tego na stałe do aku rozwiązało problem.
MK3
"I'd rather lose by a mile because i built my own car,
than win by a inch because someone else built it for me.
Your car is your story. Don't let someone else write the book."
Avatar użytkownika
Thorsten
Moderator Globalny
 
Posty: 1048
Dołączył(a): 2 cze 2013, o 16:17
Lokalizacja: BKL
Rocznik: 1996
Silnik: 1.6 AEE
Paliwo: PB
Nadwozie: 5-drzwiowe

Postprzez 99szymon99 » 4 lip 2014, o 23:05

Powiem tak na mechanice się trochę znam, a z kolei na elektronice prawie wcale więc no już jestem zagubiony co tu zrobić. No nie wiem czy ten głośniczek wylutować ale jak znam życie to na pewno to spartacze i znów coś przestanie działać a z drugiej strony jakieś mostkowanie i podpinanie do masy i łączenie jakoś tycvh czujników to jakaś czarna magia. Bo samo wyciągnięcie czujnika i pozostawienie go domyślam się że to pogorszy sprawe i będzie non stop pikał. A tak jak tam u góry było z tymi bezpiecznikami coś, może brak bezpiecznika będzie zarazem brakiem tego pikania?
Avatar użytkownika
99szymon99
Czytacz
 
Posty: 117
Dołączył(a): 25 cze 2014, o 22:42
Lokalizacja: Ślesin
Rocznik: 1995
Silnik: 2.0 2e
Paliwo: PB+LPG
Nadwozie: 3-drzwiowe

Postprzez Thorsten » 4 lip 2014, o 23:13

99szymon99 napisał(a):A tak jak tam u góry było z tymi bezpiecznikami coś, może brak bezpiecznika będzie zarazem brakiem tego pikania?


tak ważne elementy nie mają bezpieczników. Wyobrażasz sobie jazdę z autem bez oleju oraz nie wiedzą że coś nie tak tylko dlatego że padł bezpiecznik od czujki? no nie bardzo...

Nie chcesz kombinować - kup nowy czujnik.
MK3
"I'd rather lose by a mile because i built my own car,
than win by a inch because someone else built it for me.
Your car is your story. Don't let someone else write the book."
Avatar użytkownika
Thorsten
Moderator Globalny
 
Posty: 1048
Dołączył(a): 2 cze 2013, o 16:17
Lokalizacja: BKL
Rocznik: 1996
Silnik: 1.6 AEE
Paliwo: PB
Nadwozie: 5-drzwiowe

Postprzez 99szymon99 » 4 lip 2014, o 23:22

Gwarantuje, że czujnik jest dobry ewentualnie trochę zabrudzony i przed wyciekiem czasami się załączał przez brud czy coś. Ale teraz gdy jest wyciek to bardzo często się załącza. Mi po prostu zależy na tym, by się nie załączał wcale czyli wykombinować coś z tym czujnikiem, jakoś go połączyć żeby podawał do licznika że jest ok, albo może się załączać ale bez pikania czyli wylutować głośniczek. Ale nie ukrywam że licznik wolałbym pozostawić w spokoju i zająć się jakoś tym czujnikiem tzn jakoś go z czyms połączyć żeby było ok.
Avatar użytkownika
99szymon99
Czytacz
 
Posty: 117
Dołączył(a): 25 cze 2014, o 22:42
Lokalizacja: Ślesin
Rocznik: 1995
Silnik: 2.0 2e
Paliwo: PB+LPG
Nadwozie: 3-drzwiowe

Postprzez Thorsten » 4 lip 2014, o 23:25

99szymon99, ile masz czujników? jeden czy dwa?
MK3
"I'd rather lose by a mile because i built my own car,
than win by a inch because someone else built it for me.
Your car is your story. Don't let someone else write the book."
Avatar użytkownika
Thorsten
Moderator Globalny
 
Posty: 1048
Dołączył(a): 2 cze 2013, o 16:17
Lokalizacja: BKL
Rocznik: 1996
Silnik: 1.6 AEE
Paliwo: PB
Nadwozie: 5-drzwiowe

Postprzez 99szymon99 » 4 lip 2014, o 23:26

No właśnie nie wiem, jeden jest koło filtra oleju a ten drugi gdzie może być?
Avatar użytkownika
99szymon99
Czytacz
 
Posty: 117
Dołączył(a): 25 cze 2014, o 22:42
Lokalizacja: Ślesin
Rocznik: 1995
Silnik: 2.0 2e
Paliwo: PB+LPG
Nadwozie: 3-drzwiowe

Postprzez Thorsten » 4 lip 2014, o 23:29

podaj moc i wersje silnika

sprawdz może pod pokrywą zaworów po stronie skrzyni biegów albo zaraz obok pierwszego
Ostatnio edytowano 4 lip 2014, o 23:31 przez Thorsten, łącznie edytowano 1 raz
MK3
"I'd rather lose by a mile because i built my own car,
than win by a inch because someone else built it for me.
Your car is your story. Don't let someone else write the book."
Avatar użytkownika
Thorsten
Moderator Globalny
 
Posty: 1048
Dołączył(a): 2 cze 2013, o 16:17
Lokalizacja: BKL
Rocznik: 1996
Silnik: 1.6 AEE
Paliwo: PB
Nadwozie: 5-drzwiowe

Postprzez 99szymon99 » 4 lip 2014, o 23:30

1.8 90km a wersje to o co chodzi?
Avatar użytkownika
99szymon99
Czytacz
 
Posty: 117
Dołączył(a): 25 cze 2014, o 22:42
Lokalizacja: Ślesin
Rocznik: 1995
Silnik: 2.0 2e
Paliwo: PB+LPG
Nadwozie: 3-drzwiowe

Postprzez Thorsten » 4 lip 2014, o 23:31

sprawdz może pod pokrywą zaworów po stronie skrzyni biegów albo zaraz obok pierwszego
Ostatnio edytowano 4 lip 2014, o 23:35 przez Thorsten, łącznie edytowano 2 razy
MK3
"I'd rather lose by a mile because i built my own car,
than win by a inch because someone else built it for me.
Your car is your story. Don't let someone else write the book."
Avatar użytkownika
Thorsten
Moderator Globalny
 
Posty: 1048
Dołączył(a): 2 cze 2013, o 16:17
Lokalizacja: BKL
Rocznik: 1996
Silnik: 1.6 AEE
Paliwo: PB
Nadwozie: 5-drzwiowe

Postprzez 99szymon99 » 4 lip 2014, o 23:33

O dzizas będzie misja ale to jutro dopiero. Gdybym miał jeden to wystrczyłby mostek tak? A jakby były dwa to sam mostek nawet na jednym i drugim by nie pomógł?
Avatar użytkownika
99szymon99
Czytacz
 
Posty: 117
Dołączył(a): 25 cze 2014, o 22:42
Lokalizacja: Ślesin
Rocznik: 1995
Silnik: 2.0 2e
Paliwo: PB+LPG
Nadwozie: 3-drzwiowe

Postprzez Thorsten » 4 lip 2014, o 23:35

odłącz przewód od czujnik i odpal auto i wkręć go na wysokie obroty, jeśli piszczenie nie zniknie to weź kawałek kabla i zewrzyj masę a aku z wtyczką czujnika( w sensie do kabla co wpinasz do czujnika) i sprawdź ponownie. jak nie pomoże na pierwszym to zrób tak na drugim czujniku. musi zadziałać, no chyba że masz walniętą instalacje elektryczną
MK3
"I'd rather lose by a mile because i built my own car,
than win by a inch because someone else built it for me.
Your car is your story. Don't let someone else write the book."
Avatar użytkownika
Thorsten
Moderator Globalny
 
Posty: 1048
Dołączył(a): 2 cze 2013, o 16:17
Lokalizacja: BKL
Rocznik: 1996
Silnik: 1.6 AEE
Paliwo: PB
Nadwozie: 5-drzwiowe

Poprzednia stronaNastępna strona

- - -



Powrót do Elektryka

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 25 gości