Kontrolka oleju

Wszystkie informacje o instalacji elektrycznej

Moderator: Moderator

Postprzez 99szymon99 » 4 lip 2014, o 23:40

Ale sęk w tym że piszczy tylko podczas jazdy na 3, 4 i 5 biegu, na 3biegu bardzo żadko chyba że minimum 1km jade z obrotami powyżej 2tyś. A na luzie zacznie pikać dopiero wtedy gdy mocno rozgrzeje silnik i trochę dam mu po garach, czyli przez jakieś 10km prawie ciągle obrotomierz na czerwonym polu a już minimum te 5tyś musi widzieć. I wystarczy zgasze na 5min odpale i od nowa ta zabawa, piszczy tylko w granicach 2tyś 2200, a po ostrzejszej jeździe non stop. Chyba że mu przegazuje do 5tyś to na chwile przestanie ale po chwili znów zaczyna męczyc i trzeba zgasić silnik.
Avatar użytkownika
99szymon99
Czytacz
 
Posty: 117
Dołączył(a): 25 cze 2014, o 22:42
Lokalizacja: Ślesin
Rocznik: 1995
Silnik: 2.0 2e
Paliwo: PB+LPG
Nadwozie: 3-drzwiowe

 

Postprzez Thorsten » 5 lip 2014, o 14:29

99szymon99 napisał(a):Ale sęk w tym że piszczy tylko podczas jazdy na 3, 4 i 5 biegu, na 3biegu bardzo żadko chyba że minimum 1km jade z obrotami powyżej 2tyś. A na luzie zacznie pikać dopiero wtedy gdy mocno rozgrzeje silnik i trochę dam mu po garach, czyli przez jakieś 10km prawie ciągle obrotomierz na czerwonym polu a już minimum te 5tyś musi widzieć. I wystarczy zgasze na 5min odpale i od nowa ta zabawa, piszczy tylko w granicach 2tyś 2200, a po ostrzejszej jeździe non stop. Chyba że mu przegazuje do 5tyś to na chwile przestanie ale po chwili znów zaczyna męczyc i trzeba zgasić silnik.


sam sobie określiłeś który czujnik komunikuje błąd. skoro auto schizuje na poszczególnych biegach to naprawdę cos jest nie tak i odwiedź mechanika. dla mnie sprawa robi się nuda już. jeśli chcesz usunąć piszczenie to poczytaj wątek od początku i masz wielokrotnie napisane co masz zrobić. jeśli naprawdę chcesz zadbać o auto jedź do mechanika.
MK3
"I'd rather lose by a mile because i built my own car,
than win by a inch because someone else built it for me.
Your car is your story. Don't let someone else write the book."
Avatar użytkownika
Thorsten
Moderator Globalny
 
Posty: 1048
Dołączył(a): 2 cze 2013, o 16:17
Lokalizacja: BKL
Rocznik: 1996
Silnik: 1.6 AEE
Paliwo: PB
Nadwozie: 5-drzwiowe

Postprzez 99szymon99 » 5 lip 2014, o 14:39

Elektryka jest spoko ale ekektronika w samochodach jest chyba tylko po to by się psuła.
Avatar użytkownika
99szymon99
Czytacz
 
Posty: 117
Dołączył(a): 25 cze 2014, o 22:42
Lokalizacja: Ślesin
Rocznik: 1995
Silnik: 2.0 2e
Paliwo: PB+LPG
Nadwozie: 3-drzwiowe

Postprzez palio » 5 lip 2014, o 15:52

99szymon99, czytamy ze zrozumieniem. Każdy powyższy post wyjaśnia co powinieneś zrobić.
Temat uważam za wyczerpany a co Ty zrobisz to już zależy od Ciebie.
Temat zamykam.
Avatar użytkownika
palio
Administrator
 
Posty: 3891
Dołączył(a): 24 mar 2010, o 20:45
Lokalizacja: Fajsławice
Rocznik: 95
Silnik: 1Z++
Paliwo: ON
Nadwozie: 5-drzwiowe

Poprzednia strona

- - -



Powrót do Elektryka

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 32 gości

cron